LSD. Van lab tot gebruiker.

Blackout

Belezen gebruiker
LSD is een drug die ik al meerdere jaren af en toe gebruik, en wat mijn kijk op het leven heeft vergroot.

Ik ben alleen nog steeds nieuwsgierig of deze stof in laboratoria wordt gemaakt, of dat dit bij mensen thuis wordt geproduceerd. Wij zijn al een lange tijd opzoek naar een manier om zuivere LSD te krijgen, en is dit mogelijk om zelf te produceren?

Dank

Vigilante

Wijs gebruiker
Recept is op internet te vinden.
Je hebt alleen wel hele dure spullen nodig en je moet ook zeker weten waar je mee bezig bent.
Ik denk niet dat er (veel) mensen zijn die dit kunnen en hebben in hun keldertje ofzo.

Laatst docu Inside LSD gezien. Was een dude in Amerika die weetikveel hoeveel jaar LSD had gemaakt. Naar schatting een half miljard doseringen gemaakt, if I remember correctly.
Hoeveel van dat soort mensen heb je nodig om de wereld te voorzien?

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Vigilante zei:
Recept is op internet te vinden.
Je hebt alleen wel hele dure spullen nodig en je moet ook zeker weten waar je mee bezig bent.
Ik denk niet dat er (veel) mensen zijn die dit kunnen en hebben in hun keldertje ofzo.

Laatst docu Inside LSD gezien. Was een dude in Amerika die weetikveel hoeveel jaar LSD had gemaakt. Naar schatting een half miljard doseringen gemaakt, if I remember correctly.
Hoeveel van dat soort mensen heb je nodig om de wereld te voorzien?

Die docu had ik ook gezien. Daarom werd LSD ook op blotters gedaan, ipv suikerklontjes, omdat ze zoveel produceerde dat ze die suikerklontjes niet meer konden smokkelen, dus ze hadden wat lichters en kleiners nodig. En half miljard klopt denk ik, volgens mij was het rond de 600 miljoen.

Vigilante

Wijs gebruiker
Het had toch iets te maken met het feit dat een veroordeling werd gebaseerd op het totale gewicht, en niet op de hoeveelheid LSD? 6 kilo suikerklontjes is veel minder LSD dan 6 kilo blotter.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Vigilante zei:
Het had toch iets te maken met het feit dat een veroordeling werd gebaseerd op het totale gewicht, en niet op de hoeveelheid LSD? Suikerklontjes wegen veel meer dan papier.

Dat zou ook nog kunnen, het is alweer een tijdje geleden dat ik 'm heb gezien. Volgens mij was het een docu van Nat Geo.

EDIT:
Het heet Inside LSD

TheFuckingDutchman

Experimenterende gebruiker
Net de docu op youtube gekeken maar heb dat stuk over suikerklontjes en blotter blijkbaar gemist. Was wel erg interessant. Meteen zin om te trippen.

Tomaat

Bewuste gebruiker
Vigilante zei:
Het had toch iets te maken met het feit dat een veroordeling werd gebaseerd op het totale gewicht, en niet op de hoeveelheid LSD? 6 kilo suikerklontjes is veel minder LSD dan 6 kilo blotter.

Jep inderdaad.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Om LSD te synthetiseren heb je denk ik toch een lab nodig hoor, de synthese is echt niet gemakkelijk. Je hebt bijvoorbeeld al voor verschillende stadia verschillende kleuren licht nodig, en nog een hoop heel duur en niet makkelijk te verkrijgen labomateriaal.

Amfetamine synthetiseren bijvoorbeeld is "a piece of cake" vergeleken met het synthetiseren van LSD.

Het zullen hoogstwaarschijnlijk biochemicussen/chemicussen zijn die dat synthetiseren, ze moeten iig een hoop organische chemie hebben gehad.

Grondstoffen als ergotamine zijn ook niet zomaar te krijgen, het wordt tenslotte alleen nog maar voor migraine legaal gebruikt. :P

Syntheses van LSD zul je vast wel vinden op internet, maar of die juist zijn...

Uiteindelijk kan ik me niet voorstellen dat erg veel mensen zich hiermee bezig houden, it's not easy. Maar goed, als het je eenmaal gelukt is heb je wel een lifelong supply voor jezelf ! :hearteyes:

Dus zelf maken zit er niet in voor je denk ik zo. :)

Het enigste wat je kunt doen is zoeken naar dat soort mensen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Haha, daar gaat het helemaal niet om. :P

Het maken zelf zou het belangrijkste zijn, die lifelongsupply slechts een leuke bijkomstigheid. :tearsofjoy:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
Het zullen hoogstwaarschijnlijk biochemicussen/chemicussen zijn die dat synthetiseren, ze moeten iig een hoop organische chemie hebben gehad.

Om even de vervelende spellingnazi uit te hangen, het meervoud van chemicus is chemici

OT: liquid lsd bijvoorbeeld is wel te vinden als je je best doet, en dat is eigenlijk gewoon lsd opgelost in alcohol als ik het goed heb. Maarja wat is zuiver? Ik bedoel als je het op een blotter hebt is het meestal ook zuiver, maar het zit op een stukje papier. Maar liquid is zeker een aanrader. Erg fijn in het gebruik.

En ja, het is niet iets wat je even in je keldertje kan maken, is voor zover ik het weet wel een studie organische scheikunde voor nodig, of een goede leermeester natuurlijk. En een laboratorium.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Om even de vervelende spellingnazi uit te hangen, het meervoud van chemicus is chemici

True. :sunglasses:

OT: liquid lsd bijvoorbeeld is wel te vinden als je je best doet, en dat is eigenlijk gewoon lsd opgelost in alcohol als ik het goed heb. Maarja wat is zuiver? Ik bedoel als je het op een blotter hebt is het meestal ook zuiver, maar het zit op een stukje papier. Maar liquid is zeker een aanrader. Erg fijn in het gebruik.

Liquid is meestal op waterbasisch. En heb je het al eens geprobeerd ? Want ik hoor wel dat het anders is maar dat heb ik zelf nog niet ervaren helaas.

LSD komt trouwens ook voor in kristallen.

En ja, het is niet iets wat je even in je keldertje kan maken, is voor zover ik het weet wel een studie organische scheikunde voor nodig, of een goede leermeester natuurlijk. En een laboratorium.

True. :)

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ja, ik heb zelf meerdere keren liquid gehad, en ik kan je vertellen dat dat zeker in alcohol opgelost was. Dat was goed te ruiken.

En nee, het effect was niet anders, maar het was gewoon een erg sterke concentratie. En op een gegeven moment wordt het op suikerklontjes druppelen ook zo veel gedoe, dus dan druppelde ik gewoon op mijn tong, maar dan zie je niet echt wat je doet, dus af en toe ging er een druppeltje meer dan bedoeld was naar binnen. :tearsofjoy: Totaal niet erg hoor, I can handle my acid.

Blackout

Belezen gebruiker
Inside LSD...die docu heeft mij inderdaad weer aangewakkerd...wat een vette docu. Komen dingen in voor die je beseft als je aan het trippen bent, maar niet onder woorden kan brengen.

Het plan is om binnenkort weer met een klein groepje te gaan trippen, en dan proberen de trip te kanaliseren. Zo hebben we allemaal iets waar we goed in zijn...de ene produced techno muziek, de andere draait ontzettend veel als DJ...gaat een leuke dag worden :) Nu de acid nog!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Eerst tellen en dan heel droog: "It's a large number." :sunglasses:

En dan natuurlijk die grijns op zijn gezicht aan het einde, geweldig ! :hearteyes:

Intoxication

Bewuste gebruiker
echt hé te geniaal voor zo'n vent op die leeftijd, je moet het maar doen he:tongueout: lsd beginnen synthetiseren en al dat materiaal dat daar lag omg :P denk dat hij ook wel eens goed gevloekt heeft toen 1 van zijn klanten hem had geript :P

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Intoxication zei:
echt hé te geniaal voor zo'n vent op die leeftijd, je moet het maar doen he:tongueout: lsd beginnen synthetiseren en al dat materiaal dat daar lag omg :P denk dat hij ook wel eens goed gevloekt heeft toen 1 van zijn klanten hem had geript :P

Wie zegt dat het een klant was ? Denk je nu echt dat zo een grote hoeveelheid LSD produceren niemand opvalt ? Dat valt sowieso op.

Aldous

Belezen gebruiker
Vigilante zei:
ja precies dat het ik ook wel eens in een docu gezien, blotter is zo'n beetje de manier om met zo min mogelijk massa toch aparte dosissen te maken

Bovenaan