LSD intraveneus

Angramar Temenos

Badass junkie
Niet dat ik dit ooit van plan ben, maar zijn er mensen met ervaring hiermee? Ik ben benieuwd naar wat de verschillen zijn tussen "gewoon" oraal, of zelfs pluggen. Komt het alleen harder/direct aan, of krijg je ook een psychedelische "flash" (wat ik me daarbij voorstel is een effect vergelijkbaar met veel LSD + Lachgas, of een DMT breakthrough), die kort duurt waarna je "normaal" tript. Iemand enige ervaring? Ik heb er niks over kunnen vinden op DF.

Op erowid staan er natuurlijk genoeg engelse tripreports, maar ik ben eerder benieuwd naar een uitleg van de concrete verschillen i.p.v dat het gevoel als een tripreport wordt beschreven. Mocht dit eerder op het forum gevraagd zijn mijn excuses!

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik weet wel dat er eens iemand is doodgegaan aan LSD intraveneus, hij dacht dat het speed was... De enige dode door LSD die bekend is.

Autsider

Belezen gebruiker
Pikachu zei:
Ik weet wel dat er eens iemand is doodgegaan aan LSD intraveneus, hij dacht dat het speed was... De enige dode door LSD die bekend is.

Zijn wel meer mensen direct/indirect dood gegaan aan lsd maar dat waren tijdens de leger proeven, die hebben het uitgeprobeerd als soort van traangas, handgranaat. Dus om iemand te kunnen overmeesteren zonder dat ze gewond zouden raken, voor later (mis)gebruik. Maar het lsd gas was dus niet stabiel genoeg om jaren te kunnen worden bewaard, en werkte niet snel genoeg.

Daarnaast zijn er nog proeven gedaan wat er met iemand gebeurd als je het persoon zeer hoge doseringen zou geven: 500miligram tot 1,5 gram een aantal personen zijn binnen een paar uur overleden. Echter was toen de exacte doodsoorzaak nooit vastgesteld, vermoedens waren hartaanval door te hoge bloeddruk van de overload aan stress.

psych-out

Bewuste gebruiker
als je het oraal in neemt dan duurt het langer en je raakt een deel van de LSD kwijt door
zuren in je maag.
Als je het anaal neemt (pluggen) komen de effecten sneller en harder op.

de hierondergegeven link is van mijn tripreport
LSD tripreport ( rectaal )

viewtopic.php?f=21&t=18821

Qocaïne

Badass junkie
Gsus, ik zou er niet aan moeten denken!
Vanwaar in gods naam iemand 'voeren' met 1,5 gram (jawel, ik zeg het goed) lsd :openmouth:

Ik geloof dat ze ook nog wat XTC proefpersonen nodig hadden in het XTC sub-forum!
Succes jongens, Alles voor de wetenschap :beer:

Angramar Temenos

Badass junkie
Als het geen fysiek gevaar (als in, hartfalen, blijvende hersenbeschadeging, extreme HPPD) opleverde, en ik na ~24 uur de oude zou zijn, zou ik graag eens anderhalve gram lsd naar binnen tikken bij wijze van experiment, maar dat is er wel, dus dat gaan we maar niet doen he :mrgreen:.

Pikachu

Wijs gebruiker
Laat staan de schade die je aan je psyche kan doen met zo'n hoeveelheid.

@ Autsider, ik schreef ook 'die bekend is' omdat ik jouw theorie inderdaad niet uitsluit. Maar het blijft zo dat dit de enige !bevestigde! dode is door een overdosis aan de stof LSD.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb verhalen gehoord over mensen die met 6000 mics nog vrolijk aan het trippen zijn. Het schijnt op gegeven moment alleen maar te verlengen. Al ben ik hier zelf niet van overtuigd, heb het ook alleen maar gehoord.

Wat ik wel denk is dat de boven genoemde hoeveelheid gewoon traumatisch is. @ trippy, je zou dan inderdaad niet meer de zelfde zijn. Misschien ooit weer redelijk normaal na jaren, maar ga er niet van uit. :P

Angramar Temenos

Badass junkie
DrippTone zei:
Ik heb verhalen gehoord over mensen die met 6000 mics nog vrolijk aan het trippen zijn. Het schijnt op gegeven moment alleen maar te verlengen. Al ben ik hier zelf niet van overtuigd, heb het ook alleen maar gehoord.

Wat ik wel denk is dat de boven genoemde hoeveelheid gewoon traumatisch is. @ trippy, je zou dan inderdaad niet meer de zelfde zijn. Misschien ooit weer redelijk normaal na jaren, maar ga er niet van uit. :P

Ik ga het sowieso doen ooit in m'n leven, een thumbprint lsd (Niet intraveneus trouwens), maar niet in de nabije (komende jaren) toekomst. Het heftigste wat ik ooit mee heb gemaakt is ruim 500 ug, en dat was al genoeg om me als "nooit meer dezelfde" terug te laten komen.

Acetyllysergic

Experimenterende gebruiker
Angramar Temenos zei:
DrippTone zei:

Ik ga het sowieso doen ooit in m'n leven, een thumbprint lsd (Niet intraveneus trouwens), maar niet in de nabije (komende jaren) toekomst. Het heftigste wat ik ooit mee heb gemaakt is ruim 500 ug, en dat was al genoeg om me als "nooit meer dezelfde" terug te laten komen.

positief of toch ergens een lijntje spijt?

L

Lid 6909

Gast
Angramar Temenos zei:
Als het geen fysiek gevaar (als in, hartfalen, blijvende hersenbeschadeging, extreme HPPD) opleverde, en ik na ~24 uur de oude zou zijn, zou ik graag eens anderhalve gram lsd naar binnen tikken bij wijze van experiment, maar dat is er wel, dus dat gaan we maar niet doen he :mrgreen:.

lol jij bent echt addict :wink:

Angramar Temenos

Badass junkie
Acetyllysergic zei:
Angramar Temenos zei:
DrippTone zei:

positief of toch ergens een lijntje spijt?

Zeer positief moet ik toch zeggen.

Oom Klaas

Badass junkie
gNuxx zei:
Angramar Temenos zei:

Ik zou het ook doen, als na 24 uur alles weer normaal is en m'n geest of mijn "ik" niet veranderd is en ik door kan gaan zoals eerst, zou ik het zeker doen.
Maar dat is niet zo, althans met 1,5 gram lijkt me dat aardig stug.

Angramar Temenos

Badass junkie
gNuxx zei:
Angramar Temenos zei:

304.50 :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
loadrunner zei:
LSD is zo sterk werkend goedje, dat je het niet intraveneus hoeft te doen.
Lijkt me ook niet echt prettig, dat je misschien meteen in je trip knalt.

De smooth overgang van de twee dimensies ervaar ik altijd als prettig.

Dat zelfde geld te zeggen over 2c-× nasaal, gaat gewoon te snel van nuchter naar trippend. Laat staan IV. En bij hoge dosesen lijkt het me echt wel even traumatisch als je er zo hard in knalt. Denk als jij 200 µg IV toedient dat je de eerste 4 uur daarna ligt te huilen en er geen kont meer van snapt.

Als je het gaat proberen AT, stuur je dan een postkaartje? :beer:

Angramar Temenos

Badass junkie
DrippTone zei:
loadrunner zei:
LSD is zo sterk werkend goedje, dat je het niet intraveneus hoeft te doen.
Lijkt me ook niet echt prettig, dat je misschien meteen in je trip knalt.

De smooth overgang van de twee dimensies ervaar ik altijd als prettig.

Dat zelfde geld te zeggen over 2c-× nasaal, gaat gewoon te snel van nuchter naar trippend. Laat staan IV. En bij hoge dosesen lijkt het me echt wel even traumatisch als je er zo hard in knalt. Denk als jij 200 µg IV toedient dat je de eerste 4 uur daarna ligt te huilen en er geen kont meer van snapt.

Als je het gaat proberen AT, stuur je dan een postkaartje? :beer:

Ik ga niks shotten, maar ik denk dat het wel meevalt.. Volgens mij moet je me echt ruim 1000 ug toedienen om me te laten "flippen".. Ik ben veel "harder" gegaan op mezelf dan op welke drug ooit.

Wacky

Badass junkie
DrippTone zei:

Door de sterke gewenning kun je snel aan enorme dosissen komen als je langer achter elkaar door wil trippen. Neem je nu 100ug, kun je er over een uur of 10 300 nemen als je door wil trippen, en morgen 1000 als je het nog niet genoeg vind. Als die 6000 op die manier genomen zijn is het niet zo gek natuurlijk :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
AT als je 10 drips van 100 mics per drip rectaal dropt krijg je geheid spijt ...

waarschijnlijk geniet je van de ellende, de misery ...

ik adviseer je om het nooit te doen, je luistert toch niet he ?
ik wou dat ik het kon terug draaien ouwe ik ben te laat.

:(

jij kan nog kiezen

Angramar Temenos

Badass junkie
lysergine25 zei:
AT als je 10 drips van 100 mics per drip rectaal dropt krijg je geheid spijt ...

jij kan nog kiezen

Geen zorgen, ik ben niet van plan om 1000 mics te nemen... Is zonde van m'n lsd.

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
lysergine25 zei:

jij kan nog kiezen

Geen zorgen, ik ben niet van plan om 1000 mics te nemen... Is zonde van m'n lsd.

Oh ok, ik vroeg me al af waarom...
Eerst snapte ik het niet want toen dacht ik dat je het niet deed omdat je wou denken aan je psychische toestand. Dat vond ik echt een kutreden.
Nu je deze reden hebt gegeven geef ik je absoluut gelijk man. Inderdaad zonde van de LSD, goede reden om het niet te doen! [/sarcasme, voor de mensen die een beetje traag van begrip zijn]

Angramar Temenos

Badass junkie
Ja, ik denk ook niet echt dat het goed voor me zou zijn, zou m'n HPPD alleen enorm verergeren en waarschijnlijk weer m'n persoonlijkheid totaal omgooien (net als 520 ug dat deed). Ik begin juist te wennen aan deze.. En, het is inderdaad zonde, van 1000 ug kan ik 6-7 keer heel lekker trippen.

Pikachu

Wijs gebruiker
gNuxx en t0mzor beter houden jullie dat kutcommentaar een keertje voor je, jullie zijn het niet altijd met hem eens zoals waarschijnlijk wel meer mensen op dit forum (inclusief mezelf) maar dat geflame op AT maakt het forum er ook niet leuker op. Jullie zijn allebei minstens zo irritant door dat constante zinloze geflame.

Als je het niet met m eens bent zeg dan gewoon op een volwassen manier waarom dat zo is en geef geen commentaar als "AT beter type je quit in console".

Dit is gewoon een interessante thread en als jullie gewoon on topic blijven blijft dat misschien ook zo. Verder heb ik niks tegen jullie persoonlijk ofzo, jullie posten ook voldoende boeiende en leuke berichten maar de hierboven beschreven berichten beginnen me echt de keel uit te hangen.

TL;DR

Kappen met het afzeiken van AT bij elke mogelijkheid.

Dus houd het gewoon een beetje leuk willen jullie? :stoned:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Pikachu zei:
gNuxx en t0mzor beter houden jullie dat kutcommentaar een keertje voor je, jullie zijn het niet altijd met hem eens zoals waarschijnlijk wel meer mensen op dit forum (inclusief mezelf) maar dat geflame op AT maakt het forum er ook niet leuker op. Jullie zijn allebei minstens zo irritant door dat constante zinloze geflame.

Als je het niet met m eens bent zeg dan gewoon op een volwassen manier waarom dat zo is en geef geen commentaar als "AT beter type je quit in console".

Dit is gewoon een interessante thread en als jullie gewoon on topic blijven blijft dat misschien ook zo. Verder heb ik niks tegen jullie persoonlijk ofzo, jullie posten ook voldoende boeiende en leuke berichten maar de hierboven beschreven berichten beginnen me echt de keel uit te hangen.

TL;DR

En dat mag gezegd worden. +1

Amaranth

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Pikachu zei:

TL;DR

En dat mag gezegd worden. +1
+2

L

Lid 6909

Gast
lol kijk ze serieus doen op een forum, jullie moeten wel blijven lachen jongens !
ik vermaak me wel, als het tegen de regels is moet ik maar een ban krijgen, zolang dat niet zo is doe ik niks verkeerd.

:wave:

owned

Buttplug

Newbie
gNuxx zei:
lol kijk ze serieus doen op een forum, jullie moeten wel blijven lachen jongens !
ik vermaak me wel, als het tegen de regels is moet ik maar een ban krijgen, zolang dat niet zo is doe ik niks verkeerd.

:wave:

owned

Serieus doen is af en toe ook wel handig!

Bovenaan