LSD & Paddo's

Amaranth

Bewuste gebruiker
Wist niet goed in welke van de 2 forums ik het moest plaatsen, zeg het me als het hier fout staat.

Waar ik benieuwd naar ben is wat nou het wezenlijke verschil is tussen paddo's en LSD? Is het echt iets totaal anders, is het effect van LSD gewoon hetzelfde als van paddo's maar dan sterker of is het een middenweg of iets totaal anders? Ik ben in allebei wel geïnterreseerd maar ik denk dat ik toch beter eerst een paar keer paddo's geprobeerd kan hebben voor ik LSD doe.

Ik ben niet totaal ongeïnformeerd maar ik wil zeker nog het één en ander uitvinden voor ik er ook maar iets van inneem. Informeert mij :P

PS: Misschien zal deze vraag al eerder gesteld zijn. Mijn excuses als dat zo is.

azgaza

Badass junkie
Er zijn al meerdere van deze topics geweest dus je kan ook even kijken met de zoek functie. Wat ik in ieder geval kan vertellen uit mijn persoonlijke ervaring (en dat is op zich redelijk wat inmiddels) is het volgende:

LSD duurt zo'n 8-16 uur, en paddo's maar zo'n 4-8 uur, dus de lengte van de trip is alvast een enorm verschil. LSD heeft andere visuals. Ze zijn scherper, feller van kleur en wat detailvoller. De meeste mensen, waar onder ik ook krijgen ook meer visuals van LSD. Paddo visuals zijn veel meer zacht, een beetje wazig, niet zo detailvol maar wel glanzend en mooi. Mentaal is het grootste verschil dat je je bij LSD bij een medium dosis nog redelijk nuchter voelt waar paddo's heel vaag en verwarrend aan kunnen voelen.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Zou je me aanraden eerst een paar keer paddo's te doen voor ik LSD doe? LSD lijkt me heftiger, omdat je meer over dingen gaat nadenken omdat je je nuchterder blijft voelen, waardoor het misschien ook realistischer lijkt?

Ik heb nog helemaal geen ervaring met psychedelica (spel ik dat goed? xD), alleen met wiet, hasj en alcohol.

L

Lid 6909

Gast
Nou, ik zou eerst voor LSD gaan, paddo's is veel te moeilijk te sturen vind ik, oftewel kans op een niet fijne trip is groter.

Ga gewoon voor een dosering van 50~100mics, dan voel je je hartstikke fijn!

Amaranth

Bewuste gebruiker
Hoe kom je daar precies achter? Ik weet dat er testcentra zijn, maar dat lijkt me nou niks. Ik wil ook niet direct een blotter kopen, gewoon 1 zegeltje (of een vriendin zou dit weekend een halve zegel proberen, niet dat ik direct mee ga doen, maar zij heeft al wel eens paddo's gedaan) is genoeg voor 100 mics toch? En mics betekent µg of wat betekent het?

Angramar Temenos

Badass junkie
De meeste betrouwbare bronnen die weten waar ze het over hebben en het zelf gebruiken weten wel hoeweel ug hun zegeltjes hebben.. In ieder geval ben ik door mijn source nooit belazerd, en ik zou zelf ook niemand belazeren. (En ja, ik heb de zegeltjes die ik heb gekregen getest).

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Het lijkt me dat als je nog nooit getript hebt, dat het beter is om eerst eens paddo's te proberen. Stel dat je trippen niet leuk zou vinden, dan lijkt het me dat een LSD-trip wel erg lang duurt.
Ikzelf heb tot nu toe alleen paddo's geprobeerd en ik raad jou dan ook aan om dat eerst te proberen. Sowieso zijn truffels nog gewoon in de smartshop verkrijgbaar in tegenstelling tot LSD (Ik weet niet of je al iemand hebt waarvan je het kan kopen.. Zo niet dan is er een extra reden om eerst truffels te proberen).
Het belangrijkste is, wat je ook kiest, om te zorgen dat je met de juiste mensen in de juiste omgeving bent en dan zullen beide middelen waarschijnlijk voor een onvergetelijke herinnering zorgen :grin: :wink:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
mijn eerste x was ook lsd lijkt mij persoonlijk fijner omdat je er ook wat energiek van word, van paddos word je meer sloom en stoned

vogel

Bewuste gebruiker
Amaranth zei:
Wist niet goed in welke van de 2 forums ik het moest plaatsen, zeg het me als het hier fout staat.

Waar ik benieuwd naar ben is wat nou het wezenlijke verschil is tussen paddo's en LSD? Is het echt iets totaal anders, is het effect van LSD gewoon hetzelfde als van paddo's maar dan sterker of is het een middenweg of iets totaal anders? Ik ben in allebei wel geïnterreseerd maar ik denk dat ik toch beter eerst een paar keer paddo's geprobeerd kan hebben voor ik LSD doe.

Ik ben niet totaal ongeïnformeerd maar ik wil zeker nog het één en ander uitvinden voor ik er ook maar iets van inneem. Informeert mij :P

PS: Misschien zal deze vraag al eerder gesteld zijn. Mijn excuses als dat zo is.

Wat ben jij voor Amaranth,,,,?

een kattestaart amaranth ?
http://www.biopix.nl/Family.asp?Family= ... ry=Planter

Amaranth

Bewuste gebruiker
Ik ben een Amaranth als in het nummer van Nightwish, waarin het bloem van onsterfelijkheid betekent :P

Angramar Temenos

Badass junkie
Amaranth zei:
Ik ben een Amaranth als in het nummer van Nightwish, waarin het bloem van onsterfelijkheid betekent :P

Jij bent nieuw hier volgens mij.. Op vogel hoef je niet serieus in te gaan, hij is gek geworden doordat hij een kwikinjectie heeft gekregen of zoiets :wink: .

greenpower

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Amaranth zei:

Jij bent nieuw hier volgens mij.. Op vogel hoef je niet serieus in te gaan, hij is gek geworden doordat hij een kwikinjectie heeft gekregen of zoiets :wink: .

Jij hebt nou ook niet de meest zinvolle posts

Amaranth

Bewuste gebruiker
Ik weet heel goed dat ik daar niet serieus op in had moeten gaan :P Maar dat weerhoudt me er niet van om het wel te doen als ik daar zin in heb :grin:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Maakt niet uit wat je eerst neemt, maar aan jouw posts te zien ben je niet klaar voor paddo's of LSD! paddo's werken meer verwarrend LSD werkt veel langer en gaat veel harder als je veel neemt! Beiden zijn geen speelgoed, paddo's houden wel sneller op als je het niet trekt, dat is het enige voordeel als je ze vergelijkt in een eventuele foute afloop. Als het goed gaat geniet je langer van de LSD :mrgreen:

Amaranth

Bewuste gebruiker
Klaar zijn voor en actief research doen naar zijn 2 verschillende dingen. Zit momenteel in een erg drukke periode, heb komende week/weken toch geen mogelijkheid om het te doen, dus zo'n haast heeft het allemaal niet. Maar informeren kun je niet te vroeg mee beginnen, dus ik zie het probleem niet zo :grin: :P

vogel

Bewuste gebruiker
Amaranth zei:

fijn weer wat geleerd ,, thanks.. ,,
ik ben nieuwschierig door zenuwgif

Amarant Naam van een bloem die het symbool van de onsterfelijkheid is.
Van het Griekse amarantos (eewig bloeiend of onverwelkbaar).
Amaranth = Eeuwig bloeiend/onverwelkbaar

Amarantos is een Griekse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `onsterfelijke`.

Amarant is een meisjesnaam. De naam komt van het Griekse woord Amarantos hetgeen "onverwelkbare schoonheid" betekent.

In de 18e eeuw was het een gebruikelijke naam in Nederland.
Is sommige delen van Nederland (bijvoorbeeld Friesland), komt de naam nog regelmatig voor.

((Varianten))::> zijn,,,> > Amaranta,> > ,Amarante > > Amarantha

Amarant (Amaranthus), is tevens de naam van een plantengeslacht en eveneens van een kleurstof.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Angramar Temenos zei:
Op vogel hoef je niet serieus in te gaan, hij is gek geworden doordat hij een kwikinjectie heeft gekregen of zoiets :wink: .

Je bent zelf ook behoorlijk gestoord ouwe .... en dat zonder kwik injecties .... :wink:

@ TS, lees eerst is het handboek zorgvuldig door ?

Bonie

Bovenaan