LSD tijdens paddofeestje

Marten!

Bewuste gebruiker
Mijn huisgenoot en ik gaan binnenkort waarschijnlijk weer een paddofeestje geven voor wat vrienden. Maar nu kan ik eindelijk aan LSD komen en dat wil ik eigenlijk liever gebruiken dan paddo's. Maar als ik de enige ben die LSD slikt, is mijn trip dan heel anders dan die van de mensen op paddo's? Kan ik wel connecten of op één lijn komen met de anderen dan?

Iemand ervaring mee?

jcp

Bewuste gebruiker
Ik trip regelmatig met vrienden die paddo's of 2cb doen en nog geen lsd willen, ik doe het dan meestal wel, en het is voor mij geen probleem!

azgaza

Badass junkie
Het grootste probleem zal zijn dat je langer tript, LSD duurt meestal minstens 10-12 uur waar paddo's maar een uur of 5-7 duren, je kan dus beter eerder beginnen met trippen omdat je anders lang nog niet klaar bent als iedereen alweer nuchter is.
Verder qua gevoel.. het is wel in een gezeldschap te combineren, met LSD op kan je je wat helderder voelen dan de paddomensen en je hebt wellicht meer visuals, maar vooral de langere duur moet je voor uitkijken.

kunlan

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Het grootste probleem zal zijn dat je langer tript, LSD duurt meestal minstens 10-12 uur waar paddo's maar een uur of 5-7 duren, je kan dus beter eerder beginnen met trippen omdat je anders lang nog niet klaar bent als iedereen alweer nuchter is.
Verder qua gevoel.. het is wel in een gezeldschap te combineren, met LSD op kan je je wat helderder voelen dan de paddomensen en je hebt wellicht meer visuals, maar vooral de langere duur moet je voor uitkijken.
Ik heb hier ook al aan gedacht, echter uiteindelijk bleek ook de LSD trip maar een 5-6 uur aan te houden. (~100mics) Op hogere dosis zal dit wel langer duren waarschijnlijk maar heb er persoonlijk nog niets van gemerkt.

azgaza

Badass junkie
Het wisselt heel erg per persoon, ik heb trips gehad van 16 uur terwijl mensen van zegels van hetzelfde vel na een uur of 10 wel uitgetript waren. Gemiddeld is echter een uur of 10-12 (voor mij altijd ruim erover heen), en het duurt duidelijk een stuk langer dan paddo's.

Riel

Bewuste gebruiker
ik denk dat het heel veel verschil uitmaakt. ik heb zelf geen ervaring met lsd maar het heeft beide een totaal ander effect. paddo's moet je gewoon met ze allen doen.

Marten!

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Aangezien het pas mn eerste keer LSD wordt begin ik zowieso met een halfje(afhankelijk van hoe sterk ze getest worden). Duurt het dan ook nog zo lang voordat ik uitgetript ben? Als ik het zo wil plannen dat ik ongeveer tegelijk met de anderen uitgetript ben zou ik mijn zegel dus veel eerder in moeten nemen dan zij de paddo's. Maar dan zou ik, nog voordat de anderen de paddo's genomen hebben al op mn piek moeten zitten. Dan lijkt het me toch handiger/ leuker om te proberen tegelijk te pieken. Dan maar wat langer trippen :)
Dat helderdere gevoel is ook waarom ik graag eens op LSD wil trippen. Paddo's vind ik nogal chaotisch :tongueout:

kunlan zei:
Ik heb hier ook al aan gedacht, echter uiteindelijk bleek ook de LSD trip maar een 5-6 uur aan te houden. (~100mics) Op hogere dosis zal dit wel langer duren waarschijnlijk maar heb er persoonlijk nog niets van gemerkt.
Dit is pas mn eerste keer. Denk niet dat ik gelijk 100 mics zal nemen. Rustig aan beginnen, bijpakken kan altijd nog :)

DreamWeaver

Badass junkie
100 mics is niet gigantisch, afhankelijk van je ervarenheid met paddo's zou ik gaan voor 75-125 mc. Verder is de afterglow van lsd heerlijk, maak je over moeheid geen zorgen. Een kleine tip; kijk naar de opkomende zon als je bijna uitgetript bent, en aanschouw jouw nieuwe wereld.

Marten!

Bewuste gebruiker
Dacht er zelf ook over om te beginnen met 75mics. en eventueel daarna nog bij te pakken tot max 150mics.

Mn huisgenoot werkt bij een strandtent en gaat de eigenaar vragen of we daar mogen trippen. Zou wel heel vet zijn als dat mag :hearteyes:
Ben ook erg nieuwsgierig naar de zon ja :) Zal wel erg mooi zijn als ie onder gaat en weer op komt.

azgaza

Badass junkie
Ik zie elke LSD trip de zon ondergaan en opkomen, misschien op 1 na ofzo, en het is altijd prachtig. Ik denk zelf dat als je ervaring met paddo's hebt je bij LSD wel met iets tussen de 50 en 100 ug kan beginnen, 75 klinkt als een prima eerste trip. Bijpakken is het best na 2-3 uur, dan heeft het nog zin en weet je toch al ongeveer hoe sterk je trip is.
LSD piekt net iets later dan paddo's (meestal rond het 2e uur van de trip) en het plateau duurt veel langer, dus je kan denk ik het beste zo'n 2 of 3 uur eerder innemen, dan valt het plateau nog ongeveer gelijk en zit je er alleen nog maar een kleine paar extra uur aan vast.

kunlan

Belezen gebruiker
Ik had de eerste keer LSD na 4 paddo ervaringen, 100 mics

vindt dit een aan te raden dosis maar ik verzeker je dat ik van 1.5 portie hawaiiaanse een stuk harder ging

nu ik het goedje ken durf ik volgende keer wel al een 150-200 dosis aan te gaan

Jeller

Badass junkie
mja tis toch leuker om allemaal op de zelfde drugs te zitten, ma kheb zelfs al alleen getript tussen allemaal nuchteren (lees: smoorders), en dat was ook heel leuk..

Memmûm

Belezen gebruiker
Jeller zei:
mja tis toch leuker om allemaal op de zelfde drugs te zittenquote]

Hier ben ik het helemaal mee eens, vooral vanwege het samen uit, samen thuis idee bij een trip :wink: Je zult zien dat de anderen na een uurtje of 8 compleet uitgetript en uitgeluierd zijn, en dat ze naar huis gaan, terwijl jij nog een uurtje of 4 moet :)

azgaza

Badass junkie
Memmûm zei:
Jeller zei:
mja tis toch leuker om allemaal op de zelfde drugs te zittenquote]

Hier ben ik het helemaal mee eens, vooral vanwege het samen uit, samen thuis idee bij een trip :wink: Je zult zien dat de anderen na een uurtje of 8 compleet uitgetript en uitgeluierd zijn, en dat ze naar huis gaan, terwijl jij nog een uurtje of 4 moet :)

Dat heb ik normaal al met LSD en andere mensen, althans, een redelijk deel van de mensen. Die zijn dan wel zo goed als uitgetript en moe en weten zéker dat ze wel kunnen slapen als ze het proberen, en ik zit nog vol op in de visuals, denk aan een stuk door en weet zeker dat ik de komende 10 jaar nog niet in slaap ga komen. Dat is ook altijd een zeer frusterend moment.

Maar weer wat meer on topic, ik denk dat het wel goed te doen is als op het paddo gezeldschap niet één maar twee mensen aan de LSD gaan, dan zit je in de comedown niet zo alleen.

Atropa

Bewuste gebruiker
Als je ervaring heb met meer dan 1 portie paddo's is het stuurwiel van LSD kinderspel.

Waar je op moet letten is het intergratieproces naderhand en de werking die zeker 24 uur voelbaar is voordat je perceptie 100% flow vrij is. Na 12 uur is het trippen zeker over. Na die 24 uur waarin je soms breedvoerig slaapt, volgen dagen van luchtigheid en relaxheid. Veel rusten is het motto.

Paddo's gebruikers pakken meestal na zo'n 7 uur met minder moeite de orde v/d dag weer op.

Kortom, de trip zelf zal niet bizar veel verschillen als je onder elkaar bent. Behalve dat jij meer in 1 geheel zit en paddoers meer switchen tussen hun uitstraling.

De eerste LSD vraagt zeker voldoende ruimte en rust naderhand, ik had toendertijd 100 mcg's en pas na meer dan een half jaar m'n 2de keer. Kostte me 10 dagen voordat ik echt weer vol energie wou deelnemen aan het leven.

Tegenwoordig met 500 mcg's trip is deze tijd beduidend korter, en de eerste keer heb ik dit van meerdere mensen vernomen.

Bovenaan