• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD + Lachgas: Visuals from heaven

kotssmurf

Belezen gebruiker
Dit weekend heb ik de kans gehad voor de eerste keer LSD te combineren met lachgas.

Bij het inhaleren van het eerste ballonetje was de trip mild aan het opkomen: de eerste vervormingen waren zichtbaar, de muren begonnen een beetje te 'ademen', kleuren waren een beetje intenser,... Iedereen zal dit wel herkennen :)

Een vriend van mij (bij hem thuis was de setting) had een lamp gekocht met 3 LEDjes (blauw rood en geel denk ik) die continu van intensiteit veranderen en op die manier verschillende kleuren random door elkaar laten verschijnen. Over deze ledjes hadden we een grote glazen bol gezet. Zo een die je vaak ziet over straatlampen: Rond met een opening vanonder voor een lamp, volledig mat wit. We hadden al het licht uitgedaan buiten deze 'lamp' en een oldskool goa setje opgezet.

Meteen na het inhaleren wordt ik gekatapulteerd in hyperspace :P Wat ik dan zag sloeg echt alles dat ik ooit al heb meegmaakt door drugs!

Waar ik een halve minuute geleden nog in de comming up zat, waren de visuals nu als een film die speciaal voor mij werd gedraaid. Patronen vormden zich op de muziek en de volledige kamer werd donkerder. Eerst waren de visuals nog gewoon als een intense trip, alleen dat ze PERFECT afgestemd waren op de muziek. Niet als in de zin dat ze meebeweegden, maar ze bevatten ook de emotie en climaxen die in deze set zo enorm aanwezig waren. (of voor mijn gevoel toch prachtig verwerkt waren)

Maar toen ik nog een aantal keer in en uit ademde veranderde de ronde vorm langzaam in een silhouet, een silhouet van een dansende vrouw :openmouth: De vrouw danste in de maat van de muziek en het leek wel alsof ze speciaal voor mij een show aan het opvoeren was. Ik probeerde dit uit te leggen aan mn medetripper maar dit was onmogelijk :P

Verder in de trip ging ik eens 2 ballonetjes doen. Ik had me klaargezet zoals ik altijd doe: 1 grote ballon goed gevuld :) En 1 ballon om in uit te blazen en te 'hyperventileren'.
(Ik hou 'zuiver' lachgas en uitgeademt liever gescheiden, dit voelt het beste)

Ik begin in te ademen en vergeet langzaam wat er aan het gebeuren is (heb ik altij bij lachgas)
Het eerste dat ik me terug herriner is het probleem dat ik altijd heb met lachgas: ik was vergeten welke ballon nu voor uit te ademen en welke voor in te ademen was :grin:
Dan maar van alletwee gretig inademen.
Rondom de ballonen (welke dan ook de goeie was :P ) kwamen bij elke teug die ik inhaleerde een golfpatroon in klokwijzerzin dat als de zee wegebde en terugkwam en groter werd met elke golf, en elke teug kwam er een nieuw, nog mooier, nog groter patroon in elke golf in duizendvoud. het is alsog je een zonnetje tekent met een golvende rand maar dan geanimeerd :) En ook perfect gesynchroniseerd op de muziek!

Verder in de trip nog veel lachgas gedaan maar deze 2 keren nooit getopt.

Ik heb al tamelijk veel ervaring met drugs, maar dit is zonder twijfelen de mooiste ervaring tot nu toe! Het lijkt wel of lachgas is gemaakt voor LSD. (Of psychedellice, nog geen ervaring met andere tripmiddelen in combi met lachgas)

Zeker en vast een aanrader!
Nog iemand ervaringen?

Grtz Smurf à la Gaaz

Ps: Mindfucks en algemene tripideeën heb ik eruit gelaten aangezien ik visuals het meest intressante vindt aan een trip. Het is ook mn eerste tripreport ooit dus be gentle :tongueout:

azgaza

Badass junkie
Leuk report, klinkt inderdaad als geweldige visuals. Herken er zowel de 'lsd stijl' in als een invloed van iets anders. Een combo die ik eigenlijk ook maar eens moet proberen dus :)

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Ik heb dit een paar weken geleden ook mogen mee maken, erg aan te raden! mooi tripreport trouwens!

Bovenaan