• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD: Mijn eerste keer (Happy 6)

Osi`

Bewuste gebruiker
Ik was al een paar dagen aan het twijfelen, totdat ik toch besloot om op 31 December toch een half zegeltje in te nemen, om aangenaam kennis mee te maken. Een paar dagen later was het 31 December ...

31 December.
Ik maak me klaar om te vertrekken naar Antwerpen naar Happy6. Rond 8 uur was ik op het station en stonden daar ook enkele vrienden van me te wachten en andere onbekende mensen die ook bij onze groep horen. (maar die later apart gingen).
Rond 8.10 namen we de trein en het bleek dat wij in een heel leuk wagonneke zaten. Het zat er vol van smokers. Tijdens de reis stak iemand al een jointje op en zo volgde onze groep eigenlijk ook. Vele joints volgden in de trein en toen kwamen we aan in Antwerpen Centraal. We pakten de bus en zo gingen we dan naar de Skateplanet in antwerpen waar Happy6 gelegen is.

22.00u.
Waren we eindelijk binnen, we gingen naar de DnB room om wat te dansen, paar peuken door te passen totdat het ...

23.00u. was, Ik zei tegen iemand dat ik nu mijn halve zegel ga inslikken zodat hij rond 12 uur ongeveer zou moeten inslaan. Ik nam de halve zegel uit m'n zakje en legde het op mijn tong en sabelde er een kwartier aan. Nadien slikte ik het door. Op dit moment voelde ik me al de hele tijd goed en oké.

24.00u.
Happy New Year, en de zaal ging weer heel hard, met de nodige flits effecten en toen pas begon ik te merken, dat m'n beeld visueel anders begon te worden, natuurlijk niet zo heel hard. Maar ik begon al snel traces te zien, beeld werd trager maar tevens vetter. De MC die toen bezig was in de DNB zaal zag ik ook al anders beginnen te worden, em was niet aan het vervormen, maar het beeld van hem trilde wel kortbij elkaar 100 keer hard.

01.00u. Na wat kusjes en nog handjes geven en ne gelukkige zeggen tegen de rest zijn we naar de GOA gegaan, daar zag alles ook wel visueel lekker top uit. Lijntjes vervormden zo'n beetje. Afbeeldingen veranderden en bewogen. We zijn toen ff ergens gaan zitten op de grond op een rood matje met tafel, daar ruste ik een beetje uit met mijn groep. Toen ik op de grond zag, zag ik precies enorm laag en de mensen waren toen enorm groot. Anderen zagen er dan weer precies uit als dwergen en anderen als reuzen, hun smoelen waren ook weer grappig. Alles zag er precies cartoony uit, maar dan in menselijke kleuren. Als iemand rechts zat met zijn gezicht naar mijn kant zag het anders uit als em voorbij mij liep. Alsof zijn gezicht levend was, het bewoog gewoon. Niet angstaanjagend natuurlijk ^^ Zo heb ik nog veel gelachen met iemand anders smoel en om het minste had ik gewoon een lachkick. Na een tijdje zijn we gewoon de zaal wat gaan verkennen, de Techno room, Electro room enzovoort ..

03.00u. Kwam het op z'n piek, alles ging hard, het geluid ging enorm hard, mensen vervormden nog harder en visueel was het gewoon vet. Maar verder dan dat de kamer helemaal verkleurde of flesjes, dingen die vervormen tot bepaalde bewegende figuurtjes was het wel niet.
De luchtzakken in de GOA room, boven de zitplaats zagen er ook heel levendig uit, alsof daar lucht ingeblazen werd, ik zag het stof gewoon tot levend komen. Bepaalde tribals in de lucht werden een beetje krom.

05.00u. We gingen ff naar buiten, de lantaarnpalen zagen er enorm boeiend uit en de lichten die branden, ik kon gewoon de lichtstraaltjes zien vol met boeiende kleuren. Na een tijdje gingen we gewoon terug binnen om weer verder te feesten. Er waren momenten dat ik totaal niet meer kon en gewoon helemaal kapot was, Ik was niet meer actief, ik wou rusten, maar dan werd ik weer actief en weer moe, actief en moe .. heel de tijd hetzelfde.

08.00u. Begon het bijna uit te werken en zijn we dan ook doorgegaan met ons groepje naar het station om naar huis te gaan. De muziek klonk nog altijd verder in mijn oren, daar genoot ik nog wel verder van.

Conclusie, het was een aangename heel rustige trip, het enige wat mij irriteerde was dat ik gewoon moe was en dan weer actief, ik wou gewoon heel de tijd actief zijn, het was niet zoals XTC dat ik de pijnen niet voelde, ik voelde de vermoeidheid van mijn benen wel. Ik had verwacht dat LSD visueel nog veel erger was, maar zo erg was het toch niet. Je hoeft er toch totaal geen schrik van te hebben als je LSD inneemt, zeker een halfje kan er totaal niets ergs gebeuren, gevoelens speelden me geen parten en een bad trip was op dit moment TOTAAL onmogelijk voor mij, zelfs als ik tegen iemand botste en zijn pint morste en em werd kwaad op mij, deerde me het totaal niet.

Sorry voor de schrijfwijze, maar ik kan het nu eenmaal moeilijk verwoorden in een verhaaltje.
Denk dat de trip zo'n 8a9 uur geduurd heeft.
Dosis: halve blotter Shiva :)

Geen idee of ik het nog eens ga proberen .. mss eens paddestoelen of een hele LSD zegel (heb nog altijd 1 zegeltje) We zullen zien :) Voor het moment heb ik niet meer terug zin om nog eens te gaan trippen, wat mij betreft heeft het lang genoeg geduurt.

Qocaïne

Badass junkie
Een zegeltje op 31 december ^_^

Allereest een leuk report om te lezen. Een lsd trip is freakin' moeilijk te beschrijven.. je hebt er toch iets leuks van gemaakt.

En over negatieve stromingen en BAD gaan gesproken.. ik denk wanneer je de trip niet op een feestje nam.. maar gewoon thuis. Je best paranoïa had geworden van het vuurwerk. Misschien zou het dan allemaal té zijn geworden!

Je zat trouwens echt na 3 uur pas op je top? Wel goed.. bouwt dus erg rustig op wss!

:wave:

matthijs

Badass junkie
Vet report wel. Goede ervaring hè? Voor wat extra energie kan je misschien wel speed snuiven maar ik weet niet hoe goed dat samengaat met LSD..denk dat het, de lsd nogal tegengaat. Je kan ook gewoon meer LSD nemen.. Het heeft opzich wel een stimulerende werking.
@ qocaine: Je zit wel eerder op je piek hoor. Bij mij is het na een uur of 1,5 op zijn piek. Na een uurtje of 4 begint het harde trippen uit te werken en ben ik gewoon rustig lijp. Vuurwerk trok ik trouwens prima aan de LSD. Zat ook rond 12 uur op de piek en was leuk om te bekijken...durfde het alleen niet zelf af te steken. :tongueout:

qinn

Bewuste gebruiker
Qocaïne zei:
Een zegeltje op 31 december ^_^

Allereest een leuk report om te lezen. Een lsd trip is freakin' moeilijk te beschrijven.. je hebt er toch iets leuks van gemaakt.

En over negatieve stromingen en BAD gaan gesproken.. ik denk wanneer je de trip niet op een feestje nam.. maar gewoon thuis. Je best paranoïa had geworden van het vuurwerk. Misschien zou het dan allemaal té zijn geworden!

Je zat trouwens echt na 3 uur pas op je top? Wel goed.. bouwt dus erg rustig op wss!

:wave:

Mwa je word volgens mij niet echt paranoïa van vuurwerk in een LSD trip.
Ik denk eerder dat het eng is om vuurwerk aan te steken dan vuurwerk te zien.
Want met vorig jaar oudjaar van 2005/2006 had ik paddo's gedaan met wat vrienden, ja oke is wel wat anders dan LSD maar je kan het er wel mee vergelijken...
Toen vond ik het enger om vuurwerk aan te steken dan het te zien afgaan.

maja... zo denk ik er over he...

Qocaïne

Badass junkie
matthijs zei:
@ qocaine: Je zit wel eerder op je piek hoor. Bij mij is het na een uur of 1,5 op zijn piek. Na een uurtje of 4 begint het harde trippen uit te werken en ben ik gewoon rustig lijp. Vuurwerk trok ik trouwens prima aan de LSD. Zat ook rond 12 uur op de piek en was leuk om te bekijken...durfde het alleen niet zelf af te steken. :tongueout:

Ok! Dan weet ik dat ook weer :P

Ik geloof trouwens best dat jij het vuurwerk prima kan hebben.. maar een beginnende LSDer ook? :wink:

Nice nice... nog verhalen van die avond? =D

Osi`

Bewuste gebruiker
Mja, op die uren moet je ook nie echt letten, want klette totaal niet op de klok en hoe laat het was.

Andere dingen als speed snuiven enzo doe ik niet :wink: Ook al zal dat helpen, maar zoiets zal nooit in mij komen.
Maar een hele goeie ervaring was het zeker wel, het duurde net lang genoeg, moest het nog langer geduurd hebben, wask wss wel zot geworden.

matthijs

Badass junkie
Een beginnende LSD-er kan vuurwerk ook wel hebben hoor. Zolang mensen geen rotjes naar je toe gaan gooien of romeinse kaarsen op je gaan richten.

Osi`

Bewuste gebruiker
In Happy six, op't moment da ik aan't trippe was, maar de piek al een tijdje voorbij was, zaten er ook een paar scheve klootzakjes rotjes te gooie of vuurwerk in de zaal, da was nog geen 3 meter van me af .. khad daar wel schrik van anders. Maar dat was omdat het zo dichtbij was en ik wist dat het gevaarlijk was. 1X voelde ik gewoon die schokgofl voorbij m'n gezicht komen, dacht wel ff dak eraan ging :tongueout: Maar voor de rest niet slecht vangegaan.

Vuurwerk heb ik totaal niet gezien eigenlijk, zag er ook nie echt heel speciaal uit allez. Zo hard was de trip nu ook weer niet ^^.
Wel veel smalle en dikke en platte koppe gezien.

Qocaïne

Badass junkie
Dat lijkt mij ook zwaar vervelend. Normaal kan je daar al enorm van schrikken.. heeft gelukkig niets getriggerd!!

Ik blijf maar netjes thuis bij mijn eerste keer!

Ellesdee

Badass junkie
Qocaïne zei:
Dat lijkt mij ook zwaar vervelend. Normaal kan je daar al enorm van schrikken.. heeft gelukkig niets getriggerd!!

erg slim om thuis te blijven voor een eerste keer...

neti

Badass junkie
he osi, chapeau man, dat je t aangedurft hebt :)

- vertel es, wat zijn de verschillen met een paddo-trip?
- zijn het allemaal open-eye-visuals of ga je nu en dan ff 'out' met je ogen dicht?
- zo nee, dan lijkt me dit een perfecte uitgaans-drug

Osi`

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
he osi, chapeau man, dat je t aangedurft hebt :)

- vertel es, wat zijn de verschillen met een paddo-trip?
- zijn het allemaal open-eye-visuals of ga je nu en dan ff 'out' met je ogen dicht?
- zo nee, dan lijkt me dit een perfecte uitgaans-drug
Heb nog nooit paddo's geprobeerd, maar een half zegeltje is heel doenbaar, je zijt niet volledig weg, je weet nog wat je doet enzo hoor. Als ik m'n ogen toedeed, kon ik precies nog zien, maar dan wel in 2 kleuren, zwart en wit, zo van die flitse. Maar dat hing af van wat voor licht er in de kamer was en wat er begon te flitsen en flashen.

Tis zowiezo een perfecte uitgaans drugs.

ballie15

Belezen gebruiker
Osi` zei:
In Happy six, op't moment da ik aan't trippe was, maar de piek al een tijdje voorbij was, zaten er ook een paar scheve klootzakjes rotjes te gooie of vuurwerk in de zaal, da was nog geen 3 meter van me af .. khad daar wel schrik van anders. Maar dat was omdat het zo dichtbij was en ik wist dat het gevaarlijk was. 1X voelde ik gewoon die schokgofl voorbij m'n gezicht komen, dacht wel ff dak eraan ging :tongueout: Maar voor de rest niet slecht vangegaan.

Ik had daar ook last van in de electrozaal!
Ik schrok me de pleuris, ik dacht dat er geschoten werd, hahaha!
Ik kon ook de plek maar niet goed vinden waar het nu gebeurde,
dat irriteerde me...

MetaalKonijn

Badass junkie
matthijs zei:
Een beginnende LSD-er kan vuurwerk ook wel hebben hoor. Zolang mensen geen rotjes naar je toe gaan gooien of romeinse kaarsen op je gaan richten.

Klopt inderdaad. In een LSD-trip raak je niet snel bang voor iets, sterker nog, je voelt je tamelijk oppermachtig hehe. :P

Voor de rest een lekker geschreven, en duidelijk report, leuk om te lezen.

Jeller

Badass junkie
Ellesdee zei:
Qocaïne zei:

erg slim om thuis te blijven voor een eerste keer...
is wel veiliger, maar je moet dan wel een leuke (tripvriendelijke) bezigheid vinden..

Bovenaan