LSD in me eentje?

stinkpik

Newbie
Hoi iedereen,

2 maanden geleden deed ik me tweede LSD trip (1 zegel), maar tijdens de trip en de volgende dag had ik niet het gevoel dat ik hard had getript. Daarom heb ik twee weken later 2 van dezelfde zegels gedaan en dit was een stuk interessanter, maar ook van deze trip was ik niet echt onder de indruk. Na de trip zei ik semi-spottend tegen de vriend met wie ik al mijn trips heb gedaan dat ik er de volgende keer 4 zou nemen, maar hij stelde voor dat ik een keer in mijn eentje zou trippen omdat je dan minder bij de realiteit wordt gehouden en misschien was harder gaat in je kop (visuals zijn leuk, maar heb ik altijd minder dan anderen bij dezelfde dosis en ik het bijzondere is er bij mij wel een beetje vanaf).

Nu had ik na de laatste trip nog 3 zegels liggen: 1 van de eerder gebruikte en nog 2 andere. Beide soorten zijn nu getest en degene die we hadden gedaan waren 40 mics :( en de andere 42. Vandaar dus dat ik nooit echt hard ben gegaan op LSD. Ik heb er dus nog eentje van 42 Liggen in wat aluminiumfolie en de laatste week begint die wel te lonken :grin:.

Wat vinden jullie, zal ik een keer als ik alleen thuis ben (bijvoorbeeld dit weekend) in mijn eentje dir laatste zegel pakken? (Wat ik andere net dat ding moet doen zou ik ook niet weten.) Aan de ene kant denk ik dat een acid trip misschien wel lang is voor in me eentje, aan de andere kant ben ik wel wat gewend en brengt het me misschien tot nieuwe inzichten in het/mijn leven. Ik zie mezelf als een redelijk ervaren tripper: 3 x paddo's, 3 x LSD, paar lichte 2c trips, paar keer DMT (waarvan 1 keer door de poort), maar nog nooit iets van psychedelica in me eentje gedaan.

Alvast bedankt.

PS: Holy shit, ik heb dit hele verhaal nuchter helemaal op me nieuwe iPhone getypt, nu maar even 2 nieuwe duimen erbij bestellen. :tongueout:

sjondebeuker

Experimenterende gebruiker
heej,
Heb zelf toevallig ook zegels van rond de 50mu en heb er 2uur geleden een op mijn tong gelegt.
tis wel aan te raden maar ook af. ik verveel me wel een beetje nu. maarja tis wel interesant qua mindflo

Escoban

Bewuste gebruiker
Het ligt compleet aan jezelf. Jij weet beter dan iedereen of zoiets jouw ding kan zijn. Persoonlijk vind ik trippen in mijn eentje niet per se een afrader, ik moet dan wel zeggen dat ik nog nooit acid in mijn eentje heb gedaan (wat zoals jij al zei, vrij lang duurt). Tegelijkertijd zorgt de lange duur van acid en het feit dat het een zegel met 42 mics is er wel weer voor dat, mocht je het niks vinden, je de optie hebt om nog met vrienden iets af te spreken.

stinkpik

Newbie
sjondebeuker zei:
heej,
Heb zelf toevallig ook zegels van rond de 50mu en heb er 2uur geleden een op mijn tong gelegt.
tis wel aan te raden maar ook af. ik verveel me wel een beetje nu. maarja tis wel interesant qua mindflo

Hoe is het afgelopen? Merk je dat je in je eentje harder tript dan samen met vrienden of maakt het geen verschil?

Flameon

Badass junkie
Alleen trippen op lsd is niet verkeerd ... ik denk dat je dan nog wat meer op jezelf kan zijn. Kijk wel dat je de goeie dosis hebt

stinkpik

Newbie
Eendagsvlieg zei:
Niet trippen, krijg je stinkpik van.

Haha. Me forumnaam komt van een wifi-netwerk wat ik bij het gemeentearchief in Utrecht ooit spotte. Er was ook een netwerk met de SSID stinkkut.

stinkpik

Newbie
Na wat twijfelen heb ik die zegel om 21.15 toch maar onder mijn tong gelegd. Denk dat her rond tien uur was toen ik de bodyload op voelde komen en nu zit ik denk ik wel aan de piek. Ik ga niet hard ofzo, maar dit had ik ook niet verwacht.

stinkpik

Newbie
TV kijken met LSD op. 42 is echt te weinig voor een trip. Geen verassingen wat dat betreft. Tips om het een beetje op te spicen?

Aalpoepert

Badass junkie
Stop die zegel in je hol, dan ga je harder.
Verder denk ik dat als je alleen bent je wel meer van de trip zal merken, omdat je minder afleiding hebt.

stinkpik

Newbie
Ik was alleen, maar heb echt nauwelijks getript. Dan maar de grootste drugsblunders van mensen lezen op DF. Heb me zo wel vermaakt. Om 6 uur nog 3,5 ml GHB genomen om te slapen: gelukt. Had wel iets langer gemogen, maar ben redelijk tevreden met 6 uur vanacht.

sjondebeuker

Experimenterende gebruiker
stinkpik zei:
sjondebeuker zei:
heej,

Hoe is het afgelopen? Merk je dat je in je eentje harder tript dan samen met vrienden of maakt het geen verschil?

twas wel leuk niet heel hard gespaced kon redelijk snel (7uur na inname) slapen
t klinkt misschien raar maar ik had omdat ik alleen was wel behoefde om te praten
en omdat t nacht was en ik niet kon praten had ik egt de hele tijd in mijn hoofd gewoon gesprekken.
tja klinkt vaag maar je kent t wel. en ja daarmee kon ik me wel voorstellen dat er mensen aardig loesoe van de acid zijn geworden. het mooie is dat dat maar in mijn ogen zo lijkt.

tjoo

luchtigtoetje

Badass junkie
ik vind in me eentje trippen veel fijner dan met meerdere mensen, omdat die mensen mij steeds terug halen naar de realiteit. In me eentje kan ik veel dieper graven in me onderbewustzijn enzo. Maar het ligt helemaal aan de persoon zelf. :)

psych-out

Bewuste gebruiker
luchtigtoetje zei:
ik vind in me eentje trippen veel fijner dan met meerdere mensen, omdat die mensen mij steeds terug halen naar de realiteit. In me eentje kan ik veel dieper graven in me onderbewustzijn enzo. Maar het ligt helemaal aan de persoon zelf. :)

+1 daar geef ik je helemaal gelijk in. Ik trip zelf ook liever alleen. Gewoon de vrijheid om te doen wat je wilt zonder dat je aan iemand anders moet denken die in je omgeving is.

Bovenaan