L
Lid 6909
Gast
Het is goed bevallen!
Flugeltje zei:Ik had een zondag nog een keer getript, hebben jullie dat ook dat je 2 dagen erna nog vermoeid bent ?
gNuxx zei:Het is goed bevallen!
Debris zei:gNuxx zei:Het is goed bevallen!![]()
funkmaus zei:LSD is niet perse moeilijker als paddo's of xtcJe zou al klaar geweest zijn als je geen ervaring had met paddo's
Veel plezier! hou het nog even onder de 200 mics, ik raad je de 1e keer 100 mics aan. Maar als je niet erg veel controle over je paddo trips hebt, 50 mics.
J0rrit zei:Vind het raar te lezen dat mensen zoveel mics aanraden bvoor de 1e keer, ik zie hier 200 mics en 300 mics. Ik vond 100 mics al heel heftig, alléén geestelijk inderdaad niet maar gewoon kwa visuals en kwa gevoel, ik had toen al een beetje het gevoel dat er te veel input was. Maar goed, misschien was de setting ook niet helemaal goed want we moesten hals over kop naar buiten terwijl hetr daar super hard stormde etc en zo nog 2 uur buiten gebleven, net toen de zegels insloegen in principe.
Soma zei:Ik denk dat veel mensen ook niet weten hoeveel µg hun trips écht bevatten.

Atropa zei:Maya's, Hofmann's, Shiva's zitten sowieso ruim boven de 100. Hartjes zijn meer dan 400 zelfs.
Met liquid is de schaal nog het meest accuraat, per drip is het 100 - 125.