• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD: Trip gone bad, very bad.

Limer

Experimenterende gebruiker
Na het met vele genoegen lezen van al jullie tripreports heb ik besloten na mijn zeer intense trip van gisteravond ook maar een report te schrijven.

Ervaring: 4x LSD, waarvan hoogste dosis +-250mcg
Omgeving: Thuis, met 4 vrienden
Dosis: Ik en 2 vrienden(E & D, beide ervaring) 200mcg. 2 andere vrienden(B & P) 100mcg.
Tijdstip: 22.10u

Het begon allemaal ontzettend enthousiast in mijn huisje. P had nog nooit getript, dus hebben we met hem even wat standaard regels uitgelegd, we lieten hem ook verstandig beginnen met 50mcg. Met veel zin leggen we allemaal onze zegel(s) op de tong.

+0:25: Ik me al nogal 'intoxicated' te voelen, en hierna kwam er een soort van mdma achtig euforisch gevoel over me heen. Erg chill :grin:
+1:00 Hij begon echt lekker aan zijn tocht naar de piek, en god ik wist gelijk dat dit een erg zware trip ging worden. De visuals kwamen langzaam aan op. Wanneer ik van mijn huiskamer even het balkon op ga, lijkt het echt alsof ik een droomwereld binnenstap. Ik vond het allemaal helemaal te gek. Na een tijdje op het balkon de vogels gevolgt te hebben besloot ik een muziekje op te zetten en op mijn bed te gaan liggen.

+2:00 Intussen waren mijn 4 vrienden druk verwikkeld in een discussie over hoe je nou precies een zegel het beste in vieren kon delen. E, die dus ook 200mcg had genomen (zijn hoogste ooit), snapte er als enige helemaal niets van en voelde zich hierdoor nogal dom. Ik kwam er bij en lag natuurlijk helemaal in een scheur dat ie dat niet kon snappen. Hij trok zich een beetje verward terug in de slaapkamer.
+2:20 Na een tijdje ging ik hem even opzoeken, en hij werd steeds verwarder. Uitspraken als 'jullie fucken me de hele tijd', 'nee is niet zo' en 'nee is eigenlijk inderdaad niet zo, ja toch wel!' kwamen om de paar minuten voor. Op een gegeven moment kwamen er bij hem een aantal opmerkingen uit als 'ik voel me KUT' en 'ik snap het leven niet'. Nou, van die laatste 2 schrok ik toch wel een beetje en werd toch wel ongerust.

+3:15 Ik besloot even met hem naar buiten te gaan, om even wat afleiding te zoeken, en weg te gaan uit de chaos. Ik heb in mijn eerdere trips al vaker gefietst, en vindt dit eerlijk gezegd helemaal ge-wel-dig, dus besloot hem achterop te nemen in de hoop dat het voor wat afleiding zou zorgen.

+3:30 Eenmaal aan het fietsen (wat een uithoudingsvermogen heb je trouwens op lsd:grin:), sprong E na zo'n 50 meter van de fiets af en loopt terug in de richting van mijn huis (rechte weg). Het was nog maar 100 meter tot een treinstation, dus ik dacht even snel op en neer te fietsen voor een blikje cola. Dit bleek echt een ENORM slechte keuze. Eenmaal weer thuis aangekomen, en dus met de gedachte dat E er al zou zijn, kom ik tot de conclusie dat hij niet thuis is. B, P en ik beginnen gelijk ontzettend ongerust te worden, ook omdat E al in zo'n negatieve spiraal zat.

Wat er nu is gebeurt heb ik van E achteraf gehoord, wij hebben hem namelijk hierna 3 uur lang buiten lopen zoeken zonder succes.

E zei dat toen hij eenmaal met mij buiten was en de fiets opstapte dat het net leek alsof ik een dubbele persoonlijkheid had. Soms was ik slecht en soms goed. Hierdoor vertrouwde hij mij (en niemand) meer. Complete paranoia dus. Toen hij dus van de fiets af sprong, heeft hij de weg terug naar mijn huis niet kunnen vinden. Zijn mobiel had ik, omdat hij heel nodig mensen wilde bellen en ik dat (toen) geen goed idee vond.
+4:00 Hij heeft heen en weer gelopen een tijd, en geprobeerd zijn ogen heel lang dicht te doen en dan te openen in de hoop dat de trip dan voorbij was. Inmiddels slaat de paniek ontzettend hard toe. Alles draaide, hij kon geen straatnaam lezen etc, en hij wist totaal niet waar hij was. Op een gegeven moment is hij gaan rennen in de hoop dat het de trip enigszins zou verminderen, zonder succes. Hij is ook een tijdje lang in een hoekje gekropen met zijn ogen dicht (op straat dus).

Tijdens dit alles schijnt hij de stemmen van mij en mijn vrienden dus de hele tijd hebben gehoord (wat niet kan, aangezien wij maar 1 of 2 keer hebben geroepen).

+4:45 Na een tijdje extreem panieken en paranoia kwam hij een winkelruit tegen en zag zijn eigen reflectie. Hij dacht, op de een of andere vreemde manier, dat wanneer hij de winkelruit, en dus zijn spiegelbeeld zou stuk slaan, dat het de trip zou beeindigen en zou terugkeren naar de normale wereld. Zonder nadenken en in alle paniek heeft hij dus met zijn blote handen een beveiligde ruit aan diggelen geslagen, waarop iemand op straat daar natuurlijk wat boos van zei. E zei dat diegene net een monster leek, met een extreem grote mond en 4 ogen, en heeft zich van diegene weggeslagen/weggerend. Inmiddels was ook de politie gebeld door een omwonende, en die heeft hem met 2 beren van een gasten (schijnt) overmeesterd te hebben. Handen en voeten in de boeien, en naar het politiebureau. Hij heeft daar nog ontzettend paranoia in de cel gezeten, denkend dat hij voorgoed gek was geworden en in een inrichting was beland.

+8:00 De trip was bij E al een stuk minder geworden, en de politie heeft hem toen verhoord. Ik, B en P waren ondertussen proberen te gaan slapen, het was inmiddels toch al zo'n half 8 s'ochtends en we hoopten eigenlijk dat E naar zijn eigen huis was gelopen.

Toen ik 'wakker' werd om 9 uur, was E nog niet thuis gekomen. Ook was hij niet bij zijn eigen huis aangekomen. Na een uur piekeren met B, D en P hebben we besloten om de politie te bellen in de hoop dat hij was gevonden ergens. Dit bleek het geval, en wij moesten naar het politiestation komen. Na een half uur kwam hij met tranen in zijn ogen naar buiten, zat ONDER de schrammen, zijn knie onder het bloed, shirt gescheurt en polsen ontzettend dik.

Uiteindelijke schade: 3000 euro. Omdat hij geen strafblad had oid, had het verder geen gevolgen.

Een erg lang report, maar hoop dat iemand hem met enige interesse heeft kunnen lezen. Ik ben er in ieder geval ontzettend van geschrokken, ook omdat mijn vorige trips perfect waren gelopen. Zo zie je maar hoe fout het kan gaan!

Greetz!!

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wauw. Bedankt voor het plaatsen van dit report. Echt, te heftig, een badtrip in het kwadraat.
Zeer leerzaam lijkt me.
Sowieso, onder invloed op straat lijkt me zeer onaangenaam.

jesus broeder, voelt deze medetripper zich nu wel in orde? misschien had je hem eten moeten geven ofzo :P

maja doe hem/haar de groeten alstjeblieft! ik hoop dat het u beter verkeerd :stoned:

Hardstylr

Kenker das echt heftig, in ieder geval wel erg goed report wijst je toch even erop bij anderen te blijven onder invloed. Lijkt me echt sneu om op straat in je eentje in een trip weg te moeten kruipen, succes aan je maat!

Limer

Ja was echt heftig, heb ook ontzettend veel geleerd ervan. Maat is inmiddels een beetje bijgekomen van de schrik hoor :)

Vind het alleen zo vreemd (en eigenlijk ook wel boeiend!) dat iemand zo extreem bad kan gaan. Maar ja goed, voorlopig even vakantie vieren, dus een tijdelijke brake van alle drugs is misschien wel even goed voor hem en mij :sunglasses:

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wow zeg. Dat is wel heel ernstig!
Het lukte hem op geen enkel moment om te relativeren ofzo?
Ziet hij een nieuwe LSD trip eigenlijk wel zitten in de toekomst?
Dit moet wel een behoorlijke impact op hem gehad hebben, maar op jullie ook wel.
Ook niet bepaald een leuke avond voor jullie.

Maar wel fijn dat er dus geen rampen gebeurd zijn. 3000 Euro is een hoop geld en een winkelruit kapot slaan is ook niet niks, maar dan denk ik liever dát dan dat hij misschien op het spoor was beland ofzo.

Provenzano

Ai, pittige story! Kan me voorstellen dat je op zulk soort momenten een nuchtere tripsitter best zou kunnen gebruiken. Heb weleens meegemaakt dat tijdens een paddotrip bij een vriend van me zijn kaak op de een of andere onverklaarbare wijze uit de kom raakte. Uiteindelijk moesten we daar mee naar de eerstehulp per taxi, en heeft de kaakchirurg 'm met flink wat kracht weer teruggezet :rolleyes: En het duurde ook nogal lang (dankzij onze eigen tripverwarring) voordat we wisten waar we nou met hem heen moesten. Eerst een hoop lopen bellen met allerlei medische instanties enzo. Taxi bestellen ging ook stuk minder soepel dan in nuchtere toestand :wink:

Anyway, gelukkig dat het afgezien van de geldschade allemaal redelijk goed lijkt afgelopen te zijn. Zelf probeer ik in mijn lsd-trips redelijk rustig te doseren, nog nooit boven de 100 mcgs gedoseerd, wil het altijd enigzins controleerbaar houden. Maar goed, dat soort dingen zijn natuurlijk persoonlijk. Hopelijk durft je vriend ooit nog wel te trippen, want een mooie lsdtrip is natuurlijk super :)

Limer

Twilight zei:
Wow zeg. Dat is wel heel ernstig!
Het lukte hem op geen enkel moment om te relativeren ofzo?
Ziet hij een nieuwe LSD trip eigenlijk wel zitten in de toekomst?
Dit moet wel een behoorlijke impact op hem gehad hebben, maar op jullie ook wel.
Ook niet bepaald een leuke avond voor jullie.

Maar wel fijn dat er dus geen rampen gebeurd zijn. 3000 Euro is een hoop geld en een winkelruit kapot slaan is ook niet niks, maar dan denk ik liever dát dan dat hij misschien op het spoor was beland ofzo.

3000 euro is veel geld inderdaad. Hij was vandaag zo in paniek hoe hij dat moest gaan betalen, maar hij hebben gewoon gezegd dat hij altijd wat kan lenen van ons. Komt wel goed :) En wij waren inderdaad ontzettend ongerust dat hij gewoon van een dak was gesprongen ofzo!

Provenzano zei:
Ai, pittige story! Kan me voorstellen dat je op zulk soort momenten een nuchtere tripsitter best zou kunnen gebruiken. Heb weleens meegemaakt dat tijdens een paddotrip bij een vriend van me zijn kaak op de een of andere onverklaarbare wijze uit de kom raakte. Uiteindelijk moesten we daar mee naar de eerstehulp per taxi, en heeft de kaakchirurg 'm met flink wat kracht weer teruggezet :rolleyes: En het duurde ook nogal lang (dankzij onze eigen tripverwarring) voordat we wisten waar we nou met hem heen moesten. Eerst een hoop lopen bellen met allerlei medische instanties enzo. Taxi bestellen ging ook stuk minder soepel dan in nuchtere toestand :wink:

Anyway, gelukkig dat het afgezien van de geldschade allemaal redelijk goed lijkt afgelopen te zijn. Zelf probeer ik in mijn lsd-trips redelijk rustig te doseren, nog nooit boven de 100 mcgs gedoseerd, wil het altijd enigzins controleerbaar houden. Maar goed, dat soort dingen zijn natuurlijk persoonlijk. Hopelijk durft je vriend ooit nog wel te trippen, want een mooie lsdtrip is natuurlijk super :)

Jaa hij had al redelijk wat ervaring met lager gedoseerde trips (100mcg's enzo), dus vondt het wel een leuk idee om ietsje hoger te gaan. Of hij in de toekomst nog wilt trippen weet niet ik niet, hij zei dat hij zowieso een paar maanden rust wilde houden om het te laten bezinken. Denk dat je in je volgende trip namelijk altijd hieraan zal terug denken zeg maar...

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wow! :openmouth:
Bedankt voor het plaatsen van je bericht.

Eigenlijk zouden dergelijke negatieve ervaringen ook op het forum gebundeld kunnen worden, bij wijze van waarschuwing aan diegenen die een LSD-trip al te licht opvatten.

Ik denk dat weinig E. had kunnen helpen, behalve een oude, vertrouwde, nuchtere vriend. Misschien had hij toch beter iemand gebeld.
Maar ja, dat is allemaal makkelijk gezegd achteraf.

Lijkt het jou dat E. echt met emotionele of persoonlijke kwesties zit, of schrijf je het negatieve effect helemaal toe aan de omstandigheden en de substantie?

Dat lijkt me waardevol om even bij stil te staan.

psysurfer

Belezen gebruiker
complete paranoia. heb ik ook eens gehad. Ik had nog nooit getript en dacht dat het wel niet zo erg kon zijn. Na een hele maya was ik het noorden kwijt en dacht dat mijn vrienden me zouden vermoorden :grin: en dat ze niet echt mijn vrienden waren. dit heeft een zware indruk op me achtergelaten en ik had toch wel wat tijd nodig om alles te verwerken.
:wave:

Limer

ErnstJünger zei:
Wow! :openmouth:
Bedankt voor het plaatsen van je bericht.

Eigenlijk zouden dergelijke negatieve ervaringen ook op het forum gebundeld kunnen worden, bij wijze van waarschuwing aan diegenen die een LSD-trip al te licht opvatten.

Ik denk dat weinig E. had kunnen helpen, behalve een oude, vertrouwde, nuchtere vriend. Misschien had hij toch beter iemand gebeld.
Maar ja, dat is allemaal makkelijk gezegd achteraf.

Lijkt het jou dat E. echt met emotionele of persoonlijke kwesties zit, of schrijf je het negatieve effect helemaal toe aan de omstandigheden en de substantie?

Dat lijkt me waardevol om even bij stil te staan.

Nee hij heeft niet echt emotionele kwesties, hoewel hij wel af en toe naar de psycholoog gaat. Het was ook net een paar weken uit met zijn vriendin, misschien heeft dat ook bijgedragen...

Maar ik denk vooral dat het het alleen buiten zijn is geweest, in een redelijk onbekende stad voor hem (terwijl hij maar 50 meter van mijn huis was). En ook de dosis, dit keer was het in 1 keer 200mcg, terwijl voorgaande keren meestal 100mcg in 1 keer was en dan na een uurtje weer 100.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
als er iets niet goed zit in iemands lichaam. Kan van alles zijn dan kan dat met LSD op een hele gekke manier aan het licht komen, volgende keer rustig dosen. Het is ook geen goed idee om een hoeveelheid acid te nemen die je nog nooit genomen heb met 3 mensen erbij. Dat moet je doen met het liefst 1 vertrouwd iemand die niet (zo hard) tript.

Erg jammer dat het zo moest lopen, hoop dat jullie er wat van geleerd hebben. Ook hoe je het best kan reageren op dit soort gevallen, in ieder geval niet door uit te lachen als ze al verward zijn.

Limer

Dumpy zei:
als er iets niet goed zit in iemands lichaam. Kan van alles zijn dan kan dat met LSD op een hele gekke manier aan het licht komen, volgende keer rustig dosen. Het is ook geen goed idee om een hoeveelheid acid te nemen die je nog nooit genomen heb met 3 mensen erbij. Dat moet je doen met het liefst 1 vertrouwd iemand die niet (zo hard) tript.

Erg jammer dat het zo moest lopen, hoop dat jullie er wat van geleerd hebben. Ook hoe je het best kan reageren op dit soort gevallen, in ieder geval niet door uit te lachen als ze al verward zijn.

Nee hij was nog niet verward hoor. Hij snapte het niet, waardoor we allemaal moesten lachen, en hijzelf ook (hoewel wel minder). En ik heb inderdaad geleerd dat hogere dosissen nooit met zoveel mensen moet doen. Eigenlijk vind ik het uberhaupt een stuk relaxter om het met 2 a 3 mensen max te doen.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
ja precies, anders word het zo druk trippen. Hoe is het nu met 'm eigenlijk? Is er iets in z'n trip naar boven gekomen? weet ie mischien waar het vandaan komt, wat het heeft getriggerd?

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
wat een verschrikkelijke slechte ervaring moet dat geweest zijn, het is altijd mijn worst-case-scenario geweest om op psychedelica in een politiecel terecht te komen

Limer

Dumpy zei:
ja precies, anders word het zo druk trippen. Hoe is het nu met 'm eigenlijk? Is er iets in z'n trip naar boven gekomen? weet ie mischien waar het vandaan komt, wat het heeft getriggerd?

Inderdaad. Hij hoorde in zijn trip trouwens ook vaak zijn ringtone afgaan, terwijl ik zijn telefoon had... Daar heeft hij op dit moment nog steeds last van. En natuurlijk ziet hij het nog vaak voor zich dat hij die ruit inslaat enzo, maar voor de rest gaat het wel okay.

Wat het heeft getriggerd weet hij niet, ik denk toch eerlijk gezegd dat de chaos oorzaak nummer 1 was, samen met het 'uitlachen' van E.

RosettA_StoneD zei:
Erg indrukwekkend en mooi geschreven report, maar;
Worden jullie niet vervolgt voor LSD-gebruik/bezit?
Voor gebruik word je niet vervolgd, voor bezit wel. E moest op het politiebureau zeggen van wie hij het had gekregen en hij heeft mij genoemd, niet echt slim maar goed. Ik werd opgebeld door de politie, met de vraag of ik nog meer had liggen. E had gezegd dat er nog 2 trips over waren, en ik zei dat we dit inderdaad voor 1 keertje hadden gekocht...

Verder niets meer gehoord.

RosettA_StoneD zei:
Erg indrukwekkend en mooi geschreven report, maar;
Worden jullie niet vervolgt voor LSD-gebruik/bezit?

dat vraag ik mij ook af, kunt u hiermee over meer vertellen hoe dit afgelopen was, ik bedoel het spacen is hun echt wel opgevallen hoor :wink:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ze hebben toch geen lsd meer in hun bezit, ze hebben het gebruikt. en daarom word je niet vervolgd :)

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat er voor iemand een ambulance moest komen, de politie ging toen niet verder in op het drugsgebruik. in ieder geval niet zover dat ze gingen fouileren ofzo...

Drientje

DF-koning
Tjee zeg, dat lijkt me inderdaad gruwelijk! Gelukkig is het zo afgelopen en niet idd van het dak af of zo... Het lijkt me ook erg naar om continu te denken dat je niet meer wilt trippen terwijl je net twee uur geleden je trip ophebt, je hebt nog een lange weg te gaan dan...

Wens hem sterkte en misschien is het wel verstandig om hem nog een keer te laten trippen in een andere omstandigheid. Wie van het paard valt moet er ook meteen weer op klimmen, anders blijf je angst voor het paard houden!

X

Limer

Drientje zei:
Tjee zeg, dat lijkt me inderdaad gruwelijk! Gelukkig is het zo afgelopen en niet idd van het dak af of zo... Het lijkt me ook erg naar om continu te denken dat je niet meer wilt trippen terwijl je net twee uur geleden je trip ophebt, je hebt nog een lange weg te gaan dan...

Wens hem sterkte en misschien is het wel verstandig om hem nog een keer te laten trippen in een andere omstandigheid. Wie van het paard valt moet er ook meteen weer op klimmen, anders blijf je angst voor het paard houden!

X

Ja haha. Hij wil zeker nog een keer trippen, dat zei ie zelfs de dag er na gelijk. Hij is alleen super huiverig nu, en zal het zeker de komende maanden nog even niet doen.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Knap dat hij nog wilt trippen, ga er maar vanuit dat dit gedeelte van zijn trip terug gaat komen in zijn volgende trip aangezien het nog niet verwerkt is. Mischien is het slim om eerst met een ander tripmiddel te beginnen dan lsd, omdat de angst nu toch ook veel gekoppeld zal zijn aan de lsd.

Half portie paddo's op een zonnige dag in het bos? Paddo's kunnen soms wel eng zijn maar gaven mij toch meer wijsheden dan de LSD gedaan heeft. Mischien helpt 't weer tijdens het verwerken ervan.. maar dit is maar een idee. Gewoon doen wat goed voelt :wink:

phy

Bewuste gebruiker
Waw heftige ervaring :openmouth:
maar het lijkt er op dat hij er weer bovenop gaat komen.

Heel veel sterkte toegewenst aan deze meneer!
Toch ben ik benieuwd naar zijn kant van het verhaal.
Misschien kan hij nog eens een reportje schrijven, ook om het te verwerken?

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heavy verhaal.. Damn.. kan me de chaos zo inbeelden, pure terror. Uit eigen ervaring zoek ik dan een rustige plek op, waar ik alles op afstand kan bekijken, en zeg tegen mezelf dat het allemaal niet uitmaakt, en er weinig tot niets ergs kan gebeuren. Eventueel jointje rollen (alhoewel dat parra wel kan bevorderen, mss een sigaret dan) gewoon om al bezig te zijn met iets anders.
Ronddwalen en denken dat je eruit wilt is not good! Je geraakt er toch niet uit. Een kwestie van 'letting go' i guess..

Spijtig dat het zover is gekomen dat de politie erbij kwam. Die maken dat enkel erger denk ik zo.
Veel succes nog! Dat het hem sterker maakt!

Limer

Ja thanks, ik zal hem inderdaad even wijzen op dit forum. Denk dat het hem inderdaad wel helpt om een reportje te schrijven, om het een beetje van zich af te zetten.

Het kutte is, dat ik het nu ook moeilijk vind om te trippen. Niet zozeer omdat ik dan hieraan denk en bad ga ofzo, maar gewoon omdat het nu zo raar is nadat hij bad is gegaan. Krijg je misschien reacties van: Heb je het nou nog niet geleerd? ed.

Drientje

DF-koning
Hhahahahahaha, gewoon schijt hebben aan dat soort reacties! Je tript toch voor jezelf en niet voor een ander? Je kunt zoveel leren van een foute trip, iig geval hoe het de volgende keer niet moet! Jij hebt waarschijnlijk net zoveel geleerd als hij en zul je de volgende keer de dingen anders aanpakken. Trip alleen met bekenden in een rustige omgeving(let niet op mij, ik trip ook op dark Goa feestjes maar meer omdat mijn eerste trip op een feestje was en ik dus op die manier begonnen ben!)en misschien een nuchtere tripsitter, dan hoef je in de piek je huis niet uit!

Veel succes en ik hoop dat je vriend een report wil schrijven! Kan heel therapeutisch zijn!

X

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat een heftige ervaring! Allereerst voor je vriend natuurlijk, maar voor jullie lijkt het me ook erg zwaar om zo ongerust te zijn tijdens jullie trip. Het zal geen fijne vibe geweest zijn denk ik...

Erg interessant om te lezen, zo blijkt maar weer duidelijk dat het niet uitmaakt of iemand al ervaring heeft of niet. Het kan altijd anders vallen dan verwacht. Daarom behandel ik zelf de lsd altijd met "respect". Ik begin standaard met een halve zegel. Dan kan er volgens mij weinig misgaan en je kan als je het niet genoeg vindt, later altijd bijnemen....

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
woow, heftige shit!!.. veel geleerd zeker..
wel raar dat je van 1 stof zulke rare gedachtes kan krijgen, verder wel logisch hoor,
maargoed,, doe het ze volgende x rustig aan!
peace :wave:

phy

Bewuste gebruiker
Het kutte is, dat ik het nu ook moeilijk vind om te trippen. Niet zozeer omdat ik dan hieraan denk en bad ga ofzo, maar gewoon omdat het nu zo raar is nadat hij bad is gegaan. Krijg je misschien reacties van: Heb je het nou nog niet geleerd? ed.

Nou niet op letten dus. Bad trips komen bij iedereen voor, beginners en gevorderden.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
LSD is geen speelgoed ... koop dan maar Lego !!

LSD heeft 2 zijdes die allebei even mooi zijn, jullie hadden je maat onder controle moeten houden.

Ik trip ook gewoon door !! Het leven is te kort om nu al stoppen.

Bonie

Limer

lysergine25 zei:
LSD is geen speelgoed ... koop dan maar Lego !!

LSD heeft 2 zijdes die allebei even mooi zijn, jullie hadden je maat onder controle moeten houden.

Ik trip ook gewoon door !! Het leven is te kort om nu al stoppen.

Bonie

We hadden hem ook onder controle hoor, het probleem was alleen dat ik hem kwijtraakte na de fiets. Achteraf heel stom, en heb er van geleerd.

En heb idd een solo trip gepland voor volgende week! :stoned:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Na die fiets had je eigelijk achter hem aan moeten gaan.. maarja daar denk je ook niet echt meer aan als je zelf ook in een trip zit..

Heftig verhaal, hopelijk gaat 't weer wat beter met 'm en gaat het lukken die 3000 euro te betalen :)

kaboutertje

zooo das best een heftig verhaal zo joh.. :openmouth:
Dat je zo bad kunt gaan dat heb ik gelukkig nog NOOIT gehad.. :sunglasses: en hoop echt niet da da voorkomt...

TrippyShit

Badass junkie
lysergine25 zei:
Solo trippen is dieper gaan dan je ooit bent geweest .......

Vond ik bij mijzelf wel meevallen. Ik heb diepere vooral mooiere, hardere trips gehad toen k niet alleen was. In mn 1tje vond ik maar beetje tegenvallen :P Maar k snap dat je normaal dieper gaat omdat je alleen bent en er helemaal in gaat niks dat je kan storen.

Pryda

Newbie
Op lsd op een balkon gaan staan of gaan fietsen lijkt mij zowizo al geen goed idee..
wel heftig verhaal

kkfrans

Newbie
bij ons in de buurt worden badtrips meestal achteraf wel lache ervaren, in ieder geval als ik me niet lekker voel tijdens welke space dan ook lach ik me uitgespaced of brak wakker de volgende dag helemaal suf. lsd is dan wel iets waar ik niet echt aan wil beginnen. want ik weet niet waar je het kan krijgen of hoe je moet dosseren. en de in je trip steek factor schijnt hoog te zijn. maar voor de rest is het echt vet beschreven

Angramar Temenos

Badass junkie
kkfrans zei:
bij ons in de buurt worden badtrips meestal achteraf wel lache ervaren, in ieder geval als ik me niet lekker voel tijdens welke space dan ook lach ik me uitgespaced of brak wakker de volgende dag helemaal suf. lsd is dan wel iets waar ik niet echt aan wil beginnen. want ik weet niet waar je het kan krijgen of hoe je moet dosseren. en de in je trip steek factor schijnt hoog te zijn. maar voor de rest is het echt vet beschreven

Waar trip je normaal op? Paddo's?

Bovenaan