• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD - Logica met een twist

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik was eigenlijk niet van plan een report te schrijven omdat ik dacht dat ik het niet kon verwoorden. Maargoed vandaag zijn er stukje bij beetje puzzelstukjes teruggekomen, en heb de puzzel geprobeerd compleet te maken d.m.v. dit report, dat tevens mijn eerste is. Ik hoop in ieder geval dat jullie hem met veel plezier lezen, en dat het een beetje begrijpelijk overkomt.

Enjoy!

Drug: LSD (i.c.m. speed, mdma)

: Een ietwat vervallen oud-ziekenhuis omgetoverd tot woongebouw van 6 verdiepingen. Beschikbaarheid van een kamer op 1e en op de 4e verdieping die bereikbaar waren via een lift, die helemaal gevuld was met grafitti. Utrecht, Kadavereiland:

Het is zaterdagavond rond de klok van 8. Ik ben op een meeting van DF in Utrecht samen met een aantal oude bekenden. Mijn interesse naar LSD loopt al een tijdje maar opeens was daar de ingeving, dit is het juiste moment op de juiste plaats. En idd de kickoff van mijn avontuur was een feit.

Ik loop terug naar de kamer boven, meng me tussen de mensen en ga lekker verder met pepkleppen. Ik merk dat de zegel steeds kleiner en vochtiger wordt. Als na een halfuurtje de zegel bijna weg is merk ik dat ik opeens heel rustig ben en heel erg relaxed zit te genieten van wat er om me heen gebeurt. Daar waar ik een uur geleden nog nonstop stond te ratelen, interesseerde ik me in 1x veel meer in de omgeving. langzamerhand begint ook mijn gedachtengang te veranderen gevolgd door de eerste visuals die te vergelijken waren met hete lucht boven een barbeque die begint te vervagen (sigarettenrook?). Dit alles heeft zon 45minuten geduurd en ging allemaal heel geleidelijk. Het liet me stap voor stap kennis maken met hetgeen wat nog komen zou, gepaard met totale rust en relaxedheid alsof ik geestelijk en lichamelijk werd voorbereid. Mijn ogen werden anders afgesteld (scherp/onscherp) en ik merkte ook dat ik steeds meer moeite had met het volgen van gesprekken en dat het me eigenlijk ook steeds minder interesseerde. Ook kreeg ik een boekje met poezie, die ik eens moest lezen. Met veel moeite las ik dit op, maar na 3 regels snapte ik het al niet meer. Ik was zojuist de eerste fase binnengetreden, of beter gezegd: ik zat op een ander niveau. En god, wat genoot ik hiervan.

Na een tijdje genoten te hebben van de omgeving, de muziek en de aanwezigheid van mensen besloot ik eens naar de kamer beneden te gaan, waar nog 2 andere trippers aanwezig waren. Lopend op de gang komt er vanuit het niets links uit een lege, ongebruikte kamer opeens Dirk aanzetten. God mag weten wat hij daar deed, maar deze zelfde Dirk was op het moment dat ik de zegel tot mij naam al compleet onaanspreekbaar en de weg kwijt. Dit was nog steeds zo waarbij ik zag dat het goed was. Ik heb hem begroet en ben mijn reis vervolgd met als tussenstop de lift.

Bij de lift aangekomen druk ik op de knop, en hoor de lift in beweging komen. In hetzelfde ritme zie ik door de kiertjes van de liftdeur de lichtstralen omhoog komen. De stralen stoppen en de deur gaat open. Een zee van kleuren en bewegende vormen verwelkomen mij en doen mij in de hoek staan. Op naar de eerste verdieping! De deur klapt dicht en de lift komt in beweging. Naarmate ik verder afdaal wordt de film die zich afspeelt voor mijn ogen voor mijn gevoel steeds tastbaarder tot ik zelfs voor een moment 1 met de lift ben. Dit gevoel kan ik niet beschrijven, maar het was onwijs tof. Plots sta ik weer in de lift, en gaat de liftdeur open. Ik ben weer op de 1e verdieping.

Vanaf dit moment is de trip op zijn piek, en kan ik mij enkel een aantal beelden en situaties herinneren. De logica was tevens enorm verdraaid of compleet niet aanwezig, deze was dan ook totaal onbelangrijk. Ik zal in ieder geval mijn best doen om alles te omschrijven.

Ik entreer de kamer en groet iedereen met "hoi". Ze vragen of ik er al iets van merk, en ik zeg "ja". En dit is heel typerend geweest voor de gehele trip. Daar waar het een drukte van jewelste voor mijn hoofd en gevoel, was er tegelijkertijd ook de totale rust, tevredenheid en eenvoudigheid. Ik was niet belangrijk, de mensen waren niet belangrijk en de omgeving was niet belangrijk. Het enige wat telde was het gevoel, de harmonie van alle factoren die mijn trip mogelijk maakten.
Ik ga zitten en kijk de kamer rond. In de hoek zie ik L. in de hoek zitten. Ik snap haar niet, herken haar wel maar toch weer niet. Ik herken enkel de eigenschappen van MDMA in extreme vorm zoals ik ze nog nooit had gezien. Ik vraag aan P of ze inderdaad MDMA opheeft en mijn vermoedens bleken te kloppen. Ik voel een oneindige afstand tussen haar en mij en ik walg van de situatie. Ik besluit haar te negeren.

Ondertussen beginnen de visuals een sterke vorm aan te nemen. Eigenlijk zijn het niet eens visuals, maar een weergave op je netvlies van jouw beleving op dat moment. Ik vind ze enorm te vergelijken met de visuals van Paddos in een totaal andere beleving. Voor de niet-kenners, de kamer was een disco, met in elkaar vloeiende beelden, kleuren en vormen. Je aanschouwt deze visuals, maar ook deze zijn niet van belang. Je weet dat het niet klopt, maar je houdt je er eigenlijk helemaal niet mee bezig. Ik merk ook dat ik steeds verder weg drijf van wat er zich in de kamer afspeelt. Ik probeer conversaties te volgen, maar des te meer ik dit probeer des te verder ik weg raak van de mensen om me heen. Een licht gevoel van eenzaamheid komt over mij heen. Ik ga mezelf vragen stellen. Ik trip, wat is trippen, hoe trip ik, en probeer de term trippen zoals het in de werkelijkheid is me voor te stellen. Je bent jezelf vragen aan het stellen waar je het antwoord niet op weet, omdat je op dit moment een totaal andere logica hebt. (Beter kan ik het niet beschrijven).

Dan komt de vriendin van Mephisto (naam voorbehouden) naast me zitten en ze vraagt hoe het met me gaat. Ik ben weer terug in de kamer en ga de conversatie aan. Ik zeg dat het goed met me gaat. Ze vraagt me of ik het leuk vind en hoe mijn beleving is. Ik probeer het enigszinds uit te leggen, gepaard met ontzettend veel moeite. Ik vertel haar dat ik de dingen meemaak, maar ze later (een paar seconden?) pas tot me doordringen en verwerkt worden. Tijd speelt overigens geen rol meer, het is er niet. Ook diepte is niet meer aanwezig, en eigenlijk is dat wel fijn. Het is namelijk niet belangrijk en ik hoef me er dus ook niet druk om te maken, omdat het er gewoon niet is.
Ze begrijpt me, en verteld dat ook zij interesse heeft naar LSD. Ik was in haar ogen onwijs rustig, ontspannen aan het genieten. Dit verbaasde me. Ik was inderdaad rustig en relaxed aan het genieten, maar diep vanbinnen ging alles als een sneltrein. Alsof mijn gevoel uit twee lagen bestond, een buitengevoel en een binnengevoel.

Opeens gaat de aandacht weer terug naar het barbaarse meisje (MDMA), dat op dat moment in het midden van de kring is gaan zitten. Ik probeer haar te begrijpen wat al snel weer veranderd in afkeer. Achteraf uiteraard logisch. Daar waar ik enorm bezig was in mijn hoofd en een eigen bewustzijn had op hoger niveau, was zij zelf alle controle verloren. Ik werd geleid door mijn gevoel terwijl zij zich liet leiden door haar driften. De confrontatie was er nog niet maar deze kwam steeds dichterbij, waardoor ik maar aan de andere kant van de kamer ben gaan zitten naast Ellesdee die dus mijn afkeer herkende. Met LSD op is het onmogelijk je te verplaatsen in gevoelens van drugs. Daar waar ik me nuchter precies kan indenken hoe een drug voelt, is dit met LSD op absoluut niet het geval. Deze bevestiging was fijn en ik voelde me begrepen.

Eigenlijk was ik wel benieuwd hoe het zou zijn om buiten te trippen. Ik vroeg of er iemand mee wou en H. (ben zn nick vergeten) en psychonaut'86 (een mede-tripper) gingen mee. Buiten kwamen we uit op een skatepark. Ik kijk om me heen en zit te genieten van de foto die zich op mijn netvlies afspeelt, alsof ik naar een ansichtkaart zit te kijken. Het mooi verlichte skatepark, daarachter zwarte bomen met daarboven een blauw-zwarte lucht met wolken die zich in een rap tempo van links naar rechts verplaatsen. Dit alles in 2D in een schitterend contrast. Na een tijdje genoten te hebben besloten we dat het toch wel vrij fris was en we maar weer teruggingen naar de flat. Aangekomen bij de flat moesten we op zoek naar de juiste sleutel in het goedgevulde sleutelbos. Dit heeft naar schatting 5 minuten geduurt en de euforie was groot toen de deur openging.

Vanaf dit moment begon de trip minder heftig te worden en werden de visuals steeds minder. Ze waren er wel maar ik gad er eigenlijk geen aandacht meer aan, alsof ze de gewoonste zaak van de wereld waren. Af en toe nog steeds zoekend naar gedachtes maar op een nuchtere manier. Ik was me bewust van het feit dat ik dacht dat ik niets dacht en dus op zoek was naar iets om te denken (wat zich dus een loop was die om de seconde opnieuw werd afgespeeld). Dit voelde onprettig, juist omdat ik weer geland was op aarde en me er wel bewust van was. Er waren dan ook impulsen nodig om mijn gedachtengang in werking te stellen. En als ik dan iets had gevonden om aan te denken was dit wel weer heel erg fijn. Op dit moment heb ik MDMA kristallen tot mij genomen, omdat dit een leuke combo zou zijn. Ik voelde ik me alsof ik heel erg nuchter was en toch weer niet. Langzaam kwam er een vorm van grote euforie naarboven, die ik niet kon herkennen. Ik was immers alweer vergeten dat ik MDMA binne had. Ik ging liggen in de keuken op een relaxte leren bank, eventjes afgezonderd van de drukke kamer naast mij. Toch besloot ik terug te keren naar de kamer waar het intussen weer lekker rustig was. Vanbinnen had ik absolute rust en tevredenheid en lag lekker onderuit boven in de stoel slap te filosoferen met 2 mede-trippers.

Ik sloot mijn trip af met een absolute rust die nuchter niet voor is te stellen. Ik had diep van binnen een wereldreis gemaakt langs elke planeet uit het universum en was geestelijk volledig bevredigd. Ik had geen gedachtes meer want het was niet meer nodig om te denken. Mijn gedachtes waren enkel een compleet leeg landschap met een uitzichtloze horizon. Dit klinkt vervelend maar het voelde uiterst prettig. Alsof ik terug was gekomen op aarde en deze mij welkom heette. Ik heb gelegen en nog een beetje nagenoten van de dingen om mij heen. Uiteindelijk heeft de trip zon 8-10 uur geduurt en heb ik gecombineerd met speed nog lekker de hele dag doorgespaced. Ik heb de laatste tram naar huis genomen en ben 1uur thuis gearriveerd. Ondanks dat ik kort daarop (21.00) nog een laatste lijn heb genomen was ik geestelijk zo 'uitgeput' dat ik vrijwel meteen in slaap ben gevallen en een heerlijke nacht van 10uur heb gemaakt.

Al met al was dit een heerlijke drug en de fijnste ervaring die ik met drugs heb meegemaakt. LSD voelt ontzettend schoon en het werkt op een compleet andere manier. Je maakt een geestelijke reis zonder dat je er veel voor hoeft te doen. Bovendien is het heerlijk dat je je er compleet in kan laten gaan en de logica compleet op zijn kop gezet wordt. Jij bent niet belangrijk, maar dat geeft ook helemaal niet. Niks is echt belangrijk. De beleving, het verkennen van de verschillende niveaus en het reageren op bepaalde situaties. Alles lijkt een reden te hebben en het is aan jou hiernaar op zoek te gaan. En geloof me, dat heb ik gedaan met enorm veel plezier.

- Sietse

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Bravo, bravo ....
De rapportjes worden steeds professioneler, ziekelijk.

Ik heb het gebouw gezien en ik heb de lift geroken. Creapy elevator DE plek om compleet te crashen.

zo rood zo intens kan niemand een foto maken van die hel ????

Het barbaarse meisje, wie zou dat kunnen zijn.

En als het goed is heb ik jou ook misschien wel gezien.

goed pand om te trippen das zeker.

groetjes

Stonie

Supervlieg

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:

En als het goed is heb ik jou ook misschien wel gezien.

Dat meisje was van scholierenforum en verder gewoon heel aardig hoor, niks gemeens tegen haar. Ik beschrijf dit enkel uit mijn visie op dat moment. LSD & MDMA zijn gewoon 2 tegenpolen :)

En ik heb je wel eventjes gezien op de meet begin augustus, waar ik enkel aan het peppen was :wink: .

En deadlock heeft idd een interview met me gehouden toen ik in de eerste fase zat van het trippen, opgenomen op filmcamera. Kan niet wachten tot ik dat filmpie in handen krijg :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Supervlieg zei:
lysergine25 zei:

En als het goed is heb ik jou ook misschien wel gezien[./quote]

Dat meisje was van scholierenforum en verder gewoon heel aardig hoor, niks gemeens tegen haar. Ik beschrijf dit enkel uit mijn visie op dat moment. LSD & MDMA zijn gewoon 2 tegenpolen :)

En ik heb je wel eventjes gezien op de meet begin augustus, waar ik enkel aan het peppen was :wink: .

En deadlock heeft idd een interview met me gehouden toen ik in de eerste fase zat van het trippen, opgenomen op filmcamera. Kan niet wachten tot ik dat filmpie in handen krijg :wave:

Zou echt leuk zijn zo'n interview in de eertse fase, regel je ook een foto van de binnenkant van de lift als de deur dicht zit ?

Ik vind het echt rete goed dat je alsnog alle details op een A4 kwijt hebt gekunt. Hier genieten mensen echt van.

Groetjes

Stonie

Supervlieg

Wijs gebruiker
Totaal vergeten het briljanste moment van de avond neer te droppen:

Ik sta weer eens in de lift op en neer te gaan, omdat dat best wel grappig was. Opeens staat daar Mephisto die komt instappen in de lift. De deur sluit weer en ik zie plotseling rechts van mij een wat oudere, getinte man staan die nietszeggend voor zich uitstaart en rustig een cornetto aan het eten is. Mijn gevoel vertelt me dat dit een rare situatie is. De lift vertrekt en er wordt verder ook niet gepraat. Plots gaat de deur open en de man loopt rustig uit de lift. De deur sluit weer en Mephisto en ik kijken elkaar aan met de meest verdwaasde en droge blik die je je kan voorstellen waarop Mephisto de legendarische woorden uitspreekt: "Ja, dat was dus een neger met een ijsje."

Dat was echt zo ontzettend briljant en surrealistisch. 2 mensen die onwijs lijp en skeef in een lift staan en een droge neger die uit het niets daar in 1 keer een ijsje staat te eten in de triplift van een oud ziekenhuis. Ik had er 3 woorden voor: WHAT THE FUCK?! :mrgreen:

Ellesdee

Badass junkie
Supervlieg zei:

Ik sta weer eens in de lift op en neer te gaan, omdat dat best wel grappig was. Opeens staat daar Mephisto die komt instappen in de lift. De deur sluit weer en ik zie plotseling rechts van mij een wat oudere, getinte man staan die nietszeggend voor zich uitstaart en rustig een ijsje aan het eten is. Mijn gevoel vertelt me dat dit een rare situatie is. Plots gaat de deur open en de man loopt uit de lift. De deur sluit weer en Mephisto en ik kijken elkaar aan met de meest verdwaasde en droogste blik die je je kan voorstellen waarop Mephisto de legendarische woorden uitspreekt: "Ja, dat was dus een neger met een ijsje."

Dat was echt zo ontzettend briljant en surrealistisch. 2 mensen die onwijs lijp en skeef in een lift staan en een droge neger die uit het niets daar in 1 keer een ijsje staat te eten in de triplift van een oud ziekenhuis. Ik had er 3 woorden voor: WHAT THE FUCK?! :mrgreen:
"Ja, dat was dus een neger met een ijsje."
omg
te droog XD hahahahahaha :tearsofjoy:

mooi report sietse <3 :hearteyes:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
vet report man.. waar staat dat pand precies? denk dat ik het ongeveer wel weer maar toch net weer niet.

Lijkt me ook wel is leuk een meet, zeker met zulke locaties. Klinkt echt als super trip locatie.

whappie

Newbie
vette report sietse, cool om te horen hoe jij het beleefde. ikzelf heb ook heel veel verdwasd door het pand gelopen aan de lsd, het was geweldig!

het pand is mijn huis, het staat in utrecht.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
ooh, antikraak?

Had er even overheen gelezen, dacht dat het 'gewoon' leegstaand pand was ofzo.. het was nog vroeg :P

Supervlieg

Wijs gebruiker
Dumpy zei:
vet report man.. waar staat dat pand precies? denk dat ik het ongeveer wel weer maar toch net weer niet.

Ehm in Utrecht, halte voorbij winkelcentrum Kanaleneiland (Vasco de Gamalaan). W8 ik Google Earth het even :grin:

ZI09

Bewuste gebruiker
Tof report :) .

Vet random ijsje met een neger, hehe, te leuke situatie moet dat zijn geweest. :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Leuk report.. ik ken dat wel; op feestjes dat mensen met adnere drugs op er soms zo onzettend.. vervelend en raar uitzien. Bijna een soort van ergenis als of ik 'supernuchter' ben (met lsd op dus).

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
:hearteyes:

Geniaal report! perfect verwoord :)
Echt jammer dat ik toen zo stoned was, kad graag meegetript :mrgreen:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
ah ok, k dacht al, toen was je wel erg helder voor een lsd trip... :P

maar dit was ook een erg leuk weekend zo te horen :)

Delirium

Badass junkie
Lekker vaag report, klinkt als een leuke trip :grin:

Met LSD op is het onmogelijk je te verplaatsen in gevoelens van drugs. Daar waar ik me nuchter precies kan indenken hoe een drug voelt, is dit met LSD op absoluut niet het geval. Deze bevestiging was fijn en ik voelde me begrepen.

Ik herken dat! Met paddo's had ik het ook altijd, het hele concept van drugs kan ik niet eens begrijpen als ik trip :confused:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Mooi geschreven sietse, mijn complimenten!

De ervaring met mdma was deze keer bij dat meisje ook wel erg heftig ja... ben ik met je eens. Toch kon ik wel zien hoe ze zich voelde, dat ze het fijn had.

Ze had alleen een wat hoge dosis misschien...

Mijn eerste lsd trip was ook aan de vasco da gammalaan, ik heb toen wel het grootste gedeelte buiten getript (bevrijdingspop). Ik ben toen begonnen met een tripreport, maar nooit afgemaakt. Inmiddels heb ik geloof ik 7 keer lsd gedaan, maar geen trip reports meer geschreven. Vind het te lastig om de situatie zoals ik die ervaren heb ook daadwerkelijk zo over te laten komen op de lezer. Net als dat een vakantie zoveel meer zegt dan een foto of een ansichtkaart zeg maar.

Misschien zien we elkaar nog wel weer op een volgende meet en doen we beide weer lsd :P :wave:

Supervlieg

Wijs gebruiker
psychonaut'86 zei:
Mooi geschreven sietse, mijn complimenten!

De ervaring met mdma was deze keer bij dat meisje ook wel erg heftig ja... ben ik met je eens. Toch kon ik wel zien hoe ze zich voelde, dat ze het fijn had.

Ze had alleen een wat hoge dosis misschien...

Mijn eerste lsd trip was ook aan de vasco da gammalaan, ik heb toen wel het grootste gedeelte buiten getript (bevrijdingspop). Ik ben toen begonnen met een tripreport, maar nooit afgemaakt. Inmiddels heb ik geloof ik 7 keer lsd gedaan, maar geen trip reports meer geschreven. Vind het te lastig om de situatie zoals ik die ervaren heb ook daadwerkelijk zo over te laten komen op de lezer. Net als dat een vakantie zoveel meer zegt dan een foto of een ansichtkaart zeg maar.

Misschien zien we elkaar nog wel weer op een volgende meet en doen we beide weer lsd :P :wave:
Ik vond het briljant, en dat gaan we zeker doen :grin:

Osi`

Bewuste gebruiker
Damn, kmoet zeggen dat dit wel een van de beste trip reports is dak gelezen heb, eigenlijk, een van de best geschreven!

Ik kon me totaal inleven in uw trip, vooral de gevoelens.

Hoe lijper, hoe droger dat ge zijt ;p Weet ge, dat is gewoon zalig.

neti

Badass junkie
goed man :P damn je maakt me nieuwsgierig

met paddo's raak ik vaak helemaal weg met lange bewusteloze closed eye visuals, of momenten dat ik geen controle meer heb over mn lichaam, misschien herken je dat...

hoe werkt dat met lsd?

Supervlieg

Wijs gebruiker
Osi` zei:
Damn, kmoet zeggen dat dit wel een van de beste trip reports is dak gelezen heb, eigenlijk, een van de best geschreven!

Ik kon me totaal inleven in uw trip, vooral de gevoelens.

Hoe lijper, hoe droger dat ge zijt ;p Weet ge, dat is gewoon zalig.
Thanx :)

Enesteene zei:
goed man :P damn je maakt me nieuwsgierig

met paddo's raak ik vaak helemaal weg met lange bewusteloze closed eye visuals, of momenten dat ik geen controle meer heb over mn lichaam, misschien herken je dat...

hoe werkt dat met lsd?

Met LSD heb je absolute controle over je eigen lichaam. Het voelt veel milder dan Paddo's. Alleen is de mindfuck veel erger, zoals de titel al zegt de logica wordt compleet verdraaid en dat is gewoon ontzettend grappig :mrgreen:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
vind de mindfuck van lsd juist veel milder dan bij paddo's eigenlijk..
bij paddo's kan ik helemaal in een wereld zitten van allerlei chaotische gedachtes enzo. Bij lsd is het allemaal wat duidelijker en rustiger, tenminste zo lijkt het

azgaza

Badass junkie
Dumpy zei:
bij paddo's kan ik helemaal in een wereld zitten van allerlei chaotische gedachtes enzo. Bij lsd is het allemaal wat duidelijker en rustiger, tenminste zo lijkt het

Ik vind LSD eigenlijk alleen veel visueler, zowel de lichamelijke werking als de mindfuck zijn minder dan bij paddo's, maar het is veel visueler, en de omgeving is veel interessanter. Het geeft wel een mindfuck, maar een subtielere dan paddo's.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Hmja, ik heb slechts 1 keer paddo's gedaan en ben toen flink fout gegaan dus misschien niet een goeie vergelijking :)

Supervlieg

Wijs gebruiker
Van t weekend mijn 2e trip gehad. Deze was veel controleerbaarder met minder chaos. Was ook veel meer van het ondernemen en ben zon beetje nonstop buiten op pad geweest :mrgreen:

Volgende trip wordt een NS stedentrip :grin:

dirtbag

Bewuste gebruiker
Dumpy zei:

hmm, ik kan op paddos nog de juiste beslissing maken, waar bush nuchter de verkeerde zou maken (nou gebeurt dat wel vaker, maar toch).
op lsd kan ik echt niks waarbij ik meer moet nadenken dan "waar/wie/wat ben ik. ik heb wel es geprobeerd om een simpel sommetje te doen bijv. 13x20, lukt niet :P

Supervlieg

Wijs gebruiker
dirtbag zei:
Dumpy zei:

hmm, ik kan op paddos nog de juiste beslissing maken, waar bush nuchter de verkeerde zou maken (nou gebeurt dat wel vaker, maar toch).
op lsd kan ik echt niks waarbij ik meer moet nadenken dan "waar/wie/wat ben ik. ik heb wel es geprobeerd om een simpel sommetje te doen bijv. 13x20, lukt niet :P
Dat had ik nou gister ook, ik was niet eens meer in staat fatsoenlijk een tosti te maken :)

Maar heeft puur met de hoeveelheid te maken denkik.

pythregius

Bewuste gebruiker
ik denk dat je 1 portie paddo's tegenover 1 zegel lsd moet zetten, beslis dan maar de ergere mindfuck, ik vind het bij paddo's erger, omdat lsd veel rustiger gaat, de paddo trip wordt in 6 uurtjes gestampt, lsd gaat rustig 12 door, komt langzaam op bouwt langzaam af

Djo

Badass junkie
Supervlieg zei:

Ik sta weer eens in de lift op en neer te gaan, omdat dat best wel grappig was. Opeens staat daar Mephisto die komt instappen in de lift. De deur sluit weer en ik zie plotseling rechts van mij een wat oudere, getinte man staan die nietszeggend voor zich uitstaart en rustig een cornetto aan het eten is. Mijn gevoel vertelt me dat dit een rare situatie is. De lift vertrekt en er wordt verder ook niet gepraat. Plots gaat de deur open en de man loopt rustig uit de lift. De deur sluit weer en Mephisto en ik kijken elkaar aan met de meest verdwaasde en droge blik die je je kan voorstellen waarop Mephisto de legendarische woorden uitspreekt: "Ja, dat was dus een neger met een ijsje."

Hahahahahahah, geniaaaaaal. Ik zie Memphisto ook al helemaal voor me hoe het eruit komt.
Geweldig reportje, ik lees het een beetje laat, maar dat lag aan dat ik gebrekkig een laptop had.
Hahahaha, die zin van je: Ik entreer de kamer.
Echt grappig reportje, ik kon je al bijna daar op Kadavereiland zien ronddwarrelen.
Ik heb ook al paar keer op die locatie getript. En idd, wat je daar al niet allemaal tegen kunt komen.
Ik vond de zin in je tripreport ook heel herkenbaar, dat je lsd een heel sterke mdma vond lijken, dit vind ik de laatste tijd ook steeds.
En geniaal, dat Dirk ook weer eens helemaal de weg kwijt was.
Zeker een geweldig reportje! :wave:

Was je dit keer op Kadavereiland niet steeds je portemonnee kwijt!? :mrgreen:

NS-LSD trip klinkt geniaal! :hearteyes:

Bovenaan