LSD op Paddo`s?

Wortel

Bewuste gebruiker
Een vriend van mij beweert dat er op paddo`s die worden verkocht altijd LSD zit. Ik zelf weet voor 99.99999% zeker van niet. Nu wou hij hier persee om wedden voor €5 ik heb dit dus gedaan. Kan iemand ons hier uit helpen?
Alvast Bedankt,
Danny

Bal0n

Badass junkie
Als ik jou was had ik m'n hele bangrekening om verwed.

LSD is een synthetisch ergotamine derivaat, wat is verkregen uit een schimmel die niet met het blote oog te zien is.

Paddo's bevatten een select groepje tryptamines, die totaal niet lijken op LSD. Hier nog wat illustraties als ondersteuned bewijs:

Bovendien is het effect aanzienlijk anders, LSD duurt zeker 2x zo lang.

Marcel

Belezen gebruiker
slipperman zei:
Bollie zei:
of dat er pillen bestaan met lsd in...
Die heb ik ook al vaker gehoord ja.

Alsof je iets hebt aan de loze beweringen van Bollie. Die liegt zonder probleem en bedenkt nieuwe onzin zonder dat hij daar moeite voor hoeft te doen.

Gehoord hebben we allemaal wel iets. Daar schiet je alleen weinig mee op. Zeker als het via, via, via is.

Intoxicated

Wijs gebruiker
kan het niet dat liquid acid op en pil word gedropt en dan geconsumeerd?
een jongen die ik ooit ontmoet heb vertelde me dat hij dat gedaan had, en dat het heel visueel was. kan natuurlijk ook dat hij mda had gekregen

BombSki

Bewuste gebruiker
microdots zijn vrij 'nieuw', een blotter is denk ik het meest voorkomend, en je hebt ook nog een thumbprint.. je duim op pure lsd drukken ^^

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Maar toen LSD net te verkrijgen was, was het alleen maar te krijgen in pil vorm, waar zijn ze gebleven?

Intoxicated

Wijs gebruiker
misschien omdat het eerst voor psychotherapeutische doeleinden werd gebruikt. En dat als je in een kliniek zit een pil iets logischer is dan een blotter? kweenie, als de dokter bij m ij met blotters aan kwam zetten in plaats van pillen :mrgreen: haha

matthijs

Badass junkie
BombSki zei:
microdots zijn vrij 'nieuw', een blotter is denk ik het meest voorkomend, en je hebt ook nog een thumbprint.. je duim op pure lsd drukken ^^

Er werd an geloof ik een duim met LSD erop in de palm van iemands hand gedrukt.

BombSki

Bewuste gebruiker
hmm dat lijkt me sterk, als het eenmaal op de duim van iemand zit wordt het al opgenomen lijkt me?
Ik weet ook niet precies wat het is, ik heb alleen gehoord dat het om erg grote doses gaat (500-1000mg).. maar ik weet het ook niet :P

Bal0n

Badass junkie
Mathijs heeft gelijk hoor. En er zal idd ook een deel door de duim worden opgenomen, maar de kristallen zie je dan nog zeker zitten, en zit dus nog zat LSD op :).

En hoeveel het is zou ik echt niet weten, iig ver in de mg'en.

Bovenaan