• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD report - 1 Blotter (+nog redelijk wat alcohol)

Jeller

Badass junkie
Ik heb 3 maanden moeten wachten om nog eens te trippen, maar het is er eigenlijk toch van gekomen. De hoofdreden dat het zo lang duurde was omdat ik op een feestje wou trippen en niet thuis ofzo..

Om kwart voor 8 nam ik de blotter (da vinci) en ging naar een vriend thuis. Hij had examens dus ging niet trippen. Rond 9 uur begonnen de eerste tekenen te komen.. We zaten wat naar televisie te kijken, het was We like to party op Jim TV en de zatte mensen leken nu nog dommer :p

Rond kwart voor 10 gingen we wat muziek beluisteren, voornamelijk goa en ook nog wat breakcore.. Kwas vooral blij dat mijn eigen muziek psychedelisch klonk :p Het klonk een beetje Tribal :)

Daarna gingen we met een flesje wijn naar de nachwinkel om sigaretten voor hem, de trip was nu op zijn visueel hoogtepunt, ik zag op de muren allemaal tweekleure schilderijen die per seconden naar de gewone murr flashten en dan weer iets anders :). In de nachtwinkel was ik even in de war :) tging mij beetje te traag en ik wou gelijk al betalen voor mijn kinder bueno nog voor het mijn beurt was hehe.

Dan terug naar zijn huis en wat gesprekken over drugs gehad en verslaving enzo..

De wijn was op en tegen 12 uur gingen we eens gaan kijken naar het Goafeestje in het kraakpand in zijn straat. Het feestje was al bezig, maar muziek was nog niet zo psychedelisch en er was nog niet zo veel sfeer.
Twas wel leuk ingericht daar, twas een kelder met allemaal fluoverf op de muren en op de grond, het leek een beetje plastic speelgoed achtig :).

Doordat er nog niet zo veel sfeer was gingen we nog eens naar de nachtwinkel om bier. Toen we terug waren was er al wat meer sfeer en meer volk :)

Tegen dan hadden we al alletwee al wat alcohol op en begon mijn diepe LSD-Praat al een platte alcohol-invloed te krijgen ;)

Dan ben ik redelijk wat beginnen zuipen en in combinatie met de LSD leek het wel alsof ik de 3 maanden die waar ik geen drugs-praat heb uitgeslaan heb proberen inhalen :D. Echt veel tegen bekenden en onbekenden beginnen lullen, maar het was niet de slappe alcoholpraat, maar een kruising van de 2 drugs hehe :p

Ook weer serieus veel gefeest zoals altijd op de goa.
Om 3 uur moest mijn maat naar huis (examens) maar ik had nog geen zin om weg te gana omdat ik nog aan het trippen was, dus ik ben gebleven. Nog een praatje geslaan met een oude bekende dan. In het midden van het gesprek kwam er ineens een aura rond hem en ik dacht waaauw vette visual :love: , waarop hij keidroog zei:"Hé gasten kunt geeven op mijn rug slaan, ik denk dat mijn pull in brand staat :rolleyes: "
Hij draaide zich om en er was dus effectief en dikke vlam op zijn pull die wij vlug doofden. Hij had dus over een theelichtje staan leunen :D
Behalve een dik gat in zijn pull was hij ongedeerd gelukkig..

Toen terug naar beneden geweest om verder te feesten en helemaal opgegaan in de muziek :love:. Ik blijf er bij, LSD is dé feestdrug bij uitstek voor mij..
Tegen 5 uur nog huis gegaan, nog beetje gegeten, stomme bekken naar mijzelf trekken in de spiegel :s en nog wat muziek beluisterd en dan redelijk slecht ingeslapen ondanks al die alcohol die ik binnen had :(

Voor wie het weten wil, het visuele ging als volgt:
Ik zie alles een beetje waziger, de dingen golven een beetje en kleuren flashen af en toe.. soms neemt een bepaald kleur de kamer even over..

als ik gewoon rondkijk is alles wazig, maar vanaf ik ergens naar kijk voor een secondje wordt het plots heel scherp en gedetailleerd..

soms flashen de muren en zie ik elke seconde een andere afbeelding..
soms is alles ook 3-dubbel, maar kort op elkaar en dansen de 3 dingen over elkaar.. beetje aura-achtig ook

en dan ten slotte heb ik op mijn netvlies ook zo rare vlekjes, soort van transparante twists :s

Dus al bij al redelijk harde trip nog en heel leuke avond gehad
acid + alcohol = leukste combinatie :love:

Leuk dat je zo'n toffe avond had :D Ik heb dit weekend voor het eerst LSD op een goa gehad, was echt te vet :) Ik zal zo m'n reportje eens afschrijven en dan in een apart topic openen.

heel leuk om weer is wat te lezen van acid!

wanneer ik mijn eerste ervaring heb gehad zal ik deze zo gedetailleerd mogelijk proberen te beschrijven :D

Hehe, binnenkort heb ik ook een LSD trip reportje, kga wel feesten op Acidcore :D
Tevens, mooie trip report.

Btw, heb een vraagje, had je voor je LSD ging innemen, ook enorm veel zenuwen? Want op dit moment heb al veel zenuwen terwijl ik pas volgende week vrijdag ga trippen. Als ik er al aan denk, komen de zenuwen al op enzo :/ Is een jointje paffen voor dak lsd neem oké? en tijdens de trip ook? En alcohol, heeft dat een zekere goede positieve effect op LSD?

Dat je zenuwen hebt is ok. Zolang je er zin in hebt is het goed.
Ik zou niet al te stoned zijn als de trip begint op te komen...terwijl je tript kan je smoken naar inzicht. :p
Ik zou ook niet al te dronken zijn voor je gaat trippen...terwijl je tript geldt hetzelfde als voor smoken. :p

matthijs zei:
Dat je zenuwen hebt is ok. Zolang je er zin in hebt is het goed.
Ik zou niet al te stoned zijn als de trip begint op te komen...terwijl je tript kan je smoken naar inzicht. :p
Ik zou ook niet al te dronken zijn voor je gaat trippen...terwijl je tript geldt hetzelfde als voor smoken. :p
Naar inzicht is? Gewoon met "mate" en niet overdrijven dus?

Kga me wel nie lam stoned smoren, maar gewoon om de zenuwen een beetje weg te drijven. En me nog gelukkiger te kunne voelen dat het zeker nie kapot kan :)
Jullie mogen je aan een tripreportje verwachten ergens rond na 22 december (heb de dag erna nog dingen te doen) dus wrss ten hoogste 24 december, maar goe boeie, ik wil de thread nie verpeste :(

Oh...je mag je best lam smoken en ook wel lam drinken tijdens de trip :p
Maar ik zou het niet nemen als je al hartstiukke stuk bent.
Verwacht wel dat je de dag erna weinig met je hoofd kan doen..ik ben altijd nogal moe en leeg.

Osi` zei:
Hehe, binnenkort heb ik ook een LSD trip reportje, kga wel feesten op Acidcore :D

Btw, heb een vraagje, had je voor je LSD ging innemen, ook enorm veel zenuwen? Want op dit moment heb al veel zenuwen terwijl ik pas volgende week vrijdag ga trippen. Als ik er al aan denk, komen de zenuwen al op enzo :/ Is een jointje paffen voor dak lsd neem oké? en tijdens de trip ook? En alcohol, heeft dat een zekere goede positieve effect op LSD?
Ik was af en toe wel zenuwachtig ja :) kwam vooral omdat het lnag geleden was..

zenuwen en zo gaan wel weg tijdens de trip..
joints voor en/tijdens de trip maken imo niet zoveel uit, de lsd neemt sowieso alles over.

En about alcohol:
Als je een diepe meditatieve trip ofzo wilt dan zou ik er niet bij drinken. Je voelt er niet echt iets van, behalve vrolijkheid en het verhoogde zelfvertrouwen.. je gaat mss wat meer lullen enzo, maar je denkwijze blijft toch zeker LSD :p

dus voor uit te gaan is het een prima combi (beste ooit imo), maar voor thuis filosofisch te trippen is het niet nodig

Jeller zei:
Osi` zei:

Ik was af en toe wel zenuwachtig ja :) kwam vooral omdat het lnag geleden was..

zenuwen en zo gaan wel weg tijdens de trip..
joints voor en/tijdens de trip maken imo niet zoveel uit, de lsd neemt sowieso alles over.

En about alcohol:
Als je een diepe meditatieve trip ofzo wilt dan zou ik er niet bij drinken. Je voelt er niet echt iets van, behalve vrolijkheid en het verhoogde zelfvertrouwen.. je gaat mss wat meer lullen enzo, maar je denkwijze blijft toch zeker LSD :p

dus voor uit te gaan is het een prima combi (beste ooit imo), maar voor thuis filosofisch te trippen is het niet nodig
Ik ga dus gewoon uit hé ;) Kga wel een kwartje nemen, kheb dubbele shiva's :O en na een uurke of 2, neem ik nog ne kwartje als da goe gaat ^^

als het echt dubbele zijn zal een kwartje al redelijk zijn voor eerste keer= 100ug ongeveer

bedenk wel dat lsd 2 uur opbouwt naar een piek vanaf het opkomt.. dus om 12 uur nemen is ongeveer om 3 uur op de piek

Woow vette trip dag man!!

OMG

ik ben zelf niet zo'n feester met locaties met veel mensen dus dat sprak mij minder aan. Heb het wel veel gedaan dus heb herkenning erin.

maar ik word echt BENIEUWD NAAR DIE LSD AARGH. en ik WEET dat ik nog een paar jaar ga wachten met die shit, te heavy man, te heavy.

Maar als ik er aan kon komen dan........:D

lsd is best wel te doen hoor.. niet zo makkelijk als xtc, maar vergelijkbaar met paddo's.. je moet natuurlijk geen 3 trips in 1 keer naar binnen spelen als beginner

daar ben ik nu ook nog niet klaar voor :)

shiva zei:
die dubbele shiva's moet ik ook nog eens proberen gaan hier ook de ronde nin w-vl
m'n maten zeggen dat die echt vet goed zijn. Dan moet het wel zo zijn :D
Kan al nie meer wachten tot vrijdag bah! Maar ik ben niet zo dom om nu ene te gaan slikke en trippen haha, al zou ik da wel willen :(

Osi` zei:
shiva zei:
die dubbele shiva's moet ik ook nog eens proberen gaan hier ook de ronde nin w-vl
m'n maten zeggen dat die echt vet goed zijn. Dan moet het wel zo zijn :D
Kan al nie meer wachten tot vrijdag bah! Maar ik ben niet zo dom om nu ene te gaan slikke en trippen haha, al zou ik da wel willen :(
trippe is chill, je wordt een bikke gek en dan ga je je wel kunnen amuseren:p
kan binnekort aan vloeibare lsd graken, hoeveel druppels moet ik hiervan nemen?
de ene zegt 1 de andere 5 fzow :s
kdenk dak der dan maar 2 pak fzow en afwachte...

haha 5druppel lsd go for it
soms lees je hier echt nog grappige dingen maar het is een feit dat je het beter hier zegt wat je ga doen dan dat je het gewoon doet en niet weer waar je uit zal komen

Terug
Bovenaan