• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD - The first encounter

Dissonant

Bewuste gebruiker
Drugs : lsd, wiet
Dosis : 2x kwart maya zegel, 4 joints
Maaginhoud : 1 smos martino

Ik wou al een tijdje lsd proberen, maar ik had nog geen geschikt moment gevonden. Vorig weekend was het dan eindelijk zover. Ik en een vriend waar ik al verschillende keren mee getript had op paddo’s spraken af om het zaterdag te doen. Mij vriend heeft al enige ervaring met lsd, dus hij zou ook een beetje als tripsitter fungeren. Het leek ons het beste om met een kwartje te beginnen.

12u45 : ik kom aan bij mijn maat. Al sinds ik opstond hing er een soort ongeduldige spanning in de lucht. Ik raak er hoe langer hoe meer van overtuigd dat dit de ideale dag was om voor het eerst aan de lsd te gaan. We zijn alletwee enthousiast.

13u00 : We leggen beide de lsd onder onze tong. Ik een kwart, mijn buddy een halve. Ondertussen kijken we wat filmpjes op youtube. Na een kwartier slikken we hem door.

13u30 : Ik begin me anders te voelen. Het opkom-gevoel lijkt een beetje op dat van 2cb, maar minder ‘zwaar’. Ik voel me hoe langer hoe vrolijker, wetende dat ik straks aan het trippen zal zijn. Soms ben ik wat nerveus als een trip begint, maar nu is er enkel sprake van een positieve ongeduldigheid.

13u50 : Ik zie de eerste (heel lichte) visual. Ik was naar een witte muur aan het staren en het was net alsof en een afgerond dambordpatroon verscheen. De zwarte vakjes werden wit en omgekeerd, ze wisselden elkaar af. Ik wendde mijn hoofd af om te zeggen dat ik net mijn eerste visual had gehad tegen m’n maatje. Toen ik terugkeek was het weg, maar ik voelde toen dat de trip echt begonnen was. We besloten om samen achter zijn draaitafels te gaan staan en wat muziek te draaien. We zijn hier niet goed in, maar we vinden het wel leuk. We begonnen met wat elektro en drumnbass. Al gauw merkte ik dat de muziek beter klonk dan normaal en dat ik echt genoot van het spelen met de effectjes. Ik was meer ‘in-touch’ met de muziek dan normaal.

14u45 : We stoppen met draaien om ons beter te kunnen concentreren op de trip. Na de eerste visual had ik er niet echt andere gehad. De lichtjes op de muziekpapparatuur lichtten heel mooi op en lieten traces na, maar ik zag nog geen echte patronering op de muren ofzo. Mijn maat had al wel patronen gezien, maar hij is daar heel gevoelig voor.

15u00 : We besluiten nog wat bij te nemen. Normaal was het plan om 3u te wachten na de 1e dosis, maar ik voel dat de lsd geleveld is, en dat ik het dubbele van wat ik nu voel ook zal aankunnen (natte vingerwerk, i know :) ). Ik neem een kwartje, mijn vriend neemt nog een halve bij.

15u30 : Na het doorslikken zetten we wat psytrance op, en gaan we lekker in de zetel hangen. Ik kreeg zin in een joint, dus ik begon te rollen. Jezus man mijn wiet heeft nog nooit zo goed geroken. Ik krijg bijna een soort van nasaal orgasme door hevig te ruiken aan een vers gegrinde top :openmouth: :grin: . Na een halfuur (of langer) was mijn joint dan toch klaar. Ondertussen voelde ik het 2de kwartje ook opkomen, dus ik besloot nog effe te wachten met het aansteken van de joint.

16u30 : De goa doet zijn werk : we gaan er volledig in op en we krijgen zin om te dansen. Dat doen we dan ook. De muziek gaat hard en wij ook. We staan als 2 bezetenen te dansen op het tapijt van zijn woonkamer :grin: . Tijdens het dansen krijg ik steeds meer visuals, maar ik ben niet in staar-modus zoals normaal wanneer ik trip. Na en tijdje herinner ik me dat ik een joint gerold heb. Ik neem hem van tafel en ik steek hem op. Hij was heerlijk, maar hij maakt me wel wat minder actief. 10 minuten nadat hij op is besluit ik terug in de zetel te gaan hangen. Nu pas begin ik me volop te concentreren op de visuals. We hadden de blacklight aangezet, en er hingen en paar psychedelische doeken. Op die doeken verschenen verschillende lagen van bewegende patronen, die over elkaar heen bewogen. Soms zelfs op de maat van de muziek. Ik ga er volledig in op.

18u15 : Ik merk opeens dat ik honger heb. Ik had een lasagne meegenomen, en die maak ik klaar in de oven. Na 20 min is hij klaar. Dit is ongetwijfeld de beste lasagne die ik ooit gegeten heb. Na het eten zetten we een film op (superbad). De humor ontgaat me meestal omdat ik te hard aan het letten ben op de morphende gezichten van de acteurs. Als ik dan toch op een grap let lach ik me bijna kreupel.

20u00 : Na de film zijn we beiden in chill-mode. De trip zal zeker niet sterker meer worden dus we besluiten nog wat joints te rollen. Tot nu toe had ik niet meer gerold want ik wilde niet lam worden tijdens mijn piek. Maar nu is het dus wel een gepast moment. We zetten chille sitar-muziek op en we beginnen beide te rollen. Ondertussen beginnen we voor het eerst echt te praten. Ervoor was ik veel te verward en kreeg ik mijn gedachten niet vlot uitgesproken. Het ging meer van “wow, alles op die doek is aan het dansen, kijk dan”, en “ik voel me raar hahaha”.
Nu lukt dit wel en we hebben een semi-filosofische babbel die bijna 2 uur duurt. Het was al lang geleden dat ik zo intensief met iemand gepraat had. Achteraf gezien was dat het mooiste aan heel de trip. Tegen 22u besluiten we de matrassen te leggen en nog wat tv te kijken. Ik rol nog 2 joints en wissel af tussen het kijken naar de lichte cev’s, en het tv-scherm. Uiteindelijk vallen we in slaap.

De volgende dag voelde ik me erg positief, een gevoel dat tot op heden doorspeelt. Ik heb het gevoel dat ik sindsdien iets positiever in het leven sta.

Dissonant turning on, tuning in and dropping out :wave:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Leuke trip! Als ik voor de eerste keer LSD ga proberen zou ik voor een vergelijkbare setting gaan. Leuk dat het goed bevallen is. :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Een goed begin, ben trots op je !!

Nu kun je met een gerust hart de dosis gaan opkrikken.
Sommige hebben echt genoeg aan 100 mics andere vliegen pas op 200.

De volgende sessie adviseert Dr. Ruth in een keer 1/2 Maya en na 3 uur een 2de 100mics erin mieteren.

Een nassaalorgasme krijg je wel van die Cali O ....

:hearteyes:

Probeer het 1 x per maand te doen niet iedere week zoals ik.
De resistentie neemt snel toe.

Vanavond maar 40mg 2CB droppen denk ik.

Groetjes van Stonie

Temptation

Belezen gebruiker
yow dissonantje!!! schoon tripke jongen!!
toch maar voorzichtig mee beginnen... je wil daar niet echt direct op verkeerd gaan zoals ik dat wel had op 1 druppeltje liquid die me net een keertje teveel werd aangeboden werd...

grtz

Bovenaan