Sommige mensen noemden het al; dat het aan te bevelen valt om zoiets te ondernemen met iemand waar je, je helemaal thuis bij voelt. Want het schijnt dat bij seks op psychedelica je jezelf niet alleen letterlijk bloot geef, maar mogelijk ook figuurlijk.
Zo beluisterde ik enige tijd geleden een podcast van Neurosoup, waarin ze vertelt dat ze seks(voorspel) had met een vrouwelijke kennis, terwijl ze allebei lsd op hadden. En op een soort telepathische wijze kreeg ze 'door' dat deze vrouw ooit anaal verkracht is geweest. Dit ontnam haar de lust om verder te 'seksen.'
Toen ze dit inzicht later aan deze bewuste vrouw vertelde bleek het te kloppen dat ze idd ooit anaal verkracht is geweest. Beiden waren uiteraard geshocked dat de lsd dit aan de oppervlakte had gebracht. Dit is de link naar die podcast:
http://www.neurosoup.com/free_podcasts.htm -zie onder het kopje
sex and psychedelics. Het is echt de moeite waard om dit te beluisteren, erg interessant.
Ik zelf heb tot nu toe 1 bedpartner gehad, en laat nu uitgerekend zij totaal anti-drugs zijn - een jointje ging al te ver. Ik heb alleen maar ervaring met paddo's, en dat heeft op mij tot nog toe altijd een bijzonder a-seksuele uitwerking gehad.