LSD kort

J0rrit

Badass junkie
Hey mensen, ff kort vraagje:

Had afgelopen vrijdag getript, had de grootste helft van een maya genomen ( zeg 100 mics ). had om 2 uur smiddags genomen, we voelden het al snel, na uurtje zater we er toch wel middenin. Rond 8 uur s avonds was ik toch wel zowat uitgetript, was mentaal eigenlijk nuchter, visuals had ik wel nog lichtjes, was gewoon een goeie intenste trip by the way.

Gene met wie ik was had 1,5 maya, en heeft op zn minst 12 uur getript, langer nog. Iemand een verklaring?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
J0rrit zei:

Had afgelopen vrijdag getript, had de grootste helft van een maya genomen ( zeg 100 mics ). had om 2 uur smiddags genomen, we voelden het al snel, na uurtje zater we er toch wel middenin. Rond 8 uur s avonds was ik toch wel zowat uitgetript, was mentaal eigenlijk nuchter, visuals had ik wel nog lichtjes, was gewoon een goeie intenste trip by the way.

Gene met wie ik was had 1,5 maya, en heeft op zn minst 12 uur getript, langer nog. Iemand een verklaring?

Hij nam 2x zoveel en tripte twee keer langer. Wat is de verassing? :P

J0rrit

Badass junkie
Adrenochroom zei:
J0rrit zei:

Hij nam 2x zoveel en tripte twee keer langer. Wat is de verassing? :P

Ik zoek geen verklaring voor dat hij LANGER tripte, ik wil daarmee laten zien dat hij wel de normale tijd tripte, dat lijkt me toch logisch. Hij nam trouwens 3 keer zoveel. Ik zoek een verklaring voor het feit dat ik maar 6 uur tripte.

Wacky

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
nou misschien omdat jij niet zoveel nam?!

Maar dat bedoelt hij niet, hij wil weten waarom het zo kort duurde ! :P

TS, ik denk dat je gewoon niet goed bent, en dat het daarom zo kort duurde, ga maar naar een dokter.

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
SperSIZEboon zei:

TS, ik denk dat je gewoon niet goed bent, en dat het daarom zo kort duurde, ga maar naar een dokter.
omdat hij niet zoveel neemt..

lengte van de lsd trip is compleet afhankelijk van de dosis die je neemt..

vandaar dus.
antwoord is al 17,540 keer gegeven...

azgaza

Badass junkie
Laatst tripte ik van een ruim halve maya ook maar een uur of 9-10 echt intens, daarna ook bijna over, terwijl ik van een hele wel eens 16 uur trips heb gehad. Ligt niet alleen aan de dosis, maar ook aan de trip. Ik ben van zo´n lagere dosis (bv. halve maya) ook een keer over de 12 uur gekomen in lengte van mijn trip, maar dus ook een keertje kort. In de regel geldt natuurlijk wel ´hoge dosis duurt langer.´

J0rrit

Badass junkie
Wacky zei:
SperSIZEboon zei:

?

Ja, kan zeker aan de dosis liggen. Maar heb eens zon grafiekje van lsd gezien, en duurde toch altijd zo rond de 12 uur. Halve shiva ( 50 mics ) was ook 12 uur!!!

Dacht dat het standaard 12 was ma goed, kan blijkbaar toch ook korter.

J0rrit

Badass junkie
RosettA_StoneD zei:
Wacky zei:
SperSIZEboon zei:

omdat hij niet zoveel neemt..

lengte van de lsd trip is compleet afhankelijk van de dosis die je neemt..

vandaar dus.
antwoord is al 17,540 keer gegeven...

Dat snap ik ook. Maar ik ging er toch zeker vanuit ( ook door verhalen en ervaringen ) dat een dosis van 100 mics toch zeker standaard 12 uur is, al is het niet meer.

L

Lid 6909

Gast
mss volgende keer;

zelfde hoeveelheid
zelfde tijdstip innemen
zelfde alles eigenlijk

en dan kijken of het weer kort duurt :wink:

Pikachu

Wijs gebruiker
Bij mij is het standaard rond de 8 uur, de ene keer dat ik een halve maya genomen heb duurde het ook wat korter.

Voor mij:

Halve maya = ca. 6 uur trippen
Één maya = ca. 8 uur trippen
Twee mayas = ca. 9 uur trippen

azgaza

Badass junkie
Pikachu zei:
Bij mij is het standaard rond de 8 uur, de ene keer dat ik een halve maya genomen heb duurde het ook wat korter.

Voor mij:

Halve maya = ca. 6 uur trippen
Één maya = ca. 8 uur trippen
Twee mayas = ca. 9 uur trippen

Groot verschil, bij mij is het:

Halve maya = 10-12 uur
Hele maya = 14-18 uur

Kigh

Bewuste gebruiker
Misschien ligt dat eraan dat je een vrouw bent en waarschijnlijk ook minder weegt dan Pikachu.
Of je bent gewoon erg gevoelig voor de effecten, een erg actieve hersenen. :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
bij mij is een 1/2 of een hele maya ook gewoon 10-12 uur trippen

ook 3 mayas zijn gewoon 12 uur trippen.

:wave:

neem ik na 4 uur een 2de maya en na 4 uur een 3de maya trip ik 24 uur

Pikachu

Wijs gebruiker
Nou moet ik wel zeggen dat ik de trip ten einde vind als ik geen visuals of mindfucks meer heb. Ik heb dan wel vaak nog tot ik ga slapen zo'n voldaan, anders gevoel.

Ik ben 1.93 en weeg +-80kg

Atropa

Bewuste gebruiker
Of ik nu een halve zegel neem of 4 druppels uit een flesje, na 6 uur wordt het begin v/d comedown in gang gezet en na 8 uur begint voor mij de nagloei. Meestal val ik na 10 uur in slaap.

De lichte na golven duren tot 24 uur na inname waarop nog eens 48 uur een verlicht en relaxgevoel volgt. Daarna begint de verwerking tot een herrinering.

Plimu

Bewuste gebruiker
kan tolerantie geen rol hebben gespeeld ??

dat u misschien een dag ervoor ook getript had of wat dan ook

Atropa

Bewuste gebruiker
Als ik een klein beetje LSD neem is het gewoon 6 uur het high gevoel van wiet met 2 daaropvolgende uren het afbouwen. Als ik heel veel LSD neem is het 6 uur vreselijk intens maar ook daarna bouwt dat zich in 2 uur tot niet trippend af.

De dosering heeft wel zeer grote invloedop dedagen erna. Na een stevige acid trip kan ik zeker 2 dagen niet aan het werk. Liefst op Donderdag nacht trippen en de Vrijdag vrij nemen.

Ik merkte ook dat toen ik het wat vaker deed, de visuals sneller verdwenen en het na 4uur grotendeels racende gedachten stromen waren.

Bovenaan