• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

lsd + keta

spacekonijn

Badass junkie
om ongeveer 23:00 nam ik 1 microdot.

geen zin om de hele trip te beschrijven maar ik zal het wat mindere stuk en iig het intenste gedeelte beschrijven.

rond 6 uur snachts wilde we gaan slapen , we hadden het wel gehad de trip was leuk geweest visueel werkte het allemaal nog wel maar erg veel lol hadden we niet meer.

we gingen proberen te slapen maar we hebben zeker 4 a 5 uur wakker gelegen.

na 3 uur besloten we wat ketamine te nemen , omdat dit een verdovingsmiddel is dachten we misschien helpt het met slapen.

maar in tegendeel , ik wist de komende 2 uur echt niet meer goed waar ik was , hoe mijn lichaam werkte , of ik sliep of wakker was .
ik zag soms alles 2d alles werd uit proporties getrokken soms was de muur vlak voor me en soms ver weg.

ik kon in een rond stuk op het plafond complete filmpjes zien afspelen , onszelf zien liggen , ik zag zelfs een heel kantoor gebouw waar vvd medewerkers aan het werk waren .
bepaalde halve uurtjes ben ik wel echt 'gek' geweest , gewoon niks werkte meer nergens zat meer logica in ik kon soms nauwelijks zien en ik had ontzettend zin om weer nuchter te zijn.
visueel zowel met ogen dicht als open is de combo lsd+keta echt intens.

dit alles was best creepy maar denk dat we rond half 12 smiddags eindelijk in slapen vielen .

Maar zoals altijd voel ik me de dag erna wel weer flink herboren , ik ben dankbaar dat mn geest en lichaam gewoon goed werkt en heb ontzettend veel zin om ff nuchter door het leven te gaan.

blowen stop k ook weer ff mee :)

ik wil iedereen in ieder geval waarschuwen dat als je geen feest hebt wat de hele nacht door duurt het wel zo verstandig is om vroeg met lsd te beginnen want de hele ochtend wakker liggen is geen pretje :)

Mac...

Badass junkie
Ik denk dat ik sowieso geen hallucigene middelen meer zal pakken op een feest, maar lijkt me idd wel een behoorlijke combi met keta, vind keet op zich al behoorlijk heftig, mja ik vind het af en toe ook wel eens leuk om gewoon zo gaar mogelijk proberen te worden. Volgende keer beter, zou ik zeggen.

spacekonijn

Badass junkie
ff ter toevoeging :

de Radio om 6 uur sochtends was voor ons echt trippen , dit was wel echt leuk .
de meest gestoorde gesprekken en liedjes , soms ontvingen we 3 zenders door elkaar wat een geluid veroorzaakte dat ons echt naar de limit probeerde te drijven.
onbeschrijvelijk was dat geluid maar alles ging ZO hard dat ik opsprong en de stekker eruit trok.

spacekonijn

Badass junkie
Mac... zei:
Volgende keer beter, zou ik zeggen.
:) de vorige keer was er GHB om in slaap te vallen , dat was perfect.
de trip was wel ontzettend leuk maar op een begeven moment is het leuk geweest maar de lsd bleef maar door werken echt eindeloos uiteindelijk zeker 12 uur getript

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
Mac... zei:
Volgende keer beter, zou ik zeggen.
:) de vorige keer was er GHB om in slaap te vallen , dat was perfect.
de trip was wel ontzettend leuk maar op een begeven moment is het leuk geweest maar de lsd bleef maar door werken echt eindeloos uiteindelijk zeker 12 uur getript

Haha,dat weet je toch als je pas om 23.00 een trip neemt,ik ga altijd van 14 uur uit dat je pas kan gaan slapen...en zelf dan zie ik vaak nog vage motieven voor me ogen..of hele gebeurtenissen waardoor je afgeleid wordt om in slaap te vallen.Daarom neem ik meestal rond een uur of 19.30.

Volgens weekend gaan er 3 naar binnen,ga wel ff goed uitrusten van te voren zodat ik 24uur kan doortrekken :mrgreen:

P.s. persoonlijk vind ik een combo met lsd niks,ja alleen alchohol,beste is gewoon je rit uitzitten.

Dat vvd kantoor,had je dat terwijl je probeerde te slapen?
Zo had ik dat ik ik me in een keer in een soort pluimvee bedrijf bevond en een kalkoen aan het ontleden was heel vaag,hehe soort droom toestand.

Mac...

Badass junkie
Ja kan eind ook weer keet scoren, yes, binnenkort dus ook maar eens gaan uitproberen :tongueout:
Maak ook wel een leuke combi, zal nog wel ff duren, maar wordt geregeld :wink:

Jeller

Badass junkie
lijkt mij wel leuk, maar een heel erg zware combinatie.. kan je met alcohol ofzo niet in slapa geraken? of mss zelfs een slaappil

Qocaïne

Badass junkie
Jeller zei:
lijkt mij wel leuk, maar een heel erg zware combinatie.. kan je met alcohol ofzo niet in slapa geraken? of mss zelfs een slaappil

Die combi zou voor mij te zwaar zijn hehe!!

Eerst maar een LSD.. daarna eens Ketamine... en wie weet later een combinatie :wink:

zommes

Badass junkie
Hier is the partner in crime!

Was zeker een ontzettend verknipte situatie daar met die ketamine erbij. Je belevingswereld is echt helemaal surrealistisch. Onbeschrijflijk gewoon. Het lijpe is ook dat je je af en toe opeens realiseerd wat er zich allemaal afspeeld in je hoofd. Op die momenten voel je jezelf echt een ontzettende mafkees.

Het was niet echt leuk, maar ook niet naar. Gewoon waanzin in een vrij pure vorm. Je ego vliegt echt van de ene belachelijke situatie naar de andere. Misschien dat dit ook een beetje de ervaring van een schizofreen is. Heel jammer ook dat je het je daarna amper kan herrineren. De enige dingen die ik nog weet hadden te maken met boodschappen doen in het grootste gebouw dat ik ooit gezien had en Spacekonijn proberen uit te leggen welke kaarten ik in mijn hand had door in het wilde weg nummers en woorden te roepen...

Het hielp in ieder geval geen flikker om in slaap te komen. Volgende keer weer rode wijn of GHB.

live fast die Young

Belezen gebruiker
je schreef dat je je herboren voelde.. ik had dat ook na mijn eerste en heel heftige paddotrip... ik vond het echt een geweldig goed en schoon gevoel. voelde me bijna perfect :)

Bovenaan