lsd trip zonder lsd op

essiej666

Belezen gebruiker
ik heb afgelopen dagen like 5 6 pilletjes op (steeds ene halfje)
en die voelde ik niet echt ofzo okee ik was zeeeker niet nuchter
maar een ecchte xrush nee dat ook niej
en toen de volgende ochten kreeg ik opeens een lsd trip uit het niets
ik had echt zoiets van wtf
was wel leuk trouwen ^^
maar ik snap het niet
het duurde ook echt like 15 uurtjes

gisteravond had k weer een halfje op 1 halfje maar
en toen begon ik weer heel zachtjes een lsd trip te krijgen
maar toen viel ik in slaap :tongueout:

en dan mn tweede vraag
ik moet aallltijd kotsen met drugs op hoe weinig ik ook op heb
ben er zelfs aan gewend
hoe zou dat komen?

Hans

Wijs gebruiker
Dat kotsen komt omdat je drugs met schijt versneden troep is en omdat je typt als een halvegare, hierdoor slaan je 5HTP receptoren op hol en dit werkt op je maag waardoor je voedsel omhoog kan komen en je een lsd trip kan krijgen. Eventuele bij effecten zijn jezelf compleet voor schut zetten op een openbaar forum.

azgaza

Badass junkie
Marla Singer zei:
ExceptionalInsight zei:
Je kunt geen lsd trip hebben zonder lsd te gebruiken.

Tenzij het een vrij sterk uitgevallen flashback van een eerdere LSD trip is, komt wel overeen met de door jouw beschreven korte duur, maar een LSD trip zonder LSD kan niet.

En.. kotsen van drugs? Zwakke maag in combinatie met drugs die de maag kunnen prikkelen kan
het opwekken. Vooral bij xtc schijnt het wel eens voor te komen; en sommige mensen hebben het af en toe van wiet (hoe dat laatste weet ik echt niet, maar er zijn mensen die het voor elkaar krijgen)

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Hans zei:
Dat kotsen komt omdat je drugs met schijt versneden troep is en omdat je typt als een halvegare, hierdoor slaan je 5HTP receptoren op hol en dit werkt op je maag waardoor je voedsel omhoog kan komen en je een lsd trip kan krijgen. Eventuele bij effecten zijn jezelf compleet voor schut zetten op een openbaar forum.

whahah deze slaat alles :smoke:

hallotje

Bewuste gebruiker
Ik heb ook regelmatig als ik moe ben dat trip achtige dingen zie en voel. Het duurt vaak maar tien minuten of minder.

En ook ik kots bijna altijd met xtc of lachgas op. Een manier zoeken om niet te kotsen helpt niet want, als je gekotst hebt voel je weer helemaal toppie.

essiej666

Belezen gebruiker
uhm?
srry dat ik wat vraag :wink:

ik weet 100% zeker dat het een lsd trip was want alleen daarmee was t te vergelijken ben het er wel mee eens dat het niet kan en daarom vroeg ik het ook
en als julli denken dat ik dat vraag voor aandacht, da snap ik jullie gewoon niet.
hoe ik typ is mijn eigen ding het valt te lezen tog?
en ik praat tenminste niet in BrEeZaHtaHl of in straattaa ofzo.
got my own language...

en waarm zet ik mezelf voor schut op een forum?
ik dnek hans dat jij juist degene bent die jezelf vor schut te zetten.
door jezelf groter te maken dan iemand anders die gewoon een vraag stelt en misschien iets anders denk dan hoe jij denkt :wink:

033Amnesia

Bewuste gebruiker
essiej666 zei:
uhm?
srry dat ik wat vraag :wink:

ik weet 100% zeker dat het een lsd trip was want alleen daarmee was t te vergelijken ben het er wel mee eens dat het niet kan en daarom vroeg ik het ook
en als julli denken dat ik dat vraag voor aandacht, da snap ik jullie gewoon niet.
hoe ik typ is mijn eigen ding het valt te lezen tog?
en ik praat tenminste niet in BrEeZaHtaHl of in straattaa ofzo.
got my own language...

en waarm zet ik mezelf voor schut op een forum?
ik dnek hans dat jij juist degene bent die jezelf vor schut te zetten.
door jezelf groter te maken dan iemand anders die gewoon een vraag stelt en misschien iets anders denk dan hoe jij denkt :wink:

Jij spaced hem, word wakker.

Gebruik Algemeen Beschaafd Nederlands.

Je trip kan wel lijken op een LSD trip maar het is bij verre een LSD trip.

DirEnGrey

Experimenterende gebruiker
Waarom wordt die zo aangevallen? :P

Laatst zat ik stoned in een parkje met mn tripbuddie en toen konden we patronen zien op de tegels, de laatste tijd heb ik wel wat meer flashbackachtige dingen. Maar het lijkt me niet dat 't de vorm van een complete trip aan kan nemen :confused:

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik denk eigenlijk dat je door het slaaptekort en de vele xtc een soort van trip hebt gehad. Toen ik na GZ na zat te chillen bij met twee maten had ik een soortgelijke ervaring. Ik keek in de spiegel en zag m'n gezicht vervormen, het was niet zo extreem als wanneer ik LSD op heb maar het was weldegelijk aanwezig.

Dat kotsen is misschien omdat je rotzooi door je drugs hebt of misschien gewoon omdat je een zwakke maag hebt.

PS: waarom loopt iedereen haar zo af te zeiken ipv te verklaren waarom ze dit effect heeft gehad?

Xtc Bob

Belezen gebruiker
je hebt gewoon getript op de xtc in xtc zit MDA wat een hallocigeen is er zit maar 5 a 10% MDA in een pil dacht ik maar als je 5-6 pillen hebt gepakt is dat wel een aardige dosis MDA :wink:

J0rrit

Badass junkie
Xtc Bob zei:
je hebt gewoon getript op de xtc in xtc zit MDA wat een hallocigeen is er zit maar 5 a 10% MDA in een pil dacht ik maar als je 5-6 pillen hebt gepakt is dat wel een aardige dosis MDA :wink:

Do'n't be a fool. 7 % wordt omgezet naar MDA in je lichaam. XTC=MDMA !!!

Xtc Bob

Belezen gebruiker
J0rrit zei:
Xtc Bob zei:

dat bedoelde ik ik weet ook wel dat er MDMA in een schijf zit he dwaas

J0rrit

Badass junkie
Xtc Bob zei:
J0rrit zei:
Xtc Bob zei:

dat bedoelde ik ik weet ook wel dat er MDMA in een schijf zit he dwaas

Dan moet je dat zeggen en niet wat je zei! Je hoeft me geen dwaas te noemen voel je niet zo aangevallen.

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
je kan hallucineren met xtc op. Ik heb ooit aan 35 pillen gezeten dat noemde ik pas hallucineren.
Ik zag vingers, insecten, babys, hoofden, geesten alles. het kan dat je een lage tolerantie hebt en inderdaad je MDMA wordt omgezet in je lichaam naar MDA, als je dan een beetje deftige schijven hebt kan je wel hallucinaties krijgen. Ik heb nog geen lsd genomen maar paddos wel en de xtc trip die je rkijgt is echt niet hetzelfde.

J0rrit

Badass junkie
VidaLoCa zei:
je kan hallucineren met xtc op. Ik heb ooit aan 35 pillen gezeten dat noemde ik pas hallucineren.
Ik zag vingers, insecten, babys, hoofden, geesten alles. het kan dat je een lage tolerantie hebt en inderdaad je MDMA wordt omgezet in je lichaam naar MDA, als je dan een beetje deftige schijven hebt kan je wel hallucinaties krijgen. Ik heb nog geen lsd genomen maar paddos wel en de xtc trip die je rkijgt is echt niet hetzelfde.

35 pillen? Hoe heb je dat dan gedaan als ik vragen mag?

DreamWeaver

Badass junkie
J0rrit zei:
VidaLoCa zei:

35 pillen? Hoe heb je dat dan gedaan als ik vragen mag?

Is niet onmogelijk. Kleine rekensom, roze klavertjes van 35 mg per stuk, 35*35=1.225 gram mdma. Daar begin je wel van te hallucineren. Vroegâh, toen xtc nog leuk was, namen we op een nacht ook wel eens 15 rode pin-ups (150 mg) of een vergelijkbaar aantal blauwe mitsubishi's (160 mg). Het meeste wat ik iemand heb zien nemen was een ander DF-lid, zo'n 10 maanden geleden. Dat kwam in totaal neer op zo'n 3 gram mdma, wat toch wel fucking veel is. Onder de juiste omstandigheden begin ik met hallucineren (baarden/brillen zien, dat soort ongein) vanaf 1 gram mdma (ik weeg maar 75 kilo).

J0rrit

Badass junkie
Natuurlijk kasn dat, maar zodra je piek over is kan je zoveel als je wilt bijslikken zonder echt effect, dusja dat is eigenlijk vals spelen :wink:

PsychedelicTeacher

het is like, je kan niet trippen zonder LSD op te hebben, like je hersenen vertellen je dat misschien maar het is niet zo. en nu geen like meer tussen je woorden zetten want ik vind dat hoogst irritant, teveel naar the hills e.d. gekeken? :wink:

B

Newbie
Dat kotsen kan veel zijn, bv ook de spanning. Jij weet dat je drugs inneemt, en jou lichaam/geest voelt zich aangevallen en wil de controle houden, dus stoot het haar voedselinhoud af, zelfs als je snoof of spoot.

Ik heb dit gezien bij een maat, hij raakt in shock na een gemiddelde dosis coke (verslapte helemaal, kotsen, bleek, nauwelijks nog kunnen praten, eenmalig zweet, wallen), hij kotste van een kleine hoeveelheid paddo's, en van spacecake. Iedereen kotst op een gegeven moment van drugs, als je maar genoeg neemt. Met vrienden hebben we ooit een overdosis spacecake genomen, dat hield niemand binnen. De tolerantie verschilt wel per persoon, bovengenoemde nekte al bij vaccinatie tegen Men-C. Het kan dus zijn dat jij niet erg tolerant bent, in dat geval heb je het maar te accepteren. Toch sluit ik het niet uit dat je gewoon veel te veel neemt.

Waarnemer

ik heb laatst een dag gehad dat ik flashbacks had en zelfs de chemische smaak in mn mond exact als bij een lsd trip. vond het wazig. leek echt alsof ik een lichte trip had. alsof de herinnering aan lsd zo sterk was dat de chemische smaak in mn mond ook terug kwam. maja ik hunker ook gewoon naar mn volgende zegeltje:grin:

groeten T

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
PsychedelicTeacher zei:
het is like, je kan niet trippen zonder LSD op te hebben, like je hersenen vertellen je dat misschien maar het is niet zo. en nu geen like meer tussen je woorden zetten want ik vind dat hoogst irritant, teveel naar the hills e.d. gekeken? :wink:

Waarom niet? Ik heb vaak genoeg dat ik de week na in het weekend LSD te hebben gebruikt nog flashbacks krijg... Zit ik op donderdagavond rustig een jointje te roken in de tuin zie ik ineens de hele wereld ademen alsof ik LSD opheb! Mensen verschillen vergeet dat niet :wink:

Dat overgeven heeft een maat van mij ook altijd, die doet ondertussen al 10 jaar drugs en heeft er nog steeds af en toe last van. Daar tegenover ben ik nog nooit in mijn leven (buiten alcohol) van drugs over mijn nek gegaan. Heb toch de meest bizarre combo's en hoeveelheden uitgeprobeerd. Mensen verschillen nou eenmaal, je kan niet zomaar zeggen 'dat kan niet' ! Er zijn mensen die nog nooit drugs op hebben en dezelfde ervaringen hebben... Vergeet niet dat het allemaal in je lichaam en geest gebeurd, die drugs zetten alleen maar schakelaars om :wink:

Delirium

Badass junkie

GODdamn

Herhaald optredende verstoringen van de visuele perceptie kunnen optreden na gebruik van LSD. Symptomen zijn onder andere zwevende voorwerpen aan de randen van het gezichtsveld, kleur-flitsen, geometrische pseudohallucinaties en prettige nabeelden. Deze “flashbacks” kunnen enkele dagen of weken na de laatste LSD inname voorkomen, maar deze verstoringen kunnen ook enkele jaren aanhouden

wikipedia

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
GODdamn zei:
Herhaald optredende verstoringen van de visuele perceptie kunnen optreden na gebruik van LSD. Symptomen zijn onder andere zwevende voorwerpen aan de randen van het gezichtsveld, kleur-flitsen, geometrische pseudohallucinaties en prettige nabeelden. Deze “flashbacks” kunnen enkele dagen of weken na de laatste LSD inname voorkomen, maar deze verstoringen kunnen ook enkele jaren aanhouden

wikipedia

Het klinkt heel slecht, maar eigenlijk is het best wel chill! Toch :rolleyes:

TrippyShit

Badass junkie
VidaLoCa zei:

35 :openmouth: ?? Dan zou ik echt andere pillen gaan zoeken :tearsofjoy: Zulke dingen hebben ik en mn vrienden al op 3/6 pillen. Niet om stoer te doen ofzo. Maar daarvoor 35 pillen slikken is echt belachelijk dan heb je echt zooi :P

Jenkem, drug of the future

Bovenaan