LSD Nemen

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Er is geen drug die je kan voorbereiden op een andere drug. Probeer het en kijk of het bevalt, doet dat het niet; niet meer doen.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
LSD is niet perse moeilijker als paddo's of xtc :) Je zou al klaar geweest zijn als je geen ervaring had met paddo's :wink: Veel plezier! hou het nog even onder de 200 mics, ik raad je de 1e keer 100 mics aan. Maar als je niet erg veel controle over je paddo trips hebt, 50 mics.

L

Lid 6909

Gast
Ok zoiets wou ik horen, bedankt mensen =D
Het controleren van paddo trips gaat me goed af, ik laat wel weten hoe het gegaan is!

peace out

Atropa

Bewuste gebruiker
Sturing van LSD is makkelijker en werking is constant zonder ups en downs. LSD is veel verlichtender en transparanter.

Gewoon jezelf overgeven en onderliggend zijn ten opzicht van de acid. You'll be fine. Paddo's zijn veel zwaarder voor de geest. Kans op verwarring in de gedachtenstroom is ook kleiner bij LSD.

L

Lid 6909

Gast
aiiit, daar heb ik nog wel eens last van gehad met paddo's. Maar overgeven aan iets is mijn ding :grin:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Flugeltje zei:
Ik had een zondag nog een keer getript, hebben jullie dat ook dat je 2 dagen erna nog vermoeid bent ?

Ik heb ongeveer hetzelfde. 2 dagen nadat ik LSD heb genomen ben ik vaak lui, en heb niet echt zin om dingen te ondernemen, hetzelfde heb ik als ik een lekkere plak spacecake op heb.

Als ik de nacht ermee doorhaal is het helemaal erg :P .

L

Lid 6909

Gast
Ik had dus juist geen zin in dingen als computeren, tv kijken etc.

Maar wel om een wandeling te maken met onze hond etc, of met vrienden uit te hangen!

_Kat_

Bewuste gebruiker
funkmaus zei:
LSD is niet perse moeilijker als paddo's of xtc :) Je zou al klaar geweest zijn als je geen ervaring had met paddo's :wink: Veel plezier! hou het nog even onder de 200 mics, ik raad je de 1e keer 100 mics aan. Maar als je niet erg veel controle over je paddo trips hebt, 50 mics.

Mijn eerste LSD trip was op 300 mics en dat ging prima, hoor. :P

L

Lid 6909

Gast
Ik heb dus eerst 50 gedaan, ook prima bevallen. Ik had nog meer kunnen nemen, maar ik vond het wel prima voor een eerste tripje.

J0rrit

Badass junkie
Vind het raar te lezen dat mensen zoveel mics aanraden bvoor de 1e keer, ik zie hier 200 mics en 300 mics. Ik vond 100 mics al heel heftig, alléén geestelijk inderdaad niet maar gewoon kwa visuals en kwa gevoel, ik had toen al een beetje het gevoel dat er te veel input was. Maar goed, misschien was de setting ook niet helemaal goed want we moesten hals over kop naar buiten terwijl hetr daar super hard stormde etc en zo nog 2 uur buiten gebleven, net toen de zegels insloegen in principe.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
J0rrit zei:
Vind het raar te lezen dat mensen zoveel mics aanraden bvoor de 1e keer, ik zie hier 200 mics en 300 mics. Ik vond 100 mics al heel heftig, alléén geestelijk inderdaad niet maar gewoon kwa visuals en kwa gevoel, ik had toen al een beetje het gevoel dat er te veel input was. Maar goed, misschien was de setting ook niet helemaal goed want we moesten hals over kop naar buiten terwijl hetr daar super hard stormde etc en zo nog 2 uur buiten gebleven, net toen de zegels insloegen in principe.

Is puur persoonlijk eh, ik haal op 200 mics ong hetzelfde als mijn vriendin haalt op 70 mics. Maar ik ben het wel eens met jou, voor de 1e keer tussen de 50 en 100 en niet meer. Anders kan je voor een verassing staan :)

tomz0r

Badass junkie
Soma zei:
Ik denk dat veel mensen ook niet weten hoeveel µg hun trips écht bevatten.

Klopt. Het gemiddelde per zegel is 50 mics. Terwijl ik iedereen hoor praten over zegels van 100 mics of meer.

Atropa

Bewuste gebruiker
Maya's, Hofmann's, Shiva's zitten sowieso ruim boven de 100. Hartjes zijn meer dan 400 zelfs.

Met liquid is de schaal nog het meest accuraat, per drip is het 100 - 125.

hannus

Bewuste gebruiker
ik heb de 1e x keer het gewoon laag gehouden en beviel me prima, hou er niet van als ik het niet een beetje kan sturen.
daarom vind ik 50-100 prima.

2e keer was wel een stuk hoger maar dat kwam omdat ik had gedronken, denk dat het zat rond de 200-300.
voelde er wel weinig van maar dat kwam denk door de drank en de snoepjes.

me volgende keer word gewoon weer een lage chille dosis waar ik hem op kan chille.

:wave:

tomz0r

Badass junkie
Atropa zei:
Maya's, Hofmann's, Shiva's zitten sowieso ruim boven de 100. Hartjes zijn meer dan 400 zelfs.

Met liquid is de schaal nog het meest accuraat, per drip is het 100 - 125.

Ik heb ook weleens Hofmannetjes gehad met 60 ug. Je kan daar niet blind van uit gaan.

L

Lid 6909

Gast
Idd, het is net als met pillen, de print kan zo verzonnen worden, en de bedrenking verschilt gewoon per productie lijkt me.

azgaza

Badass junkie
Als je paddo´s goed gewend bent en er goed opgetript hebt 75-100 ug, als je nog geen psychedelica gewend bent 50 ug zou ik goede begin dosissen noemen.

Ah oke, ik heb al eerder paddo's gedaan dus geen problemen met dat.
Als ik het goed begrijp is één zegel 250ug?

Greetz
Stonie, SD

Kigh

Bewuste gebruiker
Nee man!
Ga daar nooit van uit.

Je kunt niet weten hoeveel mics een zegel bevat totdat je het getest heb.
Als je 'contactje' zegt hoeveel erin zit en je vertrouwt daarop, goed, maar ik zou toch een halve nemen om te checken, kun je later nog altijd een halve erbij nemen. Als je het niet wilt testen natuurlijk :wink:.

azgaza

Badass junkie
Zegels wisselen enorm van sterkte, de enige manier om een idee te hebben van de atserkte is een zegeltje van hetzelfde fel naar een drugs test punt brengen en week later voor de uitslag bellen. Er zijn wat zegels in de omloop nog van boven de 100 ug, en ook wat zwakkere. Als je het graag zeker wil weten kan je het laten testen, en een halve is van de meeste zegels veilig als eerste trip, zeker als je ervaring hebt met paddo´s (tenzij je ineense en hartje hebt maarja die kans lijkt me niet zo groot)

L

Lid 6909

Gast
idd dan mag je van geluk spreken, of niet natuurlijk maar net hoe je het bekijkt :wink:

Bovenaan