lsd & mdma

ik ben overlaatst naar een goa feestje geweest,
en daar heb ik voor mijn 3de keer LSD genomen,
maar het was ook mijn zwaarste trip die ik al gehad heb,
echt niet normaal, toen ik .. rond 7u smorgens naar huis reed,
zag ik iedereen rond mij steeds half veranderen in een skelet
en niemand wou precies naar mij luisteren,
ik voelde mij helemaal slap worden en ik d8 echt dat ik aan het doodgaan was
de eerste 2 keren dat ik lsd nam, was het albert hoffman
maar, bestaan er dan zwaardere soorten in , of kan het gewoon zijn dat er meer op zat ofzo?
en ik heb er ..15u zwaar effect van gehad, het bleef echt lang duren
tijdens het feesje heb ik ook van die kristalletjes mdma in mijn drinken gedaan, was ook de eerste keer, kan het daar aan liggen ofzo ?
want ik was echt zwaar aan het trippen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
MDMA heeft een bewustzijn veranderende werking, het kan dus het zeker versterken. Daarnaast wordt MDMA ook deels omgezet in MDA. Van MDA kan je aparte dingen zien. En van hoge MDMA doseringen ook.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je door de MDMA in een veel te diepe trip bent gekomen. Zo te lezen heb je nog niet zo veel ervaring met trippen, misschien is het handig om in het vervolg eerst even te experimenteren met verschillende combinaties drugs in een veilige omgeving met mensen die je vertrouwd, alvorens je jezelf in onnodig gevaar brengt.

Atropa

Bewuste gebruiker
LSD = LSD, sterktes kunnen wel verschillen per blotter.

Ik denk dat je bloedsuiker spiegel misschien wel te laag was door gebrek aan eten en suikers.

Omdat MDMA je energie verbruik fors omhoog gooit en je eetlust compleet dempt, en je energiek maakt, zat je op je resereves na zo'n lange tijd. En op een laag energie niveau vol v/d kaart zijn kan vreemde reacties geven. O.a. slap worden en denken kost moeite, en het idee weg te kunnen vallen zijn typische kenmerken van een te laag energiepijl.

Verder kan de combinatie van MDMA en LSD heel erg lang doorwerken, niet zozeer qua trip lengte maar qua gealtert bewustzijn/gevoel kan het wel 2 tot 3 dagen stand houden. Candyflip is sowieso 1 groot circus waardoor de beleving voor je gestel vermoeiend kan worden als je behoefte krijgt aan slaap of brandstof. Wat je dan niet 123 voelt door de Xtc. De combi opzichzelf kan ook iets teveel worden. LSD + MDMA = heftig en intens.

azgaza

Badass junkie
Denk niet dat de MDMA dat echt heeft veroorzaakt, denk eigenlijk gewoon dat je sterke zegels had, LSD is altijd hetzelfde maar de dosis wil wel verschillen de duur verschilt ook sterk bij per dosis, bij mij duren trips rond de 50-100 ug vaak 10-12 uur, en alles daarboven gaat eigenlijk altijd ruim de 12 uur over, op sterke zegels trip ik ook vaak zo´n 16 uur, en die zijn getest.
Dus de duur en zwaarte betekent hoogstwaarschijnlijk dat je een iets hogere dosis had.

Jeller

Badass junkie
he had wss gewoon goede zegels. de mdma erbij had het nog heftiger gemaakt wss.
Niets abnormaal volgens mij. Als je je slap voelt dan moet je wat rusten en eten.

Bovenaan