lsd, tolerantie

uncoolbeatle

Experimenterende gebruiker
Hallo df'ers,

Ik vroeg me af hoelang je tussen twee lsd trips moet houden. Ik wil het namelijk de 31e december gaan gebruiken, maar ook de 23e januari. Zit hier genoeg tijd tussen?

Ps. Het zal dan gaan over doseringen van 50/60 mic.

uncoolbeatle

Experimenterende gebruiker
Exceptional Insight zei:
Dat moet geen probleem zijn.

Vanwaar eigenlijk de lage dosering?

Feestdosering, vandaar. Ik had gelezen dat 50-60 een goede dosis is voor een feest/festival. Natuurlijk zijn tips altijd welkom :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Meh, ik vind LSD sowieso niet geschikt voor een feest. Hoewel ik het wel een keer met oud & nieuw heb gedaan, wat redelijk spectaculair was.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Exceptional Insight zei:
Meh, ik vind LSD sowieso niet geschikt voor een feest. Hoewel ik het wel een keer met oud & nieuw heb gedaan, wat redelijk spectaculair was.
Daar zijn de meningen over verdeeld of het wat is voor op een feest. Zelf nog nooit gedaan maar lijkt me wel grappig op een feest in een subtrip dosering.

OT Na twee weken is bijna alle opgebouwde tolerantie verdwenen, dus dat moet geen probleem zijn.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik kan lezen hoor Exceptional Insight... Het enige wat ik zei is dat de meningen verdeeld zijn over of LSD leuk is voor op een feest.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik hoor er ook gemixte maar vooral positieve verhalen over. Maar je tolorantie zou na anderhalve week a twee weken al wel weg moeten zijn.

Psychedelibee zei:
Ik kan lezen hoor Exceptional Insight... Het enige wat ik zei is dat de meningen verdeeld zijn over of LSD leuk is voor op een feest.

Bovenaan