LSD + uitgaan

LSD tijdens het uitgaan

• Ja!!

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, te heftig

• Hangt er van af wat voor feestje

Stemmen: 1 100,0%
  • Geen ervaring mee

• Totaal aantal stemmers
    1

Jeller

Badass junkie
wat is jullie ervaring hiermee?
vinden jullie het een geschikte uitgaansdrug mits goed gedoseerd of is het liever iets wat je thuis doet

Ik vind het echt het beste, maar kan me voorstellen dat het niet op elk feestje zo geschikt zou zijn

zommes

Badass junkie
De mate van trippen bepaald een beetje op welk feestje.

Over het algemeen vind ik LSD heel erg vet tijdens het uitgaan. Als je ergens bent waar mensen zich op hun gemak voelen is de mensheid heel erg leuk om te zien, je lost dan op in de gemeenschap. Ik drink er dan wel bij, maar niet heel erg veel. Als ik er bij ga blowen trek ik het gek genoeg helemaal niet meer en ga ik afzonderen.

Ik kom nooit op feestjes waar geen leuke sfeer hangt dus ik kan eigenlijk niet vertellen of het ook vervelend kan zijn :grin:

Wat je zegt dus, mits goed gedoseerd. Maar wel leuker dan thuis zitten.

Ellesdee

Badass junkie
zommes zei:
De mate van trippen bepaald een beetje op welk feestje.

Over het algemeen vind ik LSD heel erg vet tijdens het uitgaan. Als je ergens bent waar mensen zich op hun gemak voelen is de mensheid heel erg leuk om te zien, je lost dan op in de gemeenschap. Ik drink er dan wel bij, maar niet heel erg veel. Als ik er bij ga blowen trek ik het gek genoeg helemaal niet meer en ga ik afzonderen.

Ik kom nooit op feestjes waar geen leuke sfeer hangt dus ik kan eigenlijk niet vertellen of het ook vervelend kan zijn :grin:

Wat je zegt dus, mits goed gedoseerd. Maar wel leuker dan thuis zitten.

Ik heb wel eens gehad dat de sfeer van een goafeestje totaal veranderde doordat er later op de avond van die vervelende dronken of cokesnuivende mensen op af kwamen...

En toen was t niet echt fijn nee met lsd...

maar over t algemeen is t zwaar relaxed lsd op een goafeestje :)

toepiekloot

Belezen gebruiker
yess :sunglasses: is ook wel te zien natuurlijk welk feestje, zoals een techno feestje met 2000 mensen vind ik minder geschikt, maar dan neem ik achter het feestje een trip bij de afterparty :wink:
maar kleine leuke feestjes met leuke mensen is echt enorm tof om op lsd te doen :)

toepiekloot

Belezen gebruiker
Jeller zei:
of op (goa)festivallen is het ook zeer leuk

idd, kan ik volkomen begrijpen maar aangezien ik geen goa festivals doe... :)
ik luister wel eens naar goa, maar niet de hele dag of het hele festival door, dat zou ik niet kunnen aanhoren, gewoon smaak van muziek natuurlijk :)
maar idd, op festivals is het enorm leuk, je komt terug van de weide naar de camping, en tot de namiddag op de camping trippen en naar de mensen kijken en wat er al rond je gebeurt
erg fascinerend eigl :)

Bovenaan