Lsd locatie

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wat is introspectief?
Wat @Alakazam zegt.

Zelf maak ik nog onderscheid in introspectie middels denken en introspectie middels mediteren (niet denken). Beiden zijn zeer waardevol om nuchter ook al toe te passen. Zo ga je uiteindelijk een trip voorbereid in, met een intentie en ook met een manier om alles wat op je afkomt beter te handelen en verwerken.

trippymeeuw

Belezen gebruiker
Zeker als je niet weet hoeveel er op zit zou ik inderdaad maar voor een halve zegel gaan. Goed idee van je om in ieder geval een online tripbuddy te hebben. Een trip alleen, zeker met deze intenties, kan extra intens zijn. Je wordt al snel dichter in jezelf getrokken waardoor je je meer laat meeslepen. Dat vergroot naar mijn idee de waarde van je inzichten wel, maar kan ook overrompelend zijn als je niet weet wat je kan verwachten.

Het belangrijkste is dat je tijdens je trip geniet en achteraf probeert te verwerken, begrijpen en integreren wat je hebt meegemaakt, en dat zal niet vanzelf gaan. Succes en veel plezier man!
Thanks ik zal alles hier reporten

trippymeeuw

Belezen gebruiker
Morgen is het zover halve tab Acid sinds 3jaar solo trip heb het huis voor mijzelf. Ik ga morgen ochtend eerst trainen daarna douchen. En rond 14:00 een halve tab nemen dan een beetje gamen en wachten op de come up dan een beetje muziek luisteren en misschien buiten zitten/wandelen

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Nou het is tijd nog een uurtje dan maak ik een maaltijd met thee en dan word de halve tab genuttigd kijken wat er gebeurd!
Fijne grip gewenst meeuw! Niet teveel zorgen maken... met een halve tab zal het vast goedkomen. Helemaal als je lekker in je vel zit en het huis voor jezelf alleen hebt!

Enjoy! 🤩

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Heb hem ingenomen halve tab zit geen smaak aan de tab dus dat is goed teken. Super zenuwachtig right now nu wachten :screamcat:
Komt goed have fun!

De LSD geeft je straks zelf wel het gevoel dat het fijn gaat worden.

Hoeveel heb je nu genomen?

trippymeeuw

Belezen gebruiker
Denk dat dit de juiste dosering was voor de eerste keer lsd alleen. Het is prima te doen heb geen 1 moment gehad waarop het mis kon gaan. Ben nu nog even lekker aan het spacen op de bank met voetbal op de achtergrond. Mijn mind voelt zich helemaal gereset. Visueel was het ook leuk als ik me ogen dicht deed en ik liet me gaan werd ik in een andere wereld gezogen.

Die ene

Badass junkie
Denk dat dit de juiste dosering was voor de eerste keer lsd alleen. Het is prima te doen heb geen 1 moment gehad waarop het mis kon gaan. Ben nu nog even lekker aan het spacen op de bank met voetbal op de achtergrond. Mijn mind voelt zich helemaal gereset
What happened? Tell us more!

trippymeeuw

Belezen gebruiker
What happened? Tell us more!
Ik was met een vriend aan het bellen, op geven moment voelde ik al dat die bodyloads begonnen te komen. Ik voelde mij gewoon op me gemak dus ik wist wel dat dit gewoon goed ging komen. Dus zei ik tegen die vriend ik red me wel dus toen ben ik op de bank gaan liggen met nummers op en toen begon ik hard te trippen met ogen dicht voelde het alsof alles begon te leven qua muziek. Ik heb ook nog gegamed wat ik ook heel erg vet vond op lsd het gevoel dat jij iemand bestuurt was grappig. Ik dacht dat het wel grappig zou zijn om een stukje te gaan wandelen maar zodra ik op de stoep kwam waar allemaal verkeer was ging ik weer terug. Ik heb nu heel erg honger gekregen het is nu meer alsof ik echt veel wiet heb gerookt. Qua visueel vond ik het meevallen vond het wel echt heel intens maar bij de eerste keer had ik echt dat ik geometrische tunnels werd gezogen met allemaal neon vormen dat heb ik dit keer totaal niet gehad. Ik had wel dat ik als ik echt me ogen dicht deed dat ik heletijd lichten zie knipperen. Ik merk wel dat ik echt vermoeid ben haha was vergeten hoe vermoeiend dit was ben echt uitgeput. Dit was niet een hele hoge dosis denk 75-100ug. Geluid en dingen zien hadden ook een hele andere impact alles kwam super hard binnen alsof je lichaam open staat voor meer dingen tegelijk. Als ik even op bed lag met muziek leek het alsof ik al 3uur daar lag. Ik merk dat ik nu erg moe ben me geest voelt zich gereset maar ik weet zelf ook wel dat ik nog niet kan slapen haha. De tijd van de trip ging wel echt heel snel om

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan