Lsd laten testen

Xblister

Experimenterende gebruiker
Heey,

Als ik mijn lsd naar een testcentrum breng, hoeland duurt dit? en hoeveel hebben ze nodig. een hele zegel, halve? minder?

Aldous

Belezen gebruiker
die keren dat ik het heb laten testen duurde het 4 of 5 weken voor de uitslag binnen was

L

Lid 6909

Gast
Misschien heb ik het ook wel fout ja, want ik ging af op de tijd die het duurt om je mdma op puurheid te laten testen, dit duurde meestal maar een week. Dus ik ging er vanuit dat LSD ook zo snel klaar was.

Wacky

Badass junkie
LSD duurt langer ja.

Ze zeggen meestal 2 weken, maar ze hebben me ook een keer gezegd dat ze 1 keer per maand die testen doen en dat het dus varieert afhankelijk van of je net ervoor of erna je sample in levert.

Misschien zijn ze bereid een halve zegel te testen, dat weet ik niet, maar als ze dat al doen is de uitslag wel veel minder betrouwbaar, het is niet gezegd dat de verdeling helemaal goed is over de zegel. En de LSD uitslagen kennen al redelijk wat variatie (in tegenstelling tot pep/mdma waar meerdere samples van hetzelfde bijna op de % nauwkeurig dezelfde uitslag geven), dus niet aan te raden.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Wacky zei:
LSD duurt langer ja.

Ze zeggen meestal 2 weken, maar ze hebben me ook een keer gezegd dat ze 1 keer per maand die testen doen en dat het dus varieert afhankelijk van of je net ervoor of erna je sample in levert.

Misschien zijn ze bereid een halve zegel te testen, dat weet ik niet, maar als ze dat al doen is de uitslag wel veel minder betrouwbaar, het is niet gezegd dat de verdeling helemaal goed is over de zegel. En de LSD uitslagen kennen al redelijk wat variatie (in tegenstelling tot pep/mdma waar meerdere samples van hetzelfde bijna op de % nauwkeurig dezelfde uitslag geven), dus niet aan te raden.

Dus eigenlijk zou het kunnen dat je op 1 blotter zegels hebt zitten variërend van 50 tot 100 mic?

Flip Trip

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Wacky zei:
LSD duurt langer ja.

Dus eigenlijk zou het kunnen dat je op 1 blotter zegels hebt zitten variërend van 50 tot 100 mic?

Ik denk zeker dat dat kan, ik vraag me toch ook nog altijd af hoe ze de lsd op de blotter doen.

Daarnaast bestaat natuurlijk altijd de mogelijkheid dat er fouten zijn bij het analyseren. Zoals lsd die daar kapot gaat of dat ze niet alles uit de zegel krijgen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Flip Trip zei:
PepTalk zei:
Wacky zei:
LSD duurt langer ja.

Ik denk zeker dat dat kan, ik vraag me toch ook nog altijd af hoe ze de lsd op de blotter doen.

Daarnaast bestaat natuurlijk altijd de mogelijkheid dat er fouten zijn bij het analyseren. Zoals lsd die daar kapot gaat of dat ze niet alles uit de zegel krijgen.

Naar mijn weten word de blotter in een 'bad' met vloeistof gedoopt. Deze vloeistof is dan een oplossing met LSD..

Bovenaan