lsd proberen

per97

Newbie
Hallo

Ik wil graag een keer lsd proberen maar weet niet of ik dat aankan ik ben 17 jaar en heb al ervaring met cocaine,speed,xtc en mdma

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Is wat jong naar mijn mening, hebt hebt nog geen ervaring met andere psychedilca.
Ligt aan hoe volwassen je bent, raad je aan even te wachten tot het brein klaar is met ontwikkelen. :)

Zou anders aan DMT denken of iets als ik jou was.
Ook dat is stevig maar voordeel werkt 5-10min ipv LSD wat 7-10+uur kan duren.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Tijdloos zei:
Is wat jong naar mijn mening, hebt hebt nog geen ervaring met andere psychedilca.
Ligt aan hoe volwassen je bent, raad je aan even te wachten tot het brein klaar is met ontwikkelen. :)

Zou anders aan DMT denken of iets als ik jou was.
Ook dat is stevig maar voordeel werkt 5-10min ipv LSD wat 7-10+uur kan duren.

Zou ik toch eerder beginnen met een lagere dosis 2cb ofzo, keertje 15mg

Fool

Badass junkie
Als "inleiding" in het trippen, wanneer je nog angstig bent voor LSD of truffels, raad ik inderdaad ook eerder iets als 2C-B aan. Júist DMT kan iemand behoorlijk angstig maken, weliswaar voor 15 minuten, maar dat kan nog een lange indruk achterlaten.

@TS, wij kunnen niet zien of jij "klaar" bent voor psychedelica. 17 is jong, maar ik moet ook toegeven dat mijn eerste keer truffels op mijn 16e was en dat ging prima. Het zal per persoon verschillen, maar als je er bang voor bent kun je altijd nog even wachten of iets "zachter" als 2C-B zoeken. :wink:

Bobsacamano

Badass junkie
Ik zou ook niet met LSD beginnen. Ik heb het zelf ook nog niet gedaan maar ben er inmiddels wel klaar voor paar keer getruffelt en keer 2cb gedaan. En ik zou als ik jou was eerst een keer 2C-B doen en dan een keer truffelen en een beetje bekend raken met psychedelica.

DMT lijkt me zelf ook erg heftig hoor voor een eerste keer, ja het duurt maar 15 minuten maar geeft vaak wel een flinke kick. Begin eerst maar is met de lichtere varianten zodat je gewoon alleen lol hebt met het hallucineren.

Ook een lichte truffel kan heel leuk zijn. Lekker gaan ontdekken een beetje nieuwschierig en lacherig terwijl je perceptie veranderd allemaal erg leuk.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Of je er klaar voor bent is erg lastig te zeggen voor ons, maar ik vind 17 jaar nog wel wat jong voor psychedelica. Overigens vind ik 17 jaar ook erg jong voor het gebruik van coke, speed en xtc, maargoed dat is een andere discussie.

Voor de duidelijkheid, psychedelica zijn wel echt wat anders dan de drugs die je reeds gebruikt hebt. Wat jij nu gebruikt geeft over het algemeen een een vrij eenduidige ervaring en met name coke en speed laten je dicht bij de realiteit zoals je die in het dagelijks leven gewend bent staan. Trippen op psychedelica staat heel duidelijk ver af van de dagelijkse realiteit en kan een rollercoaster zijn van zowel positieve als negatieve gedachtes en ervaringen. Om dit goed te kunnen doorstaan en er ook nog wat van te leren is het belangrijk dat je sterk in je schoenen staat. Of je dat punt nu al hebt bereikt op je 17e is lastig te zeggen, niet alleen voor ons maar ook voor jou zelf. Bovendien zijn er ook genoeg mensen die er nooit klaar voor zullen zijn.

Persoonlijk zou ik nog een paar jaar wachten als ik jou was. Maar uiteraard moet je uiteindelijk zelf bepalen of je er klaar voor bent. Mocht je dan toch graag beginnen met psychedelica dan lijken 2cb of truffels mij een betere eerste kennismaking dan lsd. Dit zit hem vooral in de werkingsduur. lsd duurt als snel 10+ uur en dat is behoorlijk lang als het je niet bevalt. DMT daarentegen duurt erg kort, maar kan wel extreem overweldigend zijn zonder trip ervaring.

Ik weet het niet, zelf vond ik 2c-b (30 mg dan wel) echt heel heftig. snapte er niks meer van :confused: maar ik probeerde dan ook om de logica in dingen te zien, wat dus op zo een moment niet echt makkelijk gaat :rolleyes: Truffels kon ik zelf wel goed handelen en lsd nog nooit geprobeerd. Ga er veel over lezen en dan voel je wel of je klaar bent! zou wel met een lage dosis beginnen als ik jou was. :rockband:

joe, Devil-Ether

Fool zei:
30 milligram 2C-B is dan ook geen lage dosering meer. xD

Ja ik met me domme kop dacht dat het wel kon, niet dus :rolleyes:
Dat was een goede les voor mij :P vond het echt totaal niet leuk en zei alleen maar rare dingen tegen iedereen... :mrgreen:

Fool

Badass junkie
Truffels zouden ook een prima introductie zijn hoor, deze laten je júist ook aan het mentale proeven (proeven, dus met lage dosering). Het is echt afhankelijk van wat de TS zelf wilt en daarom is er ook niet persé een goed of fout antwoord. :wink:

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Jaa oke, snap wat je bedoelt. Maar ik dacht eerst even wennen aan het visuele voordat je met mentaal gaat. Zodat als je ze tegelijk krijgt niet gek word van alles wat golft en kleuren enzo

Bovenaan