LSD Kaboutertjes en draken ?

The Used

Bewuste gebruiker
Vaak is het enige wat je over LSD hoort : " oooh dan zie je kabourtertjes lopen " dat soort onzinnige dingen , want wat ik de meeste mensen heb horen zeggenb is dat het gewoon eigenlijk een heel erg sterke paddo trip is met meer visuals, maar niet de verwarring van paddo's . In hoeverre is dit waar en wat voor visuals kan je krijgen bij LSD , want ik ken wel een man die had samen met 3 vrienden 15 zegels in een whisky fles gedaan en die heeft 4 dagen tegen bomen staan praten, hij heeft er een psychose aan over gehouden denk ik , want hij zegt nog steeds freaky dingen af en toe , dat ie tussen tijd en ruimte kan reizen en dat soort dingen. Maar kan je echt bomen zien lopen , draken zien vliegen en dat soort dingen ? :)

azgaza

Badass junkie
Nee dat zie je niet. Het is een VERSTORING van het zichtveld, geen letterlijke exrta hallucinaties.

flashkop

Bewuste gebruiker
Idd, je perceptie verandert bijvoordbeeld compleet zo lijken de straten ineens veel langer dan ze zijn, ze worden uitgerokken en krimpen, alles doet dat.
Sommige patronen uit dagelijks leven beginnen te bewegen
en uiteraard heb je ook visuals.

Met visuals bedoel ik dan gekleurde patronen over delen van of heel je gezichtsveld, ze zijn bij mij wel altijd doorschijnen,
spijtig genoeg hoop ooit alleen maar kleuren enzo te zien en geen werkelijkheid meer zwaar trippen dus.

Ik zou het op die moment leuk vinden als ik die dingen echt goed kon manipuleren(andere vormen enzo).

Die perceptie op tijd is inderdaad ook anders, je kan tijd echt vertragen en versnellen al is dit in bepaalde maten niet zo, ik denk dat je op die moment eigenlijk echt sneller denkt zoals een pc zijn rekensnelheid vergroten...

Echter een duidelijke kabouter heb ik nog nooit gezien(moet wel leuk zijn) maar schimmen daarintegen of een vuilnisbak van ver aanzien wel.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Extra hallucinaties kunnen zeker wel hoor.
Het is maar hoe ver je gaat en hoe rijk je fantasie is....... en hoe para je bent denk ik ook :)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Gestoord worden en tegen bomen praten van (gemiddeld) 5 zegels per man? Dan staat die vent ook niet erg sterk in z'n schoenen.. zoveel microgram zit er nou ook weer niet op één zegel meestal. Dat je volledig de pan uittript kan ik me goed voorstellen, maar dat er aan overhouden? Damn..

azgaza

Badass junkie
flashkop zei:
Idd, je perceptie verandert bijvoordbeeld compleet zo lijken de straten ineens veel langer dan ze zijn, ze worden uitgerokken en krimpen, alles doet dat.
Sommige patronen uit dagelijks leven beginnen te bewegen
en uiteraard heb je ook visuals.

Met visuals bedoel ik dan gekleurde patronen over delen van of heel je gezichtsveld, ze zijn bij mij wel altijd doorschijnen,
spijtig genoeg hoop ooit alleen maar kleuren enzo te zien en geen werkelijkheid meer zwaar trippen dus.

Ik zou het op die moment leuk vinden als ik die dingen echt goed kon manipuleren(andere vormen enzo).

Die perceptie op tijd is inderdaad ook anders, je kan tijd echt vertragen en versnellen al is dit in bepaalde maten niet zo, ik denk dat je op die moment eigenlijk echt sneller denkt zoals een pc zijn rekensnelheid vergroten...

Echter een duidelijke kabouter heb ik nog nooit gezien(moet wel leuk zijn) maar schimmen daarintegen of een vuilnisbak van ver aanzien wel.

Eerlijk gezegd; ik heb op paddo's gezichten in de rook en in de muur gezien, en ook schaduwen van mensen die dingen op zijn plek hielden. Mara allemaal zo abstract neigend..

Jeller

Badass junkie
je kan wel dingen zien die er niet zijn, maar dat is dan ofwel op je netvlies ofwel op muren en aangezien het dan 2d en vlak is weet je wel dat het niet echt is en het flasht na een seconde weer weg :grin:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je ziet gewoon sterke vervormingen, geen extra hallucinaties, dat je schimmen ziet is zeer normaal, vanwege bepaalde lichteffecten en schaduwen.

Echter kabouters door je kamer zien rennen is onzin, dat gebeurt niet met LSD. Het kan wel zo zijn dat je in een flits een voorwerp ziet dat op een kabouter lijkt of dat soort dingen.

Ook kun je het gevoel hebben dat iemand je bekijkt, en als je dan goed kijkt kun je iemand zien staan, dat had ik wel vaker :P

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
idd meestal gewoon vervormingen, bij een normale dosis heb je geen extra hallucinaties
als je gaat trippen van mdma bevoorbeeld of mda is er wel kans dat je zo'n hallucinaties krijgt :)

Delirium

Badass junkie
Als je vliegende draken, lopende bomen en kabouters wilt zien, moet je toch bij mevrouw Doornappel zijn denk ik :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Delirium zei:
Als je vliegende draken, lopende bomen en kabouters wilt zien, moet je toch bij mevrouw Doornappel zijn denk ik :)

Inderdaad, dan moet je Datura gaan nemen, maar daar hoor je eigenlijk alleen maar horror verhalen over.

The Used

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Delirium zei:

Inderdaad, dan moet je Datura gaan nemen, maar daar hoor je eigenlijk alleen maar horror verhalen over.

Ik dacht dat LSD het zwaarste trip middel is , dat er is , maar van Datura kan je dus echt heel rare dingen zien ?

paupie

Bewuste gebruiker
The Used zei:
Psycho_Chrono zei:
Delirium zei:

Ik dacht dat LSD het zwaarste trip middel is , dat er is , maar van Datura kan je dus echt heel rare dingen zien ?

salvia is volgens mij ook wat extremer dan lsd hoor...

Osi`

Bewuste gebruiker
Heb nooit halucinaties op LSD gezien, alleen schaduwen die bewegen, krimpen, groeien, mar het object zelf, is dan just hetzelfde. Mensen die groter of kleiner lijken, joints die uberlang zijn, sigaretten die gebroken uitzien. Golvende straten, kamers die in alle kleuren van de regenboog veranderen, en zelf heb ik ook mensen met m'n eigen fantasie doen veranderen in een ander iets. Zoals, een vrouw of een koekjesman of een t-rex, maar kwist nog goed genoeg dat het die ene persoon was. En dat op 1 heerlijke LSD zegel.

azgaza

Badass junkie
Even over datura; ja het is 'sterker' dan LSD, maar HEEL anders. LSD is een echt tripmiddel, het verstoord de waarnemingsfilter. Datura is een delerium middel, dat betekend dat je vergeet dat je het op hebt, denkt dat alles echt is, en het lijkt allemaal echt. Datura is dus heel gevaarlijk. En vaak eng.
Als je zwaar wil trippen zou ik je aanraden óf veel zegels te nemen of naar de smartshop te gaan en 3 porties paddo's te kopen, gegarandeerd dat je dan behoorlijk raar ziet.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
er is zelfs nog iets zwaarder dan Datura, ik ben vergeten hoe het heet maar Spirit_Quest kan jullie wel aan die naam helpen :wink:

The Used

Bewuste gebruiker
paupie zei:
The Used zei:
Psycho_Chrono zei:
Delirium zei:

salvia is volgens mij ook wat extremer dan lsd hoor...

Ik weet niet of je ooit salvia hebt gedaan... , maar dat stelt dus echt geen reet voor :grin: en het duurt echt opngelijk kort... niks boeiends aan en LSD is 1 van de leukste dingen dus totaal niet met elkaar te vergelijken....

Goanaut

Bewuste gebruiker
Als ik die verhalen zo hoor lijkt datura me toch iets 'duisterder' dan ayahuasca, of heb ik dat mis? Bij datura hoor je bijna alleen maar enge ervaringen..

azgaza

Badass junkie
Goanaut zei:
Als ik die verhalen zo hoor lijkt datura me toch iets 'duisterder' dan ayahuasca, of heb ik dat mis? Bij datura hoor je bijna alleen maar enge ervaringen..

Klopt, het zijn wederom andere middelen, ondanks de intensere ervaringen die je bij DMT hebt is het toch meer in de vervorm catagorie met als er echte hallucinaties zijn éérst abstracte kleuren en daarna pas echte dingen.

Datura is dus het delirium middel, als eerder verteld, en inderdaad, je hoort er haast nooit iets positiefs over. Het positiefst dat ik evorver heb gehoord is iemand die een uur lang stond te praten in zijn kamer met iemand die spontaan verdween (niet echt dus). En dat is dan het níet enge gedeelte..

nutsss

Wijs gebruiker
The Used zei:
Vaak is het enige wat je over LSD hoort : " oooh dan zie je kabourtertjes lopen " dat soort onzinnige dingen ,
...
Maar kan je echt bomen zien lopen , draken zien vliegen en dat soort dingen ? :)

JA maar dan moet je wel in de efteling gaan trippen. :grin:

De mooiste hallucinaties van het type dat jij daar onder verstaat heb ik toch met enige regelmaat op gewone MDMA. In een pil of als kristal, het kan allebei. Het vervelende is alleen dat je niet van te voren weet dat je ze krijgt. Er is geen vaste regel. De ene keer is het al na 1 pil en een andere keer bij 3 en meestal eigenlijk niet.

Mijn eerste keer kristallen, toen heb ik daadwerkelijk een kaboutertje zien dansen en zn tong naar zien me uitsteken! HAHA
En GewoonVOL was er niet bij dus die kan t niet geweest zijn.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Osi` zei:
Psycho_Chrono zei:
er is zelfs nog iets zwaarder dan Datura, ik ben vergeten hoe het heet maar Spirit_Quest kan jullie wel aan die naam helpen :wink:
Ayahuasca :wink:

Nee nog iets anders, een of andere wortel van een plant in een ver land.

Volgens mij is Datura trouwens heftiger dan Ayahuasca als je kijkt naar de horror. Maar is idd een delirium middel...

azgaza

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Osi` zei:
Psycho_Chrono zei:

Volgens mij is Datura trouwens heftiger dan Ayahuasca als je kijkt naar de horror. Maar is idd een delirium middel...

Iboga? Dat is een afrikaanse wortel. Sinds kort te koop bij de smart shops, zag ik ooit iets over op tv. Dat schijnt vrij extreem te zijn.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
azgaza zei:
Psycho_Chrono zei:
Osi` zei:
Psycho_Chrono zei:

Iboga? Dat is een afrikaanse wortel. Sinds kort te koop bij de smart shops, zag ik ooit iets over op tv. Dat schijnt vrij extreem te zijn.

Dat zou best eens kunnen, maar naar wat ik ervan vernomen had was die drugs gewoon absoluut NERGENS te vinden, al zeker niet in een smartshop. Ik zal het eens navragen:)

Jeller

Badass junkie
Goanaut zei:
Inderdaad, datura lijkt mij gewoon pure horror..

Datura is eigenlijk niet echt meer trippen, das jezelf sterk vergiftigen :tongueout:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Wat ik wel gehad heb onder invloed van LSD, is dat ik op een gegeven moment klimop zag groeien op de muren, dat ik conversaties aanging met mijn pakken die in mijn kast hingen omdat ik dacht dat het allemaal Gangsters waren. Het waren allemaal maffia mensen geworden en ze zaten allemaal naar buiten te kijken want "daar gebeurde het allemaal" ( ben er nog steeds niet uit wat daar gebeurde? ). En zo stond ik echt 10 minuten lang bij "hun" groepje mee te praten.. al ging dat zonder praten.

En inderdaad mensen die erg raar van vorm veranderen, vaak worden ze heel dik... Ook wel gehad dat als ik naar foto's keek van mensen, dat ik of alleen de spieren kon zien, of alleen het hele bottenstelsel. Wat ook leuk was, toen ik op een gegeven moment ging ik iets drinken, en kon ik het drinken helemaal volgen door mijn slokdarm naar beneden en zag ik hoe het daar werkte.

Of nog iets, tijdens oud en nieuw buiten gelopen, en door alle knallen denken dat je in de oorlog zit. En je bent volkomen helder, althans dat denk je..

Gek spul LSD, maar heeel meesterlijk :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Phreakingout zei:
Of nog iets, tijdens oud en nieuw buiten gelopen, en door alle knallen denken dat je in de oorlog zit. En je bent volkomen helder, althans dat denk je..

Gek spul LSD, maar heeel meesterlijk :)

Dat heb ik zelfs zonder LSD al :openmouth:

Qocaïne

Badass junkie
zommes zei:
Één van de vele bullshit episodes uit de mythologie rondom LSD.

Inderdaad. Tóch blíjven mensen beweren écht kaboutertjes te hebben zien rondwandelen -__-

Zélfs onder invloed van shrooms. :rolleyes:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Qocaïne zei:
zommes zei:

Inderdaad. Tóch blíjven mensen beweren écht kaboutertjes te hebben zien rondwandelen -__-

zijn van die "kijk mij eens interessant zijn" mensen, ik vind het gewoon n00bs

gonzo

Experimenterende gebruiker
Ja dat was voor mij de teleurstelling wel een beetje. Lsd wordt altijd voorgesteld als hallucinogeen, maar die hallucinaties zijn eerder vervormingen. Wat ik wel heb: als ik mijn ogen sluit begin ik rare dingen te zien.

azgaza

Badass junkie
gonzo zei:
Ja dat was voor mij de teleurstelling wel een beetje. Lsd wordt altijd voorgesteld als hallucinogeen, maar die hallucinaties zijn eerder vervormingen. Wat ik wel heb: als ik mijn ogen sluit begin ik rare dingen te zien.

Vervormingen zijn toch ook leuk?

paupie

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
gonzo zei:

Vervormingen zijn toch ook leuk?

tis maar net waar je verwachtingen liggen...

Ellesdee

Badass junkie
Qocaïne zei:
zommes zei:

hmhm...
ik zie altijd elfjes en trollen rondlopen :mrgreen:

of heb ik misschien te veel WoW gespeeld? :openmouth:

Bovenaan