LSD tijdens een MDMA Trip, mogelijk?

Nibiru

Bewuste gebruiker
Heeey DF-ers,

Is het mogelijk als een MDMA trip al 2 - 3 uur bezig is, nog LSD te nemen?
Geeft dit nog een effect, of is dit heel erg verzwakt?

Nog een vraagje;
Klopt het dat als je bijv vrijdagavond LSD hebt gedaan(3 zegels) , en je zaterdag weer 2 zegels neemt, het (bijna) niet werkt?

Thanks! :love:

Het kán wel, en je trip zal waarschijnlijk ook prima werken, alleen krijg je de mdma crash ín de trip en dat lijkt mij persoonlijk niet zo heel prettig, de trip kan daar ook weer van alles mee doen en zelfs als je de crash niet zo merkt, je serotonine zit dan heel laag en in een trip voel je alles toch vaak net wat anders en extremer dus persoonlijk lijkt het me geen handig idee, maar technisch gesproken kan het ja.

Nibiru zei:
Heeey DF-ers,

Is het mogelijk als een MDMA trip al 2 - 3 uur bezig is, nog LSD te nemen?
Geeft dit nog een effect, of is dit heel erg verzwakt?

Nog een vraagje;
Klopt het dat als je bijv vrijdagavond LSD hebt gedaan(3 zegels) , en je zaterdag weer 2 zegels neemt, het (bijna) niet werkt?

Thanks! :love:

Er rekening mee houdend dat een LSD trip maar begint te werken na een half uur tot een uur lijkt het mij logisch dat het nogal slapjes gaat uitvallen en inderdaad zoals azgaza al zei de crash in de trip zou ik ook liever vermijden. Ik zou de acid al droppen na een uur een half ofzo...

Dat klopt inderdaad, tolerantie heet zoiets.

Ohja, om nog een fatsoenlijke reactie plaatsen, want dat was ik eerst vergeten:

M'n enige ervaring met LSD is eerst XTC en dan LSD en heb geen last gehad van de crash, maar ik heb nog nooit last gehad van enige kater of iets vergelijkbaars met welk middel dan ook, dus dit kan ook persoonlijk zijn.

Terug
Bovenaan