lsd op een feestje

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
io ik heb nu al 2 keer lsd genomen.
en het was zeer leuk en de moeite waard.
maar nu was mijn vraag, ik wil het eens op een feestje doen.
maar zou dat al gaan na 2 keer ? en is het veel anders als het niet op een feestje te doen ?

magicwasso

Belezen gebruiker
mijn eerste keer was op een psy-trance feestje, dus ik zou zeggen als je na 2 keer heel leuk vond waarom niet op een feest? :smoke:

tomz0r

Badass junkie
Je moet van tevoren alleen niet bang zijn dat mensen het door gaan hebben en je raar aan gaan kijken enzo.

Allolalie

Bewuste gebruiker
als het een tripbaar feestje is met gangers die ook trippen of er geen last van hebben is het te overwegen...

azgaza

Badass junkie
Hangt er natuurlijk vanaf wat voor feestje, op psy-trance en goa feestjes vind ik LSD prima te doen en zeer vermakelijk. Echter een omgeving waar drugsgebruik afgekeurd wordt is onder invloed niet echt aan te raden tenzij je zeer ervaren bent.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ok dan ga ik het mss proberen volgende week op een goa. als ik het doe zallek er een tripreport over schrijven...
bedankt voor de raad die jullie me al hebben gegeven.

Um

Belezen gebruiker
1 keer gedaan op feest, in combinatie met mdma en later nog wat ketamine

was een verdomd rare avond, het eerste uur van lsd trip was echt kut, daarna ging het en werd het nog wel ok, maar leuk? hmmz eerder geschift

Wacky

Badass junkie
Als je twijfelt, doe het dan eerst in de zomer op een open lucht feestje waar je ruimte hebt en lekker een eindje kan gaan lopen en in het bos gaan zitten ofzo zonder kapot te vriezen :)

ellington

Experimenterende gebruiker
Mijn eerste keer LSD was ook op een feestje, met een portie MDMA. Net zoals ik hier al las, een intense ervaring, die ik nooit zal vergeten, maar echt genoten heb ik niet. Alles was daar veel te vaag voor, net alsof er een bom ontplofte in mijn hoofd.

LSD is in mijn ogen niet echt geschikt voor een feestje, maar het valt wel te doen...

Drientje

DF-koning
mijn 1ste x lsd was op een goa/psy trance feestje. Die was gemaakt om te trippen. Zorg ervoor dat je vertrouwde mensen om je heen hebt en even weg kunt mocht het je te veel worden.

Veel trip plezier!!!

X Drientje

Jeller

Badass junkie
teebo zei:
hydroxytryptamine zei:
DarkScope zei:
ExceptionalInsight zei:
ellington zei:
LSD is in mijn ogen niet echt geschikt voor een feestje, maar het valt wel te doen...
+1

+2
=3
+1
-100 :rolleyes:

frenchcore + lsd = zalige combinatie
+1 :wave:

lsd is sowieso het vetst op een feest (dat er uiteraard voor geschikt is)..
trippen wordt imo zelfs pas interessant op een feest, anders vind ik dat je niet de volledige potentie uit je trip haalt.. mss zo'n 30% maximum

azgaza

Badass junkie
Ik vind trippen thuis gewoon heel anders dan op een feest, maar vooral op buitenfeesten in de zomer past het echt perfect.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
mja het zal zoiezo wachten worden. men guru moet even wachten, wegens onverwachte redenen. jammer! maar wil zeker het eens proberen op een buitenfeest. weet iemand goede buitenfeesten ?

azgaza

Badass junkie
lucifer in the sky zei:
mja het zal zoiezo wachten worden. men guru moet even wachten, wegens onverwachte redenen. jammer! maar wil zeker het eens proberen op een buitenfeest. weet iemand goede buitenfeesten ?

Afgelopen jaar had trance mafia wel wat leuke feestjes in noord amsterdam, o.a. eentje in een soort van mini bos. Verder is ruigoord leuk in de zomer, bv. solstice, want daar is ook zat ronddwaal ruimte.

azgaza

Badass junkie
lucifer in the sky zei:
zal het allemaal eens een keertje opzoeken. om eens een reuze trip naar amsterdam te maken fzo. want kom ellemaal uit antwerpen :tongueout:

haha dat is wel ver. Je hebt trouwens ook regelmatig goa feestjes op het strand in de zomer, zowel bij den haag (kijkduin) als ijmuiden. Over den haag kan ik alleen vast waarschuwen dat de mensen binnen en bij de dans vloer niet geweldig overkomen, dus dat het wel beter is om dan bij het water te blijven. In jouw buurt weet ik helaas écht niks.

magicwasso

Belezen gebruiker
lucifer in the sky zei:
mja zal hier eens rond horen voor buitenfeesten in belgie. en trouwens holland is niet zo ver weg :grin: zeker niet in de zomervakantie

moet je dan eens deze site kijken www.psychedelic.be daar staan alle (of bijna alle) psy/goa/progresief-trance festivals en feestjes in belgië

Luomo

Experimenterende gebruiker
Lord zei:
frenchcore + lsd = zalige combinatie :grin:

Is het zeker ! Laatst illegaal raveparty ergens in n oude verlaten building met alleen maar de hardste frenchcore. Dit + LSD was een rollercoaster to heaven. Ik kreeg warempel een half ego verlies door de muziek, kon niet meer nadenken en alleen maar meebonken op de razende trein!

joni43

Belezen gebruiker
mijn eerste keer LSD was op rave alert in gen, ik vond het een geweldige ervaring!!naar het einde toe begon het wat te vervelen en was het zot me al die snuivers en slikkers die maar bleven gaan om 8u smorges :grin:

Bovenaan