• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD, totale euforie! [UPDATE FOTO]

L

Lid 6909

Gast
Wie? - gNux en Flinter
Wat? - Ik 1.5 Hoffman (+/- 1,5*160mics) ongeveer, Flinter ongeveer 1 Hoffman (160mics)
Ervaring? - Mijn 3e keer LSD, Flinter zijn 24e keer LSD.
Waar? - Tripzolder, iemand zijn huiskamer, de kroeg.
Tijdsduur? - +/- 22.30 tot 07.30

Donderdag ochtend, met de trein naar Groningen. Het valt me al op dat het lekker weer word de komende dagen. Het idee om dit weekend te trippen komt al in me op, want met deze weersomstandigheden is mijn mood altijd op en top. Alleen dan rest me nog de vraag, waar ga ik trippen? Wat ga ik nemen? Met wie ga ik trippen? Want mijn eerste keer LSD vond ik het veel te chaötisch, en de tweede keer merkte ik niet veel van een halve Hoffman.

Eenmaal vrij van school ben ik terug naar mijn woonplaats gegaan met de bus, eenmaal aangekomen ben ik naar het plaatselijke park gelopen (een soort verzamelplek van alle blowers in het dorp). Hier kwam ik een aantal vrienden tegen, we gingen lekker wat jointjes roken. Opeens komt P. (Flinter) met de geniale opmerking, 'Misschien kunnen we vanavond wel gaan trippen'. Niemand was hier echter voor in de stemming, omdat iedereen de volgende dag verplichtingen had als, school en werk. Maar bij mij wakkerde het weer mijn idee van eerder die dag aan, en ik stemde dan ook direct toe!

De hele middag nog lekker gechilled in de zon, toen ben ik naar huis gefietst en heb ik wat spullen gepakt voor s'avonds. Toen vertrokken naar de coffeeshop waar ik P. zou ontmoeten, we moesten de LSD nog regelen van een vriend van ons, die pas om 22.00 weer aanwezig zou zijn in onze woonplaats. Lekker in de shop gezeten tot die tijd, en daarna afgesproken met onze 'held' :grin:
We kochten een paar Hoffmannetjes (160mics) van deze beste knul. Omdat het al best laat was, en we ook nog wel wat slaap wouden pakken, wouden we direct beginnen.
Ik twijfelde eerst om maar direct een hele te droppen, omdat de visuals me de vorige keer een beetje tegenvielen met een halve zegel, maar misschien was dat wel door de 2cb die ik eerder die avond had gehad, dus uiteindelijk toch maar een halve zegel gedropt.

Nu begon het wachten tot de eerste effecten gingen optreden. We rookten nog een jointje in het parkje waar we ons even hadden gezeteld. Al snel kregen we zin om 'iets' te doen, het plan om een stukje te gaan rijden was snel gemaakt. De eerste effecten lieten ook niet lang op zich wachten, wat we even vierde met een kreet; HIJ IS ER WEER, gevolgd door een psychische lach.

We pakten onze spullen, ik stapte op mijn fiets en P. stapte op zijn brommer. Eenmaal in het centrum aangekomen kwamen we op het gekke idee om nog even een 'potje bier' te drinken in de kroeg. Hier begon het eigenlijk al, het moment dat ik de kroeg binnenstapte voelde ik me direct wat ongemakkelijk, en ik had al best veel visuals. Na een paar minuten maakte het ongemakkelijke gevoel plaats voor een 'big-smile' en we bestelden ons 'potje-bier', het bier smaakte heerlijk, anders dan dat ik verwacht had (ik ben niet zo'n bier fan). Omdat we nog wat kleine centen hadden, gingen we nog even wat in de gokkast gooien. Je raadt het nooit, jackpot :grin: Direct hebben we van onze winst nog wat 'potjes-bier' gedronken. Dit rolde zo mooi uit onze monden: potje bier!

Nu ons geld op was, gingen we de kroeg ook verlaten. We trokken onze jassen aan en gingen op pad, we belden even een vriend om te vragen of we nog even bij hem konden komen zitten, dat was wel goed. Hier binnen gekomen zaten er een aantal mensen, die ik niet zo goed ken, maar wel vaak genoeg gezien heb. Ik voelde me gelukkig wel op mijn gemak, en de visuals waren al weer een beetje erger geworden. Alleen wou ik het allemaal wel nog iets heftiger ervaren, dus ik besloot om nog een halve Hoffman te nemen. Wat een smaak zit er trouwens aan die dingen!

Even een jointje draaien, ik legde de vloei klaar, en werd direct weggevoerd door de golvende bewegingen die het vloeitje maakte. Ik ervaarde totale euforie en de 'big-smile' was niet meer weg te denken van mijn gezicht! Het kostte me best wat moeite om het jointje dicht te krijgen, wat me eigenlijk een beetje frustreerde van binnen, hoe kan ik met zoiets simpels zoveel moeite hebben? Maar deze gedachte werd eigenlijk direct weer helemaal van de baan geschoven toen ik de inhoud van de krioelende joint bekeek, geweldig :grin: De joint smaakte intens lekker ookal had ik er zeer weinig wiet ingedaan. Het draait bij LSD inderdaad niet om hoeveelheden zoals ik uit het handboek had gelezen. Na ongeveer een uurtje daar te hebben gezeten waren onze compagnons moe en gingen naar bed. Nu mochten we de bittere kou in.
En daar gingen we, ik stapte weer op mijn fiets en P. weer op zijn brommer, we hadden een tocht van ongeveer 7 kilometer voor de boeg. Eigenlijk kon ik er helemaal niet mee zitten, want het fietsen voelde geweldig. Het was die nacht vrij mistig, wat hele mooie beelden opleverde toen we echt in het pikkedonker door de weilanden reden (ja, ik woon in de middle of nowhere).

Eenmaal aangekomen bij mijn 'ouderlijk'-huis, viel me op dat er een auto uit de schuur miste. Wat dus wou zeggen dat mijn ouders nog niet op bed lagen, wat ik echter wel verwacht had.
Ik zette ondertussen mijn fiets in de schuur, en P. wachtte buiten. Opeens zei hij; "Er komt ook een auto deze kant op!" Ik schrok me de pleuris, want dat zou mijn vader of moeder dan zijn. Ik werd parra, maar een paar seconden later dacht ik: Wat maakt het uit, mijn ouders weten toch van mijn gebruik! Nog even gezellig met mijn vader gebabbelt en een shaggie gerookt. We kregen het een beetje koud, en gingen dus op weg naar de zolder.

// Het houten dak wat je hier ziet leefde echt, je zag het hout ouder worden, om vervolgens weer opnieuw te gaan bloeien. Helemaal geweldig.

Hier aangekomen zijn we beide op een bank gaan liggen met een lekkere deken, om ons vervolgens te laten wegvoeren op de LSD. Ik zette wat muziek op van Bluetech, wat ons direct hypnotiseerde, het voerde me mee in de diepste trance die ik ooit heb ervaren, deze ging gepaard met een gevoel van totale euforie. Ik kon niet meer stoppen met denken hoe mooi dit wel niet was, en de realiteit was ondenkbaar. Maar het maakte me allemaal niet uit op dat moment, ik was er op en top van aan het genieten. We hadden nog ongeveer voor 9 euro wiet toen we aankwamen op de zolder, we gooiden dit allemaal op een bult (ja dat leek het echt), en het was zo veel in een keer, onbeschrijfelijk!

Toen we een tijdje op de zolder lagen heb ik nog 1/3 Hoffman ingenomen. Nadat we even hadden zitten praten gingen we beide weer in complete stilte op de banken liggen. Ik had een soort kerst verlichting met allemaal gekleurde ballen op de grond neergelegd, buiten ons zicht, maar wel zo dat je de kleuren op de muur geprojecteerd zag, boven me was een rood gordijntje met gele chinese tekens. Ik zat te spacen op de muur, en naarmate ik langer keek werd het steeds intenser. Op een gegeven moment werd ik weggevoerd door een spiraalvormig patroon, die echt in 3'd geprojecteerd werd op de zolder. Alle chinese tekens van het gorijn boven mij kwamen hier in terug, allemaal in de kleuren van de kerstverlichting. P. was intussen hard aan het spacen op wat extra meubels die er staan op de tripzolder voor de vele gezellige avondjes met meer mensen. Dit gedeelte van de trip is het kortst geschreven, maar heeft het meest lang geduurd. Ik kan me niet allemaal meer herrinneren wat ik toen ervaarde. Alleen dat de kleuren paars, roze en groen heel erg aanwezig waren de hele tijd. Er werden de hele tijd soort azteken patronen geprojecteerd op de muur. als soort sfeer verlichting.

//update
Ook was de houtkachel helemaal geweldig:

Ik zag een soort 'goed-aardige' energiestroom bij de kachel, die gaf me een warm gevoel. Het leek net alsof de kachel versmolten was met de omgeving, met alles, het hoorde er gewoon bij. Ik voelde de warmte van de kachel neerdalen op mijn huid, elk warm molecuul voelde ik, in aanraking met mijn koude huid, het was zo geweldig. De moleculen kwamen als een soort warmte gloed uit de kachel, en ik kon ze gewoon volgen totdat ze met mijn huid versmolten, wat resulteerde in warmte :grin:
Toen onze aansteker kapot was ben ik even naar ons huis gelopen, onze schuur staat namelijk een stukje van ons huis af. Eenmaal hier binnengekomen vond ik het helemaal niet fijn, alles zag er zo verdraait uit, dat ik direct het gevoel had weer naar de zolder te moeten. Dit was een goede keuze, want eenmaal op de zolder kwam de totale euforie weer terug.

Nog even wat jointjes gerookt en nog even heerlijk liggen spacen, maar ik begon tegen een uurtje of 7.00 wat moe te worden. We zijn nu dan ook allebei op een bed gaan liggen op de trip zolder, en na een uurtje liggen kon ik de slaap wel vatten. Jammer dat het zo'n korte slaap, want de volgende dag om 12.00 uur stond ik alweer in onze woonplaats om lekker in de zon te liggen in het plaatselijke park.

De hele dag lekker na gechilled, en ik voel me bruisen van een soort 'nieuw' leven dat door me heen stroomt!

Uiteindelijk een prachtige trip geworden, vrij diep gegaan qua euforie en visuals, niet echt diepge gedachtegangen gehad. Alleen het intense genieten van alles!

Dit is mijn tweede tripreport, ik hoop dat jullie het mooi vonden. Ik heb het geprobeerd te vertellen, ik denk dat P. (Flinter) zijn deel ook nog wel post.

PEACE

L

Lid 6909

Gast
Re: LSD, totale euforie!

nog tips voor het report, iets wat er meer in mag, of juist minder?

peace

tomz0r

Badass junkie

Klinkt als een leuke ervaring. Lees hem morgen wel goed alsik weer helemaal nuchter ben.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter

Goed gedaan ouwe !!!

:hearteyes:

Als je LSD bijneemt moet je altijd meer of de gelijkje hoeveelheid bijnenemen.

Voorbeeld: Je start met 1 zegel, 8 uur later nog 2 zegels ...
Of: 6 uur later 1 zegel, maar nooit minder !!
Vanaf het moment dat de 2 de werkt is het dus ook + 12 uur langer trippen.

Bonie

L

Lid 6909

Gast

Ok, ik had eerst een halve, later weer een halve, en later nog 1/3 ofzo.

Maar volgens mij versterkte het effect wel. (die 2e halve was binnen een uur na de eerste inname)

fotos van tripzolder komen eraan!

peace

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker

Mooi tripreport man, tof.

Apart smaakje he die hoffmannetje's, beetje metaal achtig ofzo :confused:

Peace :stoned:

L

Lid 6909

Gast

HEY KEES BESTE MAN AAL GOUD?

Jaa, alleen in het begin beetje metaal/zeep- smaak ofzo.

MMMLEKKER!

Peace

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker

He dude wanneer gaan we een keer buiten het groninger platteland trippen?!?!

Ik zat te denken ahrnem in de natuur daar, of maasstricht ofzo. :sunglasses:

L

Lid 6909

Gast

Ik wil wel mee, we moeten ff goede dag/plek uitzoeken, want het is wel fucking koud, maar lijkt me wel superss!

Binnenkort een keer trippen op mijn zolder? daar is het echt GE-WEL-DIG :grin:

Peace Keesie

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker

Als je een chill persoon bent die niet op z'n ego tript ben je meer als welkom :grin:

hé gNuxx kan je me die foto van m'n 2cb bek sturen?! via pm ofzo

L

Lid 6909

Gast

Komt goed kerel, ik zet ze zo ff op de pc !

ik spreek je

peace

Stoneboot

Bewuste gebruiker

Heel mooi geschreven, dit maakt mij toch wel weer een beetje nieuwsgierig naar LSD..

Gemini

Badass junkie

Leuk report, gNuxx! Ik heb je vorige ook met plezier gelezen, net als deze.
Je kan het goed verwoorden.

L

Lid 6909

Gast

dankjewel :grin:

@gemini,

jij bent meisje20 ofzo toch?

xx

hodgepodge

Bewuste gebruiker

Leuk en goed tripverslag!
Trip was ook geslaagd gelukkig. Ben benieuwd naar foto's van je zolder, misschien leuke inspiratiebron :grin:

L

Lid 6909

Gast

Ik zal eens kijken of ik wat pictures kan nemen.

Stoneboot

Bewuste gebruiker

Ah vandaar, ik zat er al een tijd aan te denken om die gemene gemini eens een goede hate pm te sturen van het stelen van de avatar van ons geliefde meisje20! :grin:

Gemini

Badass junkie

Stoneboot zei:
Ah vandaar, ik zat er al een tijd aan te denken om die gemene gemini eens een goede hate pm te sturen van het stelen van de avatar van ons geliefde meisje20! :grin:

Hahaha, how sweet! :)

L

Lid 6909

Gast

ik zie hier iets opbloeien, maar dat kan aan de drugs in mijn systeem liggen.

L

Lid 6909

Gast

haha ok jongen, ik wist niet dat je boos werd ;p

Kigh

Bewuste gebruiker

Mooi report, heb waarschijnlijk dezelfde hoffmannetjes als jij, zal dan nog een tijdje duren voor ik ze ga nemen (ivm paddo-tolerantie), maar heb er steeds meer zin in als ik zo'n reports weer lees :wink:.

Ik had die tuin van je al eens gezien op een foto en dat leek me al een trip-paradijs.
Die schuur lijkt me perfect voor deze (fucking) koude tijd.
Ben benieuwd naar de foto's.

Dat gevoel met die aansteker halen en snel weer wegwillen ken ik wel, kon mij precies inleven.

Fijn om te lezen :). :rock:

L

Lid 6909

Gast

thnx man, ik upload morgen de foto's wel.

Bovenaan