• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD tripreport vanuit vier verschillende oogpunten!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Vier tripreports, vanuit vier verschillende oogpunten geschreven! Ieders ervaring onder elkaar, zodat je op een leuke manier kunt lezen hoe eenzelfde drug voor ieder kan verschillen.

--------------------

Wie? 25tolife, Pandan, ZERO- en ik
Wat? LSD, mijn dosis was 250ug
Waar? Bij 25tolife thuis

Al een tijdje bestond het plan om eens te meeten met de mods. Van het een kwam het ander en voor ik het wist hadden we afgesproken met zijn allen LSD te gaan gebruiken!

Afgelopen vrijdag was het zover, tijd voor LSD met Pandan, ZERO- en 25tolife! Ik had ze alledrie nog nooit in real life ontmoet, dus was erg benieuwd of het een beetje gezellig zou worden. Via via wat zegeltjes geregeld. Ik had nog 2x 120ug liggen, uiteindelijk zegels van 250ug erbij gehaald. Mijn twee eerdere ervaringen waren met een zegeltje van 120ug.

Pandan en ZERO- hadden nog nooit eerder LSD gebruikt, zij zouden dus de 120ug zegels nemen. Ik was wel nieuwschierig wat iets meer doet, dus ik ging aan een zegel van 250ug en 25tolife nam daar 2 zegels van :grin:. Een aardig verschil in dosis dus!

De dag begon vrij vermoeiend, op tijd opgestaan en de hele dag hard gewerkt. Zodra ik klaar was met werken ben ik als een gek naar huis gereden, gedoucht en in de trein gestapt. Toen ik aankwam was de rest al aanwezig en ze hadden vast boodschappen gedaan.

De tijden zijn een schatting..

21:30 Alle spullen worden uitgepakt, er komen tripbrillen tevoorschijn, sloffen, een chille broek, een lichtgevend zwaard, slingers en lampjes.

22:10 We nemen de zegels, lichte kriebel maar niet heel zenuwachtig ofzo.

Na een minuut of 20 begin ik al wat te voelen, de rest lijkt iets later effect te krijgen. 25tolife is nog even gauw naar de coffeeshop voor het opkomt. Als hij terug komt begint het effect echt al aardig op te komen, iedereen wordt een beetje lacherig.

Zo'n drie kwartier na inname is het lolbroekparadijs en de ene na de andere flauwe grap wordt gemaakt. De eerste 2 uur hebben we voor zover ik me kan herinneren eigenlijk voornamelijk hard gelachen :) Iedereen is behoorlijk euforisch en we hebben last van een onbedwingbare glimlach. :)

23:30 de visuals worden sterker en sterker, ik merk qua visuals nu wel duidelijk het verschil tussen 120ug en 250ug. We hebben intussen muziek aan staan en een animatiefilm. Ik kan helemaal niets volgen van de film, ik zie bewegende beelden met ijs enzo maar ik kan er geen verhaal van maken. Op de achtergrond staat Alle Farben aan (https://www.youtube.com/watch?v=EixX5IyRDdw) en vreemd genoeg sluit de muziek steeds exact aan op wat er in de film gebeurd!

Als ik me focus op de film, ziet het er af en toe heel bizar uit. Naast het feit dat de film zelf beweegt, veranderen de structuren, vormen en kleuren nog eens twee keer zo snel. Het geeft een waanzinnig effect op de film en ondanks dat 25 het 3D effect niet aan heeft staan, veranderd de film regelmatig in een vol 3D effect.

00:30 De visuals worden nog steeds sterker en ik trip behoorlijk :) Rond deze tijd hebben we volgens mij de tweede film inmiddels aangezet. Ook deze film kan ik geen kaas van maken, maar het is wel leuk om te zien. Nog steeds een hoop slappe humor. We nemen een knetterijsje, maar ik proef geen knetters! Met m'n vage kop heb ik het hele bovenste gedeelte van het ijsje afgehapt en blijkbaar is dat het enige gedeelte wat knettert. Teleurgesteld maak ik het ijsje en de fabrikant belachelijk en vanaf dat moment wordt eigenlijk vrijwel elk product compleet afgekraakt. Heerlijk! :grin: Onder andere Coolbest met citroen en kokos krijgt het zwaar te verduren omdat het 'zure zooi is en de kokos ver te zoeken is'. Ook de slingers zijn eigenlijk 3 seconden leuk, en daarna vooral een hoop troep.

We hebben nog een derde film aangezet, het was iets met een tijdmachine en mensen met fruit op hun hoofd. Wederom niks van het verhaal meegekregen (iets met een tijdmachine), wél hebben we ons de hele film afgevraagd waarom ze fruit op hun hoofd droegen. We zullen er wel nooit achterkomen :confused: :grin:

Uurtje of 4 / 5 begint het effect een beetje te zakken, ik word langzaam weer wat frisser en de visuals zakken iets. Uiteindelijk nog een tijd blijven zitten tot het effect bijna helemaal weg was. Het was inmiddels weer licht en het openbaar vervoer rijdt weer, tijd om thuis te gaan chillen!

Rond een uur of 9 volgens mij de bus weer naar het station gepakt, 1,5 uur treinen voor ik thuis was. In de trein was het een grote chaos, natuurlijk moet ik dat weer treffen. Een damesclub met allemaal dames van een jaar of 60 is blijkbaar samen op pad en gilt de hele coupe bij elkaar. Ik hoor hun wilde verhalen over hoe Greet niet kon inchecken en wat ze allemaal meemaakten toen ze koffie dronken. Het is blijkbaar een hele ervaring om met de zonnebloem of iets dergelijks op pad te zijn :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: . Intussen lees ik wat dingen op Facebook en de letters dansen nog licht heen en weer.

Thuis ben ik op de bank gaan liggen. Mijn eerdere ervaringen waren dat ik niet kan slapen na LSD. Klein beetje hash gerookt en uiteindelijk om 12 uur even op bed gaan chillen. Om 17:30 schrok ik wakker, slapen kan dus toch! Ik was nog steeds doodop, avondplannen dus maar geschrapt. Twee broodjes gegeten en nog een beetje hash gerookt en weer naar bed gegaan om 22:00, om 12:00 werd ik weer wakker!

Al met al een ontzettend geslaagde nacht en onverwacht dus nog heerlijk uitgerust ook dit weekend!

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Re: Het 4-zijdig LSD-tripreport

Wie? SmartieAndMe, 25tolife, ZERO- en ik
Waar? Bij 25tolife thuis
Wat? LSD 120 µg

Het idee om als mods te meeten was er al een tijdje. We waren de plannen aan het bespreken, afspraken aan het maken en hadden een datum geprikt, toen 25 en Smartie kwamen met het LSD idee. Ik en ZERO- hadden geen ervaring met LSD, dus voor ons was het extra spannend. Afgelopen weekend was het eindelijk zo ver.

Na eventjes te zoeken had ik 25tolife's huis gevonden. Je hebt elkaar nog nooit gezien, maar het voelde allemaal wel bekend aan. Na een beetje gepraat te hebben besloten we boodschappen te gaan halen voor de trip. Heel veel sapjes, watermeloen, chocolade, chips en ijsjes werden er gehaald. Nadat we bij 25 thuis waren gekomen kwam Smartie ook aan, spullen werden gepakt, er werd nog wat gegeten en toen kwamen de zegeltjes tevoorschijn. Het begon toch te kriebelen, werd best zenuwachtig. Voor ZERO- was het ook de eerste keer, we zaten wat dat betreft in hetzelfde schuitje.

Ik en ZERO- hadden beide 120 µg, Smartie had 250 µg en 25 had als ervaren tripper 500 µg. Na een kwartiertje sabbelen op de zegeltjes(wat een aparte manier van inname) was het gedaan. Smartie had best wel snel effect, wij volgden een tijdje daarna. Ik wist niet echt wat ik moest verwachten, ik dacht constant dat het op een truffeltrip zou gaan lijken. Niets was minder waar, ik voelde me euforisch, we waren constant en alleen maar aan het lachen en aan het grappen en grollen in het begin. Frozen werd aangezet, niemand volgde er wat van. Ik had de film al eens eerder gezien dus ik kon af en toe wat uitleggen, maar men had het nog steeds niet helemaal door.

Exacte tijden weet ik niet, ik wist eigenlijk alleen dat we om 22:10 de zegels hadden genomen. Tijd leek ook heel erg onbelangrijk. Alles bewoog, alles was mooi, alles was leuk maar alles was vooral heel erg grappig. Ik haalde een stuk watermeloen uit de koelkast, terwijl de rest lekker een raketje zat te eten. Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad met een watermeloen eten, ik knoeide alles, maar dan ook echt alles onder. Het was wel echt heerlijk om te eten. De visuals werden steeds sterker. De film kwam uit het scherm, de achtergrond, wat een witte muur was werd een verlengde van het scherm.

Toen de film was afgelopen, zette 25 meet the robinsons op. Ik had de film nog nooit gezien, ik snapte er ook helemaal niks van. Ik kwam in de 'ik snap niks van niks' periode. Alles was onwerkelijk en ik kreeg er maar geen vat op, maar het was enorm grappig allemaal. 25 had er ondertiteling onder gedaan, de ondertiteling was voor de directors commentary. Ik snapte er helemaal geen snars meer van dus ik keek maar gewoon. Het was allemaal best. Ik moest eventjes plassen. Ik tripte enorm op 25's badkamer, alles bewoog, alles was aan het draaien, het was allemaal machtig mooi. Ik ging een tijdje bij een vetplant zitten, de textuur was heerlijk om aan te raken en ik zat maar naar de lasers te kijken die allemaal patroontjes aan het maken waren. Ik kreeg eigenlijk maar een paar dingen mee van de film. Iemand had fruit op zijn hoofd, niemand wist waarom. Het jochie reisde in de tijd en dat was het dan ook.

Na meet the robinsons zette 25 Astroboy op. De visuals van de film waren geweldig, het was echt mooi om te zien. Ik volgde deze film weer wat beter, het was pretty straightforward. We hadden knetterijsjes, iedereen verwachte er veel van. Smartie had het hele topje eraf gebeten, dat was de enige plek waar het knetterde. Hij merkte er niks van en vanaf dat moment begonnen we elk product wat we gekocht hadden onder de loep te nemen en af te kraken. Coolbest's Coconut en Lime kreeg het meeste commentaar, niemand proefte de kokos en het was vooral heel erg zuur. De muziek was heerlijk op de achtergrond, ik denk dat het Alle Farben was, weet het niet zeker meer.

Na Astroboy begon het allemaal wat af te zwakken, maar de 'coming down' was heel relaxt en geleidelijk. Van 5 tot 9 gechillt, gelachen en gepraat. Iedereen ging om een uurtje of 9 weer weg, ik wou nog een paar uurtjes slaap pakken voordat ik wegging. Ik lag op de bank, in het donker en de visuals begonnen flink op te spelen. Ik deed mijn ogen dicht maar kon gewoon alles zien alsof ik mijn ogen open had. Na 4 uurtjes geslapen te hebben ging ik richting het station. In de trein(moest anderhalf uur treinen) deed ik lekker mijn ogen dicht, chill muziekje op en probeerde een beetje te slapen. Dit was ongeveer 14 uur na inname. Ik tripte nog steeds een beetje! Trippen in de trein was superchill, ik zat gelukkig een beetje afgesloten en alleen in de trein. Toen ik de trein uitstapte was het wel gewoon voorbij.

Al met al was het een superchille trip. Ontzettend veel gelachen, ontzettend mooie visuals en ontzettend chille sfeer. LSD is nu mijn go-to tripmiddel, ik vind het veel chiller als truffels. Een zeer geslaagde modmeeting!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter

Wie? Pandan,SmartieAndMe, ZERO- en ik.
Stof : LSD (kleine 500 µg)

We hadden al een tijd het idee om het eens te doen met zen allen, en afgelopen weekend was het zover. Gezellig in kleine groep naar nieuwe dimensies.

Nadat boodschappen waren gedaan en iedereen was gearriveerd, en wat gepraat te heben met muziekje kwamen de zegels snel op tafel. Waren veel 'gezonde' spanningen over wat het nou zou gaan doen / hoe het zou zijn in vergelijking met truffels-2cb etc. maar LSD is een stof apart vind ik. Was voor ZERO- en Pandan de eerste keer , en namen ze circa 120 µg als kennismaking.

Rond 22.00 namen we de zegels nam er eerst 1 , maar 10 minuten later nam ik er toch nog maar een (dacht dat ik nog wat tolerantie had) achteraf was de tweede 'teveel' omdat ik dan niet op zelfde niveau zat, inschattingsfoutje.

Na circa 30 minuten begon het al te werken , dus ging ik nog snel langs de wietwinkel wat erg spacey was daar binnen haha. Was er heel kort maar voor mijn gevoel ging de tijd erg snel dus snel weer naar huis voordat het moeilijk zou worden. Tijdens het fietsen kwamen er al patronen in de weg, en leek alles al samen te smelten kwam precies op tijd thuis. De sfeer was relaxed en goed, en een soort van lachkick tijdens het inslaan van de LSD, dat bleef de hele trip maar zwakte wel af na (2-3 uur) het inslaan bij mij.
Aangezien dingen anders waren als normaal zette ik maar een animatie film op en dacht we zien wel hoe men hoe het vind. Maar de film was zo simpel dat we er veel te veel achter zochten waardoor men de draad snel kwijt raakte, ondertussen hadden we toch muziek aanstaan wat Deephouse onder andere, paste vaak wel leuk bij de film smolt allemaal in elkaar leek het. Tot ik na 2 of 3 uur alles weer tot in geheel zag samen smelten.

"Zie nu dat hoge nobele verstand als ontstemde klokken, vals en schril. Dat weergaloze beeld van jeugd in bloei, bijna geknakt door waanzin"

Was een van de vele teksten die me hoofd binnenschoten toen. (Heb later meer andere rare grappige en mooie teksten op papier geschreven) Ik was aangenaam verrast van de sterkte van de zegels, ben wel wat gewend maar had deze onderschat. Vermoedelijk dat ik meestal wat tolerantie heb en dat nu afwezig was. Normaal blow behoorlijk wat tijdens een trip maar dat was nu niet nodig, geen behoefte aan pas aan het eind een jointje.

De filmkeuze was denk ik prima aangezien we toch alleen maar muziek luisterden, en over alles en niets aan het praten waren. En inderdaad alle producten onder de loep genomen, vooral die lime & cocos vruchtensap was wel erg zuur.. druiven waren lekkerder om te eten, of watermeloen. Dus vooral dat gegeten en ijsjes die echt 0.001% knetter hebben wij vol verwachting het eten bleek het maar in een heel dun laagje te zitten. Wel een aparte ervaring ook al was dat maar heel kort!

ZERO- Had ook feestspulletjes als een lichtgevend zwaard van die slingers die je moet 'uitblazen' maar die waren in 20 seconde allemaal al op en lag er een berg gekleurde slingers op een tafel. het zwaard was een grappige trip gadget tevens de vingerlampjes waren grappig. Merkte wel vaak dat ik wat verder ging dan de rest, had gedacht hetzelfde niveau te bereiken maar dat lesje weer geleerd!

Had net als de rest ook 'last' van momenten dat ik ineens kwijt was waar het over ging, maar dat mocht de pret niet drukken!

De visuals die ik had waren vooral samensmeltingen van het grote geheel, wat niet anders omschreven kan worden als intense visuals / vervormingen wat ik waarnam. Kleurrijk , mooi , en relaxed hoewel ik enige spanning in me kaak voelde wat ik bijna nooit op LSD heb, vermoed dat dat aan het kristal ligt wat er voor is gebruikt ander kristalletje gewenst blijkbaar .. ?

Toen iedereen vertrok op Pandan na die even wou rusten eerst, sliep ik vrij snel eigenlijk. Sliep zelfs door wekker heen zag ik later, Pandan ging toen naar huis, en dat was het eind de trip ook wel.

Toevoeging:
Voor ik wat rust ging pakken ging ik muziek luisteren en kon vaak hele complete soort filmpjes zien alsof er een verborgen boodschap was. Vooral genoten van die visuals en me laten meesleuren in de muziek.

Daarna rustig dagje gehad wat opgeruimd en weer helemaal fris de dag erna!

Vond het een erg leuk avontuur met zen allen, zeker voor herhaling vatbaar als het aan mij ligt.

Tot de volgende keer? :wink:

Peace

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod

Ik ga ook eens een poging wagen. Heb jullie tripreports alleen snel overgelezen zodat mijne er niet te veel op lijkt en ik nog wel m'n eigen ding schrijf :P Ik heb dit echt super snel en in één keer door geschreven, dus excuses als het niet lekker loopt of niet fijn leest! Direct alles geschreven wat het eerste in me opkwam, haha.

Maar goed. Heel gedoe in het begin omdat Pandan niet bij de bushalte was, het keihard regende waardoor ik later was en Smartieandme had ook nog vertraging. Uiteindelijk hebben Pandan, 25tolife en ik de Jumbo helemaal leeggeroofd en allemaal verschillende soorten eten gehaald. Smartie kwam later dus ook en allemaal gezellig zitten kletsen, was heel gezellig. Nadat we het hadden ingenomen werd ik al supersnel echt helemaal melig en mijn mondhoeken kreeg ik echt niet meer omlaag. Ik vond Pandan echt superkomisch, ik weet niet waarom, maar hij is gewoon grappig, en ik moest echt de heeeeeeeeele tijd lachen. Dat is wat ik me van het begin vooral heel erg herinner. Heeeel erg veel lachen. En de visuals kwamen steeds meer op. Zo droog dat we naar een plaatje van een youtube-filmpje aan het staren waren en er maar niet achter konden komen of hij nou écht bewoog of gewoon stilstond. Of dat je zegt 'goh die handdoek is ook wel tof om te zien zeg' en dat je dan met zijn vieren naar een fucking handdoek aan het staren bent. Surreal.

We hebben echt met van alles lopen kloten. Ik had van die sullige slingers meegenomen en Pandan had ze helemaal uit elkaar gehaald, het was inderdaad maar 2 seconden leuk maar ik heb er zo hard om moeten lachen. Ik was ook af en toe flink aan het steunen en kreunen en zuchten maar mijn god, wat is het vermoeiend eigenlijk als alles om je heen constant aan het bewegen is, haha. Ik vond het op de wc trouwens heel tof elke keer, omdat de vloer daar een patroontje had en als ik daar was dan golfde de vloer alsof het water was, heel heftig. Toen ik thuis wel eens truffels of 2cb had gebruikt en patroontjes zag op de badkamer toen ik daar alleen was, was ik daar af en toe wel heel overdonderd door maar nu vond ik het alleen maar leuk. Wat dat betreft was ik wel blij dat ik 2cb en truffels eerder had gebruikt. Het is toch best intens als NIKS om je heen, geen énkel punt, stilstaat. En ik was wel blij dat ik dat de eerste keren veilig thuis ervaren heb voordat ik het bij iemand anders deed.

Ik heb echt heeeeeel veel mooie dingen gezien, alles om me heen was zo gaaf, ik heb volgens mij echt heel veel wazig voor me uit zitten staren. Toen we Frozen keken op het einde waren mijn hallucinaties even zo heftig, dat het beeld constant van omgeving veranderde, het ene moment stonden de hoofdpersonen in de sneeuw en in het ijs, en het andere moment zag ik een tropisch eiland met palmbomen om hun heen. Dat was echt heel vaag om te zien maar heel bijzonder. Toen ik me vroeger bedacht hoe het zou zijn om te trippen, en wat ik dan graag voor toffe dingen zou willen zien, dan heb ik dat deze keer wel écht ervaren denk ik. Misschien was het ook dat het wat langer duurde, bij mij begon het effect bij 2cb of truffels net op het moment dat ik er lekker in zat weer te minderen. Nu ging het nog een paar uurtjes door en kon ik er langer bij stilstaan hoe bijzonder het was. Ik heb me echt wel honderd keer verbaasd over alles wat ik zag en hoe dat nou kan. En ik bedacht me ook dat mensen die niet geïnteresseerd zijn in drugs echt zo veel toffe dingen missen! Zoals dit, wauw. Dit had ik echt niet willen missen. Wat trouwens ook leuk was, was dat ik op gegeven moment rondjes aan het draaien was op de bureaustoel. En ik bleef maar rondjes draaien en de ene keer was de kamer groter en de andere kant was ie weer kleiner, dat was zo grappig :grin:

Ik kwam toen ook een beetje op het helpiksnaperniksmeervan-periode. Dat vond ik soms ook wel vervelend moet ik eerlijk zeggen. Ik vond de visuals echt fantastisch maar ik kon soms niet meer goed onderscheiden wat er om me heen gezegd werd en wat mijn gedachten waren. Dan zei iemand iets, was ik daarna even aan het denken, en kostte het me echt verdomd veel moeite om me te herinneren waar het gesprek nou over ging, en of het gespreksonderwerp nu mijn gedachte was of hetgeen wat ervoor gezegd was, als ik nog wist waar dat over ging. Daardoor was ik soms volgens mij echt heel wazig, dat had ik naderhand wel door en dat voelde best stom. Soms ging ik zo op in mijn gedachten dat ik het idee had dat ik in de bank verdween (of wilde verdwijnen). Ik was best blij dat ik mijn eigen kleedje had meegenomen want daar heb ik me telkens onder verstopt hihi. En ik vond ook dat geluiden en beelden en gedachten een soortvan in elkaar overliepen wat een heel toffe ervaring wat ook voor verwarring zorgde. Af en toe wilde ik iets vertellen maar kon ik niet goed uit mijn woorden komen, super irritant.

Daardoor kreeg ik soms ook het gevoel alsof ik mezelf een beetje kwijt was, dat heb ik ook wel eens als ik stoned ben namelijk. Als ik stoned ben voel ik me superleeg vanbinnen en daardoor heb ik het idee dat ik niet meer helemaal weet wie ik ben omdat ik zo leeg ben dat ik daar niet goed aan kan denken. Had me iets over mijn studie gevraagd op dat moment en ik had het echt niet goed geweten, terwijl ik echt verliefd ben op mijn opleiding! Normaal gesproken heb je toch een bepaald muurtje om je heen waarbij je controle hebt over hoe je jezelf laat zien aan anderen en wat je over jezelf vertelt, ik had het idee dat dat weg of minder was. Heel gek. Wel bijzonder.

Voor de rest heb ik me gewoon helemaal suf gelachen en hebben we echt ontzettend veel dingen belachelijk gemaakt. Zo fucking veel droge opmerkingen om de films die we echt voor geen meter konden volgen of om het eten en drinken dat we hadden gekocht. Het was wel een aparte ervaring om films te kijken en er zo weinig van te snappen dat je merkt dat je echt alleen maar naar beelden kijkt, maar er totaal niks van een verhaal of betekenis of wat dan ook bij je binnenkomt. Heb met Pandan regelmatig de visjes op het behang in de gang bekeken om tot de conclusie te komen dat ze écht bewogen maar tegelijkertijd ook écht stilstonden. En we hebben druiven, watermeloen, verschillende ijsjes, chocola, toffifee en chipjes gegeten :grin: Had trouwens best last van mijn kaken en was ook behoorlijk aan het trillen, maar ja ach.

Toen het effect minder werd was ik naar mijn idee wat stiller, ik probeerde mijn gedachten een beetje helder te krijgen maar die lagen nog helemaal in de war. Aan de ene kant wilde ik weer normaal worden om normaal te kunnen denken maar aan de andere kant vond ik het nog veel te gaaf en wilde erin blijven. Vond wel dat het effect heel geleidelijk afzakte en dat was wel fijn. Niet dat je er ineens uit bent en dan denkt hè shit! Maar ik was zooooooooo ontzettend moe! Van alle indrukken en ook van het wakker blijven de hele nacht, daar kan ik toch niet zo goed tegen. 's Ochtends was ik aan het wachten tot ik goed genoeg was om naar huis te fietsen, maar toen Smartie besloot om naar huis te gaan dacht ik, ik ga gewoon mee, want ik heb super veel zin om lekker in mijn bed te liggen en even alleen te zijn.

Ik fietste nog half recht over een rotonde (oeps) en toen ik bij het stoplicht stond verplichtte ik mezelf om op groen te wachten, in plaats van (wat ik normaal altijd doe) checken of er niks aan komt en door rood rijden. Ik dacht, ik weet zeker dat ik straks niet goed uitkijk en nog een keer aangereden word :') Was superblij toen ik thuis was, maar ook verdwaald want ik wist niet wat ik met mezelf aanmoest omdat ik nog vanalles lichtjes zag bewegen. Smartie appte dat ik moest douchen, dus dat ging ik doen. DAT WAS GODDELIJK. Heerlijk. Toen ontplofte ik wel een beetje en kreeg een huilbui, maar dat was ook heel erg fijn eigenlijk. Ik miste mijn huisgenootjes ineens even heel erg (ze waren allebei niet thuis), omdat ik normaal gesproken altijd drugs met hen gebruik en me superfijn bij ze voel. Voor mij was het toch anders om drugs te gebruiken zonder hen en niet bij ons thuis, omdat anders wel altijd zo is. Daarna toch maar in bed gaan liggen, nog even muziek geluisterd tot ik bijna in slaap viel. Ik voelde me op dat moment een soort kruising tussen stoned en een xtc-achtig roesje. Best wel lekker.

Zaterdagavond had ik met een vriend gegeten en naar mijn broers verjaardag geweest, maar daar was ik nog zo suf! Dat was niet heel chill. Zondag gelukkig een beetje bij kunnen komen. Ben nu nog steeds moe! Maar hopelijk is dat morgen over. :)

Ik vond het in ieder geval heel erg tof en ik had het echt niet willen missen. Misschien zeg ik wel honderd keer 'bijzonder' maar dat was het echt voor mij. Ik zou het ook nog wel vaker willen doen en het stelt me toch wel gerust dat ik dan beter weet wat ik kan verwachten en wat ik met mezelf aanmoet (: Moet wel zeggen dat ik het niet véél heftiger vind dan 2cb of truffels, maar het is toch wel weer heel anders. Zéker voor herhaling vatbaar. :grin:

Fool

Badass junkie
Woow, klinkt echt als een supervette ervaring, het moet vast raar zijn geweest om als 'onbekenden' toch gelijk samen te trippen!

bedankt voor het delen! :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Fool zei:
Woow, klinkt echt als een supervette ervaring, het moet vast raar zijn geweest om als 'onbekenden' toch gelijk samen te trippen!

bedankt voor het delen! :)

Is even wennen ja, maar mocht de pret niet drukken :)

Dank voor jullie berichtjes!
Was inderdaad wel erg vet om zo het 'avontuur' te beleven :hearteyes:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik moet zeggen dat het gelijk vertrouwd voelde wat mij betreft. Je bent wel aan het trippen met onbekenden maar zodra de boel insloeg had ik het gevoel of we elkaar al langer kenden.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Ik moet zeggen dat het gelijk vertrouwd voelde wat mij betreft. Je bent wel aan het trippen met onbekenden maar zodra de boel insloeg had ik het gevoel of we elkaar al langer kenden.
Dat is wel fijn. Grappig hoe goed veel soorten drugs mensen met elkaar kunnen verbinden, veel beter dan alcohol, waarvan veel mensen alleen maar vervelend worden. Als meer mensen dat nou maar zouden weten, dan zou er heel anders over drugs gedacht worden.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Deamon zei:
SmartieAndMe zei:
Dat is wel fijn. Grappig hoe goed veel soorten drugs mensen met elkaar kunnen verbinden, veel beter dan alcohol, waarvan veel mensen alleen maar vervelend worden. Als meer mensen dat nou maar zouden weten, dan zou er heel anders over drugs gedacht worden.

Zou bijna zeggen dat ik een uv àjéD en een Déjà vu tegelijk beleefde toen. Alsof niets van die avond/nacht alles ooit al eens was gebeurd en tegelijk was/werd het direct ingekleurd :P

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Jaaaaa knap reportje, leest heerlijk weg.
Echt wel fijn zo de gezamelijke trip door de verschillende deelnemers te lezen.
Jullie lijken net een testpanel voor drugs ofzo haha, wat word de volgende drug of choice? :grin:

Keep It on!
grzzzz :grin:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Hahahaha lol, probeer is een stevig cactustripje zou ik zo aanraden, maak er dan wel gelijk een weekendje van :wink: Moest vast een heerlijk reportje uit voortvloeien haaa

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
mandragora zei:
Hahahaha lol, probeer is een stevig cactustripje zou ik zo aanraden, maak er dan wel gelijk een weekendje van Moest vast een heerlijk reportje uit voortvloeien haaa
Cactus wordt em denk ik niet voor mij ;p Heb er al ervaring mee, dan wel met san pedro, niet met peyote. Het eten ervan was verschrikkelijk, dat doe ik niet nog eens.

Keta vind ik best hoor Smartie xD!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Deamon zei:
SmartieAndMe zei:
Hmm nou als ik voor mezelf spreek kan ikzelf met alcohol anders ook gewoon heel gezellig worden hoor, en me verbonden voelen met mensen :) Maar ik snap wel wat je bedoeld tav de negatieve mening die veel mensen hebben tov drugs vs. alcohol.

Maar ja ik ben voor speed voor de volgende modmeet, of gewoon alcohol drinken, maar ketamine vind ik ook een goed idee, want dat wil ik ook nog wel eens een keertje doen. Lijkt me wel een beetje eng omdat je daar zo raar van wordt, maar goed ik vond LSD ook eng haha.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
We kunnen het ook gewoon alle drie een keer doen :grin:

Geen haast ; liever 1 tegelijk hoewel eigenlijk kan alcohol altijd wel hoewel ik daar niet veel van drink normaal.

Was een interessante en leuke reis :)

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
ZERO- zei:
Maar ja ik ben voor speed voor de volgende modmeet, of gewoon alcohol drinken, maar ketamine vind ik ook een goed idee, want dat wil ik ook nog wel eens een keertje doen. Lijkt me wel een beetje eng omdat je daar zo raar van wordt, maar goed ik vond LSD ook eng haha.

Meh, alcohol is zo normaaltjes :P Speed ben ik ook wel voor, mij maakt het weinig uit in ieder geval. Heb zo'n toffe ervaring gehad dat het wel goed moet komen.

WeirdyBeardy

Experimenterende gebruiker
Leuk om te lezen allemaal zeg :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: Alle vier toffe verhalen maar vooral van het verhaal van pandan kreeg ik zin om het ook eens te doen.

Even een algemeen vraagje. Waarom trippen mensen zo vaak 's nachts? Ik moet er niet aan denken om een hele nacht door te halen, maar misschien is dat makkelijker met een zegeltje?

Fool

Badass junkie
Ik heb zelf vaak het gevoel dat ik snachts meer effecten merk. Als er minder stimuli zijn, zullen de wel aanwezige stimuli meer aanwezig zijn.

@mods, ga dat nou niet hier overleggen, dan maak je de rest jaloers :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
WeirdyBeardy zei:
Even een algemeen vraagje. Waarom trippen mensen zo vaak 's nachts? Ik moet er niet aan denken om een hele nacht door te halen, maar misschien is dat makkelijker met een zegeltje?

Tsja de vermoeidheid kan het wel tegenwerken. 's Nachts en overdag hebben allebei wel wat, heeft allebei een ander effect op de visuals. Overdag in het zonnetje vind ik ook heel relaxed maar geeft een compleet andere sfeer.

25tolife zei:
Geen haast ; liever 1 tegelijk hoewel eigenlijk kan alcohol altijd wel hoewel ik daar niet veel van drink normaal.

Was een interessante en leuke reis

Ik bedoelde ook niet allemaal tegelijk :grin: Alcohol en Keta is niet de beste combi...

Fool zei:
@mods, ga dat nou niet hier overleggen, dan maak je de rest jaloers

Kan ik me absoluut voorstellen, sorry :P We bespreken dat verder in private :P

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vond 's nachts wel heel tof, maar ik vond de nacht doorhalen wel zwaar. Ik heb sowieso wel slaapproblemen over het algemeen en kan er niet zo goed tegen een hele nacht niet te slapen, haha. Volgende keer zou ik liever rond een uur of 4 's middags beginnen, dan heb je zowel overdag als nacht.

Heeeeerlijke muziek. Ken de Farban nog niet :sunglasses:

Begin stiekem toch wel nieuwsgierig te worden naar synthetische drugs.

Het euforische, constanter heeft iedereen dat zo ervaren?
Wat waren de grootste verschillen met truffels/paddo's volgens jullie?

Nice reports, goede keuze om het uit meerdere perspectieven te schrijven.
Leuk om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad. :)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
HealthFreak zei:
Oké ik heb maar 1x truffels gedaan en 1x LSD dus, maar, ultrakorte samenvatting van mijn ervaring: van LSD word je in inderdaad euforisch en met truffels gaan je emoties alle kanten op. Truffels meer een emotionele mindfuck en LSD een mindfuck in hoe je alles om je heen ervaart. Wel allebei veel denkwerk maar op een andere manier. En met truffels vond ik trouwens ook meer patroontjes en kleurveranderingen qua hallucinaties, met LSD had ik meer lijnen overal om-/doorheen en vervormingen. Denk ik.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
HealthFreak zei:
Tientalle leuke setjes op Soundcloud, maar toch wel speciale aandacht voor de Swing Special (Kings Purpur) :grin: Dat maakt mensen ook euforisch hoor :P
HealthFreak zei:
Begin stiekem toch wel nieuwsgierig te worden naar synthetische drugs.

Wat mij betreft ook. LSD is veel rustiger en euforischer dan Paddo's/truffels. Ik heb het gevoel dat je de effecten wat meer kunt sturen en toelaten/blokkeren wanneer je dat wilt. Bij Paddo's en truffels worden de indrukken meer op je af gebombardeerd, terwijl je daar met LSD meer vrijheid in hebt.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ik vind het verschil tussen truffels en LSD voornamelijk de rust die LSD brengt. Paddo's/truffels zijn veel chaotischer. Emoties, gedachten en visuele effecten zijn bij truffels altijd verrekte chaotisch. LSD is veel rustiger, veel verfijnder wat dat betreft. Ik had het er tijdens de trip met Smartie nog over, over hoe rustig en verfijnd LSD aanvoelt. Met truffels heb ik altijd het gevoel dat mijn lichaam het er niet mee eens is, dat ik mezelf aan het vergiftigen ben. Met LSD had ik dat totaal niet. De bodyload is ook veel lager met LSD.

Qua visualisaties zijn truffels wel wat heftiger. Dit kan natuurlijk ook aan mijn dosage van LSD liggen, maar de visuals zijn ook anders. Zoals ZERO- al zei, meer kleur en patroontjes bij truffels. Bij LSD leek alles wel vloeibaar en subtiel. Maar je moet het allebei geprobeerd hebben om te zien welke je fijner vind. LSD is voor mij in ieder geval fijner als truffels.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Visuals ligt gedeeltelijk aan je dosis. Ik had met 15g hollandia veel heftigere visuals dan die 120ug zegel die jij had. Met de 250ug kwam ik daar al behoorlijk in de buurt, toch waren de visuals iets minder intens dan met truffels.

Met 15g hollandia zag ik op een gegeven moment eigenlijk bijna alleen nog maar visuals :grin:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ja kinders hierboven.. HOE DAN RUSTIG? IK WERD NIET RUSTIG HOOR? (Of deed ik wel rustig?)

reverb

Bewuste gebruiker
HealthFreak zei:

LSD (hangt wel van de dosis) af is iets beter te sturen dan truffels. Maar, voor mij is het grootste verschil dat ik na een LSD trip bijna een dag nodig heb om, wat ik noem, te 'landen'. Met truffels ben ik na 5-6 uur weer helemaal terug, ongeacht dosis.

Bovenaan