LSD met daarna wat wiet

Haantje

Newbie
Hallo beste mensen van het goede leven,

Ik ben van plan om over 2 weken voor het eerst LSD te nemen, ik heb al wel wat ervaring met truffels dus ik weet gelukkig al wel ongeveer wat mij te wachten staat.

Nu is het gebruikelijk dat ik meestal na een goede tripsessie (of eigenlijk wanneer de peak voorbij is en je alleen nog wat vaag tript en denkt) ik mijn vape erbij pak en wat wiet rook met de mensen die er zijn. Nu ben ik nieuwsgierig of dat ook gebruikelijk is met LSD. Kan ik na de peak gewoon wat wiet opsteken?

en daarbovenop, er komen een stuk of 10 mensen in een vrij grote schuur. Er gaan twee anderen trippen en de rest gaat wiet roken, is dat een beetje een redelijke setting voor een eerste keer LSD? Ik relativeer het weer met truffels want als ik trip dan kan ik nog wel goed in contact komen met mensen die high zijn.

Alvast bedankt!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@Gabbertje,

Je ziet er geen gevaar in omdat het bij jou (nog) niet verkeerd is gegaan. Wiet icm psychedelica kán echter flink fout gaan, door potentiële door de wiet opgeroepen paranoïde gedachten en gevoelens. Dit vervolgens versterkt door de psychedelica kan aanleiding zijn tot bad gaan. Je helemaal goed voelen voor de trip is helaas geen garantie op dat het goed gaat. Als je iemand bent die weleens paranoia ervaart met wiet dan zou ik het laten. Gebeurd dat nooit bij je, dan lijkt me de kans op bad gaan al een stuk minder, maar zoals gezegd is er nooit garantie dat het goed gaat.

@Haantje,

Voor een eerste keer LSD (of welke psychedelica dan ook) zou ik altijd aanraden om in een bekende omgeving te trippen met bekende mensen die hetzelfde middel als jou nemen. Het best ook niet teveel mensen. Een ideale tripsetting lijkt het me dus niet als ik eerlijk ben. Maar misschien kun je erg goed met die mensen en is de vibe goed.

Gabbertje

Wijs gebruiker
@Gabbertje,

Je ziet er geen gevaar in omdat het bij jou (nog) niet verkeerd is gegaan. Wiet icm psychedelica kán echter flink fout gaan, door potentiële door de wiet opgeroepen paranoïde gedachten en gevoelens. Dit vervolgens versterkt door de psychedelica kan aanleiding zijn tot bad gaan. Je helemaal goed voelen voor de trip is helaas geen garantie op dat het goed gaat. Als je iemand bent die weleens paranoia ervaart met wiet dan zou ik het laten. Gebeurd dat nooit bij je, dan lijkt me de kans op bad gaan al een stuk minder, maar zoals gezegd is er nooit garantie dat het goed gaat.

@Haantje,

Voor een eerste keer LSD (of welke psychedelica dan ook) zou ik altijd aanraden om in een bekende omgeving te trippen met bekende mensen die hetzelfde middel als jou nemen. Het best ook niet teveel mensen. Een ideale tripsetting lijkt het me dus niet als ik eerlijk ben. Maar misschien kun je erg goed met die mensen en is de vibe goed.
Bedankt dat je me hebt gecorrigeerd, heb me bericht verwijderd omdat ik geen foutieve informatie aan mensen wil geven.

Bovenaan