Ik heb 3 maanden moeten wachten om nog eens te trippen, maar het is er eigenlijk toch van gekomen. De hoofdreden dat het zo lang duurde was omdat ik op een feestje wou trippen en niet thuis ofzo..
Om kwart voor 8 nam ik de blotter (da vinci) en ging naar een vriend thuis. Hij had examens dus ging niet trippen. Rond 9 uur begonnen de eerste tekenen te komen.. We zaten wat naar televisie te kijken, het was We like to party op Jim TV en de zatte mensen leken nu nog dommer
Rond kwart voor 10 gingen we wat muziek beluisteren, voornamelijk goa en ook nog wat breakcore.. Kwas vooral blij dat mijn eigen muziek psychedelisch klonk
Het klonk een beetje Tribal 
Daarna gingen we met een flesje wijn naar de nachwinkel om sigaretten voor hem, de trip was nu op zijn visueel hoogtepunt, ik zag op de muren allemaal tweekleure schilderijen die per seconden naar de gewone murr flashten en dan weer iets anders
. In de nachtwinkel was ik even in de war
tging mij beetje te traag en ik wou gelijk al betalen voor mijn kinder bueno nog voor het mijn beurt was hehe.
Dan terug naar zijn huis en wat gesprekken over drugs gehad en verslaving enzo..
De wijn was op en tegen 12 uur gingen we eens gaan kijken naar het Goafeestje in het kraakpand in zijn straat. Het feestje was al bezig, maar muziek was nog niet zo psychedelisch en er was nog niet zo veel sfeer.
Twas wel leuk ingericht daar, twas een kelder met allemaal fluoverf op de muren en op de grond, het leek een beetje plastic speelgoed achtig
.
Doordat er nog niet zo veel sfeer was gingen we nog eens naar de nachtwinkel om bier. Toen we terug waren was er al wat meer sfeer en meer volk
Tegen dan hadden we al alletwee al wat alcohol op en begon mijn diepe LSD-Praat al een platte alcohol-invloed te krijgen
Dan ben ik redelijk wat beginnen zuipen en in combinatie met de LSD leek het wel alsof ik de 3 maanden die waar ik geen drugs-praat heb uitgeslaan heb proberen inhalen
. Echt veel tegen bekenden en onbekenden beginnen lullen, maar het was niet de slappe alcoholpraat, maar een kruising van de 2 drugs hehe 
Ook weer serieus veel gefeest zoals altijd op de goa.
Om 3 uur moest mijn maat naar huis (examens) maar ik had nog geen zin om weg te gana omdat ik nog aan het trippen was, dus ik ben gebleven. Nog een praatje geslaan met een oude bekende dan. In het midden van het gesprek kwam er ineens een aura rond hem en ik dacht waaauw vette visual
, waarop hij keidroog zei:"Hé gasten kunt geeven op mijn rug slaan, ik denk dat mijn pull in brand staat
"
Hij draaide zich om en er was dus effectief en dikke vlam op zijn pull die wij vlug doofden. Hij had dus over een theelichtje staan leunen
Behalve een dik gat in zijn pull was hij ongedeerd gelukkig..
Toen terug naar beneden geweest om verder te feesten en helemaal opgegaan in de muziek
. Ik blijf er bij, LSD is dé feestdrug bij uitstek voor mij..
Tegen 5 uur nog huis gegaan, nog beetje gegeten, stomme bekken naar mijzelf trekken in de spiegel
en nog wat muziek beluisterd en dan redelijk slecht ingeslapen ondanks al die alcohol die ik binnen had 
Voor wie het weten wil, het visuele ging als volgt:
Dus al bij al redelijk harde trip nog en heel leuke avond gehad
acid + alcohol = leukste combinatie
Om kwart voor 8 nam ik de blotter (da vinci) en ging naar een vriend thuis. Hij had examens dus ging niet trippen. Rond 9 uur begonnen de eerste tekenen te komen.. We zaten wat naar televisie te kijken, het was We like to party op Jim TV en de zatte mensen leken nu nog dommer
Rond kwart voor 10 gingen we wat muziek beluisteren, voornamelijk goa en ook nog wat breakcore.. Kwas vooral blij dat mijn eigen muziek psychedelisch klonk
Daarna gingen we met een flesje wijn naar de nachwinkel om sigaretten voor hem, de trip was nu op zijn visueel hoogtepunt, ik zag op de muren allemaal tweekleure schilderijen die per seconden naar de gewone murr flashten en dan weer iets anders
Dan terug naar zijn huis en wat gesprekken over drugs gehad en verslaving enzo..
De wijn was op en tegen 12 uur gingen we eens gaan kijken naar het Goafeestje in het kraakpand in zijn straat. Het feestje was al bezig, maar muziek was nog niet zo psychedelisch en er was nog niet zo veel sfeer.
Twas wel leuk ingericht daar, twas een kelder met allemaal fluoverf op de muren en op de grond, het leek een beetje plastic speelgoed achtig
Doordat er nog niet zo veel sfeer was gingen we nog eens naar de nachtwinkel om bier. Toen we terug waren was er al wat meer sfeer en meer volk
Tegen dan hadden we al alletwee al wat alcohol op en begon mijn diepe LSD-Praat al een platte alcohol-invloed te krijgen
Dan ben ik redelijk wat beginnen zuipen en in combinatie met de LSD leek het wel alsof ik de 3 maanden die waar ik geen drugs-praat heb uitgeslaan heb proberen inhalen
Ook weer serieus veel gefeest zoals altijd op de goa.
Om 3 uur moest mijn maat naar huis (examens) maar ik had nog geen zin om weg te gana omdat ik nog aan het trippen was, dus ik ben gebleven. Nog een praatje geslaan met een oude bekende dan. In het midden van het gesprek kwam er ineens een aura rond hem en ik dacht waaauw vette visual
"Hij draaide zich om en er was dus effectief en dikke vlam op zijn pull die wij vlug doofden. Hij had dus over een theelichtje staan leunen
Behalve een dik gat in zijn pull was hij ongedeerd gelukkig..
Toen terug naar beneden geweest om verder te feesten en helemaal opgegaan in de muziek
Tegen 5 uur nog huis gegaan, nog beetje gegeten, stomme bekken naar mijzelf trekken in de spiegel
Voor wie het weten wil, het visuele ging als volgt:
Ik zie alles een beetje waziger, de dingen golven een beetje en kleuren flashen af en toe.. soms neemt een bepaald kleur de kamer even over..
als ik gewoon rondkijk is alles wazig, maar vanaf ik ergens naar kijk voor een secondje wordt het plots heel scherp en gedetailleerd..
soms flashen de muren en zie ik elke seconde een andere afbeelding..
soms is alles ook 3-dubbel, maar kort op elkaar en dansen de 3 dingen over elkaar.. beetje aura-achtig ook
en dan ten slotte heb ik op mijn netvlies ook zo rare vlekjes, soort van transparante twists![]()
Dus al bij al redelijk harde trip nog en heel leuke avond gehad
acid + alcohol = leukste combinatie