• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

lsd + ket op NYE

barkruk

Newbie
hey allen.. ben barkruk, 25j, ervaren gebruiker voor velen jaren (op enkele drugs na) en op nye 2de keer lsd genomen.

Had 3/4 trip genomen rond 23u samen met men maat. 3/4 minder dan de eerste keer (eerste keer was dus 1,5 zegel), dus ik verwachtte niet veel van de trip. Alles verliep super, veel gelache met men maat (zen vriendin was er ook bij, nuchter). Uiteindelijk aan het feestje beland tege half 3 ong. Vanaf het binnen staan begon ik me al wat ongemakkelijker te voelen. De lucht werd "dikker", kon moeilijker ademen. Ik had steeds de gedachte dat we buiten stonden (omdat we daarvoor van 23u tot half 3 hebben gewandeld) en voelde ook constant een obstakel achter me staan.

Keek naar men maat en zag hem goed feeste, dacht in mezelf: ik moet me herpakke en mee feesten en niet denken aan de rest. Zo gezegd zo gedaan, maar uiteiindelijk werd het toch lastiger. Ik begon me zeer ongemakkelijk te voelen en had wat moodswings. Ik wist dat ik aant trippen was, dus wist ook wat realiteit en niet was. vb. er liepen daar heeeeel alternatieve mensen rond, shemales (zo leken er vele dikke grote vrouwen toch op :grin:) als gwne hoeren, als gewone feesters.. rare mensen dacht ik in mezlf en door hun kledij kreeg ik totaal andere beelden maar wist dus dat deze getript ware en kon me rustig houden.

Uiteindelijk was men maat met zen vriendin voor me aan het praten, kon hun conversatie volgen. Ze zeide iets waar ik over nadacht en uit het niets herhaalde men gedachtegang. Ik heb al wat gelezen hierover nu net, over mensen die redelijke lange loops hadden.. Van mij ware altijd iets van 5sec dat ik telkens terugsprong en ik zag me ook telkens in een nieuw venster het opnieuw zeggen, sneller en sneller tot op een gegeven moment het lijkt op een kortsluiting in men kop... Vanaf dat moment zei ik dat ik naar buiten moest. Ze hebben me op de grond gezet, tege een muur. Met maat stelde me vragen of ik wist waar ik was, wie ik ben, wie hij en zijn vriendin ware.. De loops kwame terug en wanneer hij zag dat ik met men hande in men hare zat, riep die luid men naam, vingers knipperen, klappen in de hande om mij terug naar realiteit te brengen. Het lukte me steeds voor enkele seconden maar tripte erna weer verder.

Tijdens de hele ervaring heb ik wel wat angst gehad, vooral bij de loop momenten omdat ik dacht dat men hersenen gwn gingen crashen van overload. Ondanks deze redelijk slechte ervaring, was ik me er telkens van bewust dat het niet echt was, samen met de stem van men maat en zijn vriendin en zijn vriendin die men arm vasthield/aanraakte, was voor mij vaak genoeg om even terug naar realiteit te komen..

Uiteindelijk na enkele pogingen om uit de trip te gerake, is het me toch gelukt en ben ik in realiteit blijve hangen waardoor we terug naar binne konden. Had binnen nog wel moeite om erbij te blijven, maar het lukte me wel door de aandacht die ik erna kreeg of ik nog bij was of niet.

Vind het wel raar dat ik nu met 3/4 trip zo hard (voor mij allesinds) heb getript maar de eerste keer met 1,5 (van dezelfde soort trip, overschot nog van toen) geen lusmomenten heb gehad. Het scenario was wel totaal anders: ik en 2 andere dierbare mensen in een chalet in NL. Ik veronderstel omdat we constant over andere onderwerpe bezig waren, dat het loopmoment niet kwam?

ach, dit was allesinds mijn NYE tripreport :) Heb het zo goed mogelijk probere te herinneren en verwoorden. Hopelijk waren jullie tripreports toch iets gezelliger als de mijn :tongueout:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Mooi verwoord! Lijkt me een aparte combinatie en is het ook zo te lezen :)
Vooral die loops leken een ergernis/minpunt te zijn. Heb geen ervaring met die combi dus weet niet of dat 'regelmatig' voorkomt erbij.
Fijn dat je door je vrienden/vriendinnen terug naar de realiteit kwam. En minder angstig werd misschien?

Vind het wel raar dat ik nu met 3/4 trip zo hard (voor mij alleszins) heb getript maar de eerste keer met 1,5 (van dezelfde soort trip, overschot nog van toen) geen lusmomenten heb gehad. Het scenario was wel totaal anders: ik en 2 andere dierbare mensen in een chalet in NL. Ik veronderstel omdat we constant over andere onderwerpen bezig waren, dat het loopmoment niet kwam?

Ik denk dat ook, als er over hetzelfde onderwerp gepraat word komt de loop niet omdat er nieuwe inputs bij blijven komen/andere onderwerpen ga zo maar door. Schat ook in dat dat een groot verschil maakte ertussen. Op dezelfde golflengte zitten is bij mij in ieder geval het verschil vaak!

Bovenaan