1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

LSD -- Maya Heaven explore your universe ...

Discussie in 'LSD' gestart door lysergine25, 1 aug 2007.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. lysergine25

lysergine25 Badass junkie Tripreporter

Ok beste LSD freaks,

Ik heb alles op alles gezet om het nu voor eens en altijd uit te zoeken.
    De vraag is ... zijn er nog Magische Hartjes ??

Nooit meer das voor bij ... dus mijn privevoorraad gaat op slot ik ga voorlopig andere LSD gebruiken.
    Zoals iedereen weet werkt iedere blotter, microdot en yellycap en liquiddrop anders, onderling in soort is er al verschil maar ook in .
    Omdat ik ervan overtuigd ben dat het wisselen van soorten LSD goed is voor je tolerantie en beter is voor spijs.
    Verandering van spijs doet harder en herboren trippen.

Ik heb in de test een strakke Maya beter is er niet op dit moment volgens de connaisseur.

En aantal Liquid Drops maar of die een naam hebben dat weet ik niet.

Alles moet eerst getest worden en dat gaat lang duren. De Mayas moeten 200 mu zijn per zegel.

De drops daar is niets over bekent.

Groetjes uit dromers land .....

Stonie Mahonie

2. DreamWeaver

DreamWeaver Badass junkie

Klinkt als een puik plan, kun je als je straks 80 bent toch nog die acid-OD doen. Hartjes zijn zwaar de shit, mensen die ze nog hebben, rustig aan met die voorraad! :hearteyes:

3. Bengt

Bengt Bewuste gebruiker

Mayas staan toch bekend als 400 microgram per zegel?
    Ongeveer gelijk aan de hartjes.

4. lysergine25

Nou ja laten we bidden dat ze de 200 halen ....

400 wordt nooit gemaakt ,de hartjes batch van 400-500 was een gewoon een productie slippertje.

LSD zegels die te sterk zijn zorgen ook voor problemen heb ik al gemerkt.

Mensen luisteren niet als je ze verteld 1/4 te nenem ipv van 1 hele.
    Een halve Maya doet al wonderen is mij met overtuigende ogen en een lang verhaal toegezegd.

Tripverhalen zijn zo fijn.

HWahwhaa .....

Stonie

5. Jeller

Jeller Badass junkie

Mayas zijn wel 400ug, de echte die hier beschikbaar zijn alleszins, je moet zeker eens zeggen hoeveel ze precies zijn na de test

6. bandicoot

bandicoot Experimenterende gebruiker

wat kost lsd testen eigenlijk ?
    en waarom doet niemand het ?

7. Jaimie

Jaimie Belezen gebruiker

Hangt er van af,meestal tussen 5 en 10 euro

En er zijn veel mensen die het doen,het wordt precies steeds meer en meer populaider heb ik gemerkt

8. Jeller

Jeller Badass junkie

omda er toch 99.9% van de tijd LSD op de blotters zit, dus als je een halv neemt om zelf te testen kan er je weinig gebeuren.. ook al heb je dan supersterke trips van 400ug ofzo, je hebt dan 200ug binnen wat ook een straffe trip is, maar zeker te doen :wink:

9. flashkop

flashkop Bewuste gebruiker

Lysergine die mayas zijn echt wel harder of even hard als die hartjes hoor, geloof me nou maar op dat vlak, heb ze uitvoerig getest met vrienden op de festivals en thuis, allebij :wink:
    En die waren echt geen 200µg, ik weet wat 200µg is en die hartjes en mayas gaan daar dik over...
    Wachten op de testuitslag, ik hoop dat je versteld staat...
    Trouwens wat is nou de prijs van zo'n flesJE lsd...
    een halve liter kost 5000€ naar het schijnt maar dadde?

10. lysergine25

Beste Flashkop,

Wat natuurlijk zo jammer is is dat niet alle Hartjes 400-500 zijn. Die komen in verschillende sterktes, ik heb veel lsd van andere geprobeerd nooit laten testen enne ..... het enige wat me deed schrikken van zijn kracht was een dolfijntje uit portugal ...

Nee die halen het niet.

Pas als je de LSD laat testen, en als je 3x dezelfde Mayas brengt krijgt je drie verschikkende uitslagen.
    Dan pas ga ik het geloven ... en sta ik voor je deur om enthousiast met je te gaan trippen.

Maar goed, niet alle Mayas zijn van dezelfde producent dus de uitwerking en de sterktes zullen flink verschillen.

mijn flesje liquid was gunstig geprijst uiteraard, er is mij verteld dat er 100 drips inzitten.

Dus ga maar na .... 200-300 euro zou mooi zijn.

Groet

Stonie

11. bandicoot

bandicoot Experimenterende gebruiker

van de populaire en makkelijk te vinden ( in be/nl ) zegeltjes heb ik anders nog geen testresults gezien

iedereen vertelt maar dit en dat , 100µgram hier , 400 µgram daar

test eens iemand een maya ( van een straffe batch dus ) aub :tongueout:

stond hier ergens op het forum , iemand die een explorer had getest , deze was volgens deresultaten 60µgram ..

12. lysergine25

Testresultaten worden bij mijn testcetrum nooit meegegeven.
    Die krijgt dus niemand te zien, het verhaal begint dus al daar. Ook ik kan daar overliegen.

na een test blijkt in 90% de echte sterkte de helft te izjn van wat er volgens de verkoper op zou moeten zitten.

straffe trips .... van minmaal 200mu getest.

:hearteyes:

13. Psycho_Chrono

Psycho_Chrono Wijs gebruiker Tripreporter

het boeit niet welke afbeelding er op je blotter staat. Iedereen kan namelijk de 'maya' 'alex grey' of 'hartjes' afbeelding gewoon per vellen bestellen via het internet. Het enige waar je van uit kan gaan is de sterkte van die batch zegels.

Het is bijna net zo erg als met pillen.

Om goede lsd te vinden zul je helaas ook goed moeten zoeken.

14. Jeller

Jeller Badass junkie

idd flashkop is right!

als je weet wat 200ug is zoals de meeste shiva's en alex grey's dan weet je ook wel dat je zegels van 400 ug hebt als je 2 keer zo hard aant trippend zijt als anders :wink:

15. lysergine25

We gaan het allemaal in de toekomst te weten komen.

16. Joe Gaetjens

Joe Gaetjens Newbie

Wat is de prijs van zo'n Maya LSD-Trip? Ik zou er aan kunnen geraken voor €12/stuk, +-200 µgram, is dit een normale prijs?

17. lysergine25

nee dat is overdreven duur ...

Een maya mag niet meer kosten dan 6- 7 euro maar wie ben ik.

Stonie

18. azgaza

azgaza Badass junkie

Ik vind het ook wat duur; ik heb dan wel nooit maya's gehad (denk ik; geen idee hoe ze eruit zien). Maar de laatste zegels die 200 ug waren die ik kocht waren maar 5 euro.. en ik vind tussen 5 en 10 euro normaal voor sterkere zegels, hoger niet.

19. Joe Gaetjens

Joe Gaetjens Newbie

Het is inderdaag duur, hebben er mij nog al verteld. Het probleem is gewoon dat ik op een andere manier niet aan LSD kan geraken, alleen via deze persoon.

Ik heb nu de meeste drugs al 'uitgeprobeerd' en LSD is samen met Paddo's de enigste die mij aanspreekt, de meeste van mijn kameraden gebruiken tegenwoordig Coke, vroeger XTC. Heb 't ook al aan hun gevraagd of niemand aan LSD kon geraken, maar helaas.

20. azgaza

azgaza Badass junkie

Óf koop het gewoon als je denkt dat het voor jou een buitenkans is, of ga naar een goa feestje en vraag een trippend persoon of ze nog een zegeltje voor je over hebben, meestal hebben ze dat wel, het zijn meestal goede zegels en als je een aardig iemand treft krijg je het soms zelfs voor niks.
    Maar als je niet in die scene zit en de feestjes niet leuk vind is het natuurlijk ook minder aanlokkelijk er te zoeken dus in dat geval kan je het beter gewoon kopen dan ja.

21. Jeller

Jeller Badass junkie

voor ne maya kunt ge wel 10€ betalen en zeker als het zo 'een echte' is van 400-500 ug dan is da geen slechte prijs voor 12€.. want das dan eigenlijk 2 trips waard :)

22. Luomo

Luomo Experimenterende gebruiker

Panoramix

Idd, 12 euro is wel vrij prijzig!
    Heeft iemand ervaring met panoramixen? heb er onlangs een halve gehad en was stèèvig!

23. Mr.jiho

Mr.jiho Wijs gebruiker

ik betaal 5euro voor een "echte" maya, maar ik zou er gerust ook 10euro voor willen betalen, dat zijn ze ZEKER waard!

24. Joe Gaetjens

Joe Gaetjens Newbie

Het waren er zelfs van vooraan in de 200µgram, zullen dan niet eens 'echte' Maya's geweest zijn.

25. Jeller

Jeller Badass junkie

idd same here :)

ma nu da ik ze voor 5 heb gekocht toch nie voor 12€ hehe

panoramixen zijn idd stevig, kdenk dat die bijna even goed als mayas zijn

26. Phreakingout

Phreakingout Bewuste gebruiker

Re: Panoramix

Had er tijd terug ook een stuk of 8 van.. die waren ERG goed. Als ik het goed onthouden had wist ik op een gegeven moment van 2 zegeltjes niet meer of ik nou in een trip zat, of dat het "real-life" was, ook duurde het extreem lang en ik dacht dat ik erin zou blijven. :rolleyes:

27. Jeller

Jeller Badass junkie

damn 2 zegels daarvan is echt een hoge dosis :openmouth:

echt ik schat die trips op 400 ug minstens :P

kan mij goe voorstellen da jij da dacht, want van ene ging ik ook al overdreven

28. lysergine25

Eindelijk ligt de Maya op de testbench ...

Pray to Shiva dat het de beste is.

Groet

Stonie

29. lysergine25

30. zommes

zommes Badass junkie

Hoe 'weet' jij wat 200 ug is? Dat weet je helemaal niet. Dat denk je te weten aan de hand van alle verhaaltjes die verteld zijn bij het verkopen van de LSD en het nemen daarvan.

Die bullshit moet nou toch wel een keer afgelopen zijn. Er zijn ook shiva's & greys van 150 geweest, of misschien wel van 250. Je weet uiteindelijk een vage indicatie van wat tussen de 100 & 200 ug is. Maar niet wat precies 200 ug is.

Dus we wachten gewoon op de resultaten van Lysergine & zijn maya's.

31. sjaartrol

sjaartrol Bewuste gebruiker

Niet alle maya's zijn tzelfde, niet alle alex grey's, niet alle panoramixe, niet alle hoffmans...

der zijn altijd als er een goede soort trips uit is, wel andere kopiën ervan, die nopg niet eens de helft van het LSD-gehalte bevatten...

Kheb ook al een serieus verschil gemerkt tussen 2 soorten maya's... ten eerste was het karton (echt karton) van maya a veeeeel dikker en steviger dan t dik papier (dus papier) van maya b... maya a was dubbelzijdig bedrukt en groter dan maya b, die maar alngs een zijde bedrukt was... EN natuurlijk was de trip zelf van maya a wel 3-4 keer intenser dan die van maya b....

Dus het is niet zo dat als Lysergine de maya b-rommel heeft getest en blijkt dat er 200µg opzit, dat de test geldt voor alle soorten maya's...

btw: heb op festival in zwitserland gehoord dat de echte maya's (van 400µ) niet meer gemaakt worde, omda ze ietske té sterk zoude zijn... wat er van waar is weetk ik niet...

32. sjaartrol

Re: Panoramix

Panoramix for the win!!! :stoned:

33. DreamWeaver

DreamWeaver Badass junkie

Alle trips van boven de 350-400 zijn eigenlijk productiefoutjes. Zoveel op een zegeltje zorgt alleen maar voor ellende. Elke zegel legt een weg af naar de eindgebruiker, en een hoop verkopers willen nog wel eens overdrijven met hun specificatie. "Deze zijn 400 ug, echt hele goeie". Vervolgens heb je een keer een zegel waar echt 400 opzit, en dan ga je zo ontiegelijk hard dat het niet meer leuk is. Dit soort 'productiefoutjes' is voor ons ervaren trippers niet erg, maar ik zou een newbie geen hartje laten doen, bij wijze van spreken. Vaste gebruikers met bekende dealers hebben hier geen last van natuurlijk.

34. lysergine25

35. Pikachu

Pikachu Wijs gebruiker

Die tweede is echt gaaf! Heb je die zelf in huis? :openmouth:

36. sjaartrol

das de achterkant van die eerste afbeelding :)

37. TechNora

TechNora Wijs gebruiker Tripreporter

He!! Ik heb mijn eerste keer lsd een van die witte zegels gehad! Nu herken ik het weer! Tof om te zien, was het alweer bijna vergeten :mrgreen:

38. lysergine25

En je ging er nogal hard op he !!

Ik kan niet meer wachten over branden in je broekzak gesproken.
    Ik heb 3de graads lsd verschroeingen op mijn boven been.

Nog een paar uurtjes en dan gaan de eerste Mayas op verkennning.

Het huis is omgetoverd in een Maya tempel.

Full Maya report komt er hopelijk ook snel aan.

Stonie

39. lysergine25

Ik heb 2 papertrips in huis ... meer niet !!

40. Jeller

Jeller Badass junkie

da zijn geen mayas hoor, toch nie degene die wij ier mayas noemen
    edit:
    ok dit zijn ze idd :grin:

zijn ze nu trouwens nog steeds nie getest?

Laden...
Vergelijkbare Topics - LSD Maya Heaven
  1. Echelon
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    1.531
  2. hallotje
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    1.149