LSD & MDMA as therapeutic tools

Forrest

Experimenterende gebruiker
Beste DF'ers,

Kwam net een flyer in mijn agenda tegen van een lezing over LSD & MDMA als therapeutische hulpmiddelen.
Het is opgezet door stichting OPEN. Zij hebben in december een viertal zeer goede lezingen gegeven over drugs en druggebruik in het CREAcafe van de uVa.
Als ik niet hoefde te werken was ik op maandag 28 januari tussen 15 en 17 u zeker aanwezig.
Waar? Universiteit van Amsterdam, Roetersstraat 15, gebouw A, lokaal B.
Gratis entree.
Als er mensen gaan hoor ik graag hoe het was!

Groet,

Forrest

fungus

Er was al een topic gestart over de lezing. Ik ben er in ieder geval bij, boeiend onderwerp, en maak er meteen een driedaags uitstapje naar Amsterdam van om het eind van de examens te vieren! :grin:

mocridhe

Bewuste gebruiker
Wie is er nog geweest?

Ik vond het wel oke, maar niet zo diepgaand als ik had gehoopt. :/ Het onderwerp is ontzettend interessant maar de powerpoint ging way too fast, en ik weet niet, niet helemaal wat ik ervan verwacht had. Maar potentie is er zeker wat betreft het lopende onderzoek.

Én de spreekster was een chick. :sunglasses:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ghehe, ik vond het best interessant. Niet heel erg diepgaand inderdaad, maar wel weer op de hoogte van de stand van zaken. En dat MAPS boekje staan ook zeer interessante stukjes in.

mocridhe

Bewuste gebruiker
Oh dat boekje ben ik helemaal vergeten ;x Nja, ik ga me iig inschrijven voor de nieuwsbrief, op de hoogte blijven (y)

Forrest

mocridhe zei:
Oh dat boekje ben ik helemaal vergeten ;x Nja, ik ga me iig inschrijven voor de nieuwsbrief, op de hoogte blijven (y)

Waar kan ik mij inschrijven voor een nieuwsbrief?

Wacky

Badass junkie
mocridhe zei:
Wie is er nog geweest?

Ik vond het wel oke, maar niet zo diepgaand als ik had gehoopt. :/ Het onderwerp is ontzettend interessant maar de powerpoint ging way too fast, en ik weet niet, niet helemaal wat ik ervan verwacht had. Maar potentie is er zeker wat betreft het lopende onderzoek.

Én de spreekster was een chick. :sunglasses:

Idd, wat een schatje was ze :hearteyes:

Maar presentaties maken hebben ze nooit geleerd, en helaas was het inderdaad niet zo diepgaand. Maarja, het houd ons van de straat :)

azgaza

Badass junkie
Het was interessant om te zien hoe ze momenteel bezig waren, maar het leek wel een beetje slordig in elkaar gezet.

Bovenaan