Lsd na xtc tolerantie

Jenthe.vd

Newbie
Hi hi. Ik vertel wel even het hele verhaal. Ik had op 2 april xtc gedaan. Ik wachten 2 maanden voordat ik het nog een keer deed. Ik had 1,5 pil en ik voelde helemaal niks. 3 dagen geleden deed ik het nog een keer 2,5 pillen. Ik voedsel helemaal niks.ik heb ook geen dip gehad afgelopen dagen. Ik denk dat ik nu een best hoge tolerantie heb voor xtc. Ik heb lsd zegels en wil morgen lsd doen maar ik vraag me af of er een kruis tolerantie kan zijn. Ik ben bang dat ik me zegel zou verspillen. Moet ik het wel doen? Of hoe lang moet ik wachten ?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hoi :)

Er is geen kruistolerantie tussen MDMA en LSD. Als je alsnog een dip krijgt van de MDMA kan dat wel problematisch zijn voor je LSD trip. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat je een dip krijgt, omdat je helemaal niets hebt gevoeld, maar ik zou het niet durven uit te sluiten.

Jenthe.vd

Newbie
Hoi :)

Er is geen kruistolerantie tussen MDMA en LSD. Als je alsnog een dip krijgt van de MDMA kan dat wel problematisch zijn voor je LSD trip. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat je een dip krijgt, omdat je helemaal niets hebt gevoeld, maar ik zou het niet durven uit te sluiten.
Dankjewel. Nu heb ik wel gisteren een overdosis van wiet gehad. ben nu erg moe maar niet persee Een depri dip. Kan ik nogeteed de lsd proberen of zijn er dan risicos zo ja wat

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dankjewel. Nu heb ik wel gisteren een overdosis van wiet gehad. ben nu erg moe maar niet persee Een depri dip. Kan ik nogeteed de lsd proberen of zijn er dan risicos zo ja wat
Je kunt het proberen maar ik zou sterk aanraden om voordat je de LSD neemt heel goed naar je gevoel te luisteren en je af te vragen: ben ik geestelijk en lichamelijk klaar voor een mogelijk intense trip van 8-12 uren lang?

Heb je überhaupt al ervaring met LSD? Zeker als het de eerste keer is zou ik zorgen voor de ideale set en setting. Wat dus onder andere inhoudt dat je optimaal uitgerust bent. Maar eigenlijk zou je dat bij elke keer trippen moeten zijn. Als je nu al erg moe bent en dat slaat toe tijdens je trip, maar je trip blijft door denderen (wat het zal doen), dan kan dit je makkelijk in een negatieve mentale staat brengen met alle gevolgen van dien.

Jenthe.vd

Newbie
Je kunt het proberen maar ik zou sterk aanraden om voordat je de LSD neemt heel goed naar je gevoel te luisteren en je af te vragen: ben ik geestelijk en lichamelijk klaar voor een mogelijk intense trip van 8-12 uren lang?

Heb je überhaupt al ervaring met LSD? Zeker als het de eerste keer is zou ik zorgen voor de ideale set en setting. Wat dus onder andere inhoudt dat je optimaal uitgerust bent. Maar eigenlijk zou je dat bij elke keer trippen moeten zijn. Als je nu al erg moe bent en dat slaat toe tijdens je trip, maar je trip blijft door denderen (wat het zal doen), dan kan dit je makkelijk in een negatieve mentale staat brengen met alle gevolgen van dien.
Er bedankt voor dit advies. dit word m’n 1e keer lsd. Ik ga er zeker nog goed over na denken om het echt wel te doen

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Indigo Seeker

Bewuste gebruiker
Er is maar één manier om erachter te komen wat er in je pil zit en dat is laten testen. Met een reagens kit kun je ook thuis testen maar dat toont alleen maar of er mdma in zit maar niet hoeveel.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik gebruik als medicatie aripiprazol en quetiapine Voor de rest heb ik wel eens ghb xtc mdma speed wiet en hash gedaan. Ik ben wel pas 14

Dit is medicatie tegen psychoses. Als je gevoelig bent voor psychoses, zou ik helemaal geen drugs gebruiken. De kans dat je een nieuwe psychose krijgt of andere problemen wanneer je lsd gaat nemen, is groot.

De xtc werkte wss niet door deze medicijnen. Dit had je beter ff kunnen opzoeken, voordat je iets gaat gebruiken, en niet erna.
Uit de vragen die je stelt, maak ik op dat je je niet goed inleest.
Ik raad je aan je voortaan heel goed in te lezen, op z'n minst een aantal uur daaraan te besteden, voordat je iets gaat proberen.
Nog beter zou het zijn om het helemaal niet te doen, want je bent pas 14, je verstoort de ontwikkeling van je hersenen, er worden verbindingen gelegd die mss blijvend zijn voor de rest van je leven.

Hoe komt het dat je zo jong aan experimenteren bent met drugs?

Rivalrie

Badass junkie
Dat zegt verder niks. Kan een andere batch zijn. Speculatie over welke pillen iemand mogelijk heeft is niet toegestaan op het forum.
Sorry, ging mij niet om de specifieke pil :tongueout: maar het uiterlijk. Zeker van de Phillip plein zijn er veel namaak in omloop en vele verschillende sterktes.

Enkel testen is inderdaad de methode om uitsluitsel te geven.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik gebruik als medicatie aripiprazol en quetiapine Voor de rest heb ik wel eens ghb xtc mdma speed wiet en hash gedaan. Ik ben wel pas 14
Dan zou ik je heel sterk aanraden om helemaal van de LSD af te blijven totdat je ergens in de 20 bent en niet die medicatie nodig hebt. Maar omdat je die medicatie nu nodig hebt, misschien maar beter nooit gaan trippen. Wat @Natozlato al zei, je bent pas 14. Waarom al die drugs?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Sorry, ging mij niet om de specifieke pil :tongueout: maar het uiterlijk. Zeker van de Phillip plein zijn er veel namaak in omloop en vele verschillende sterktes.

Enkel testen is inderdaad de methode om uitsluitsel te geven.

Ah oké! Dacht meld het toch maar even, aangezien lezers anders misschien kunnen denken dat speculeren oké is. :wink:

Blijft toch altijd tricky als er van één type pil (qua uiterlijk dan) verschillende batches in omloop zijn.

Jenthe.vd

Newbie
Dit is medicatie tegen psychoses. Als je gevoelig bent voor psychoses, zou ik helemaal geen drugs gebruiken. De kans dat je een nieuwe psychose krijgt of andere problemen wanneer je lsd gaat nemen, is groot.

De xtc werkte wss niet door deze medicijnen. Dit had je beter ff kunnen opzoeken, voordat je iets gaat gebruiken, en niet erna.
Uit de vragen die je stelt, maak ik op dat je je niet goed inleest.
Ik raad je aan je voortaan heel goed in te lezen, op z'n minst een aantal uur daaraan te besteden, voordat je iets gaat proberen.
Nog beter zou het zijn om het helemaal niet te doen, want je bent pas 14, je verstoort de ontwikkeling van je hersenen, er worden verbindingen gelegd die mss blijvend zijn voor de rest van je leven.

Hoe komt het dat je zo jong aan experimenteren bent met drugs?
Thx. Ik heb best veel mee gemaakt en heb geen goed thuis. Dan ga je al snel richting de drugs.

cutepool

Bewuste gebruiker
Beter afblijven. Het helpt niet en heel vaak ipv van jezelf helpen keer je naar drugs.
Ik heb het ook gehad, niet goed thuis, blowen dus. Daarna andere middelen, verhuisd en toch blijven gebruiken. Het helpt echt niet.
Als het helemaal misgaat kunt u altijd, bij bepaalde instanties, hulp gaan vragen. En ze helpen wel. Het kan wel moeilijk zijn maar beter zo dan problemen met drugs dempen. U kunt ze wel gaan dempen maar alles komt later toch terug.

Bas4fun

Newbie
Aripiprazol gaat de werking van psychedelische stoffen tegen. Ik zelf slik 2.5mg Aripiprazol en heb nergens last van maar als je hoger gaat zitten is dit wel het geval voor mij.

Bovenaan