Ik las hier 'in een cd doosje'.. verspilde moeite.Aldous zei:Per post versturen is geen probleem hoor!
Ban!! Vragen of delen van verkoop punten word niet getollereerd!Worstenjongen zei:Hmmm chill dat het zo kan
Nu nog iemand vinden die het verkoopt xD
Nick de Neger zei:Ban!! Vragen of delen van verkoop punten word niet getollereerd!Worstenjongen zei:Hmmm chill dat het zo kan
Nu nog iemand vinden die het verkoopt xD![]()
Versturen werkt verder prima... je kan zelfs grammen speed per post versturen :P
acidboy zei:Hoezo... je plakt er toch gewoon een postzegel op.
ExceptionalInsight zei:Maar dat is op kleine schaal neem ik aan. Vroeger was er zo'n groep/cult/hippiesekte die op feesten enzo gratis lsd uitdeelden, helaas is de naam me even ontschoten, kan het zo snel ook niet vinden, maar dát lijkt me vet![]()
Of je rijdt er even naartoe duwt geld in zijn hand en pakt een zakje aan.Drientje zei:Dan moet je eerst iets opsturen naar de dealer wat geen waarde heeft voor hem maar des te meer voor jou en als hij dan de zegels opgestuurd heeft en jij betaald dan stuurt hij het gene wat niet van waarde was voor hem maar wel voor jou weer terug.....![]()
ExceptionalInsight zei:Maar dat is op kleine schaal neem ik aan. Vroeger was er zo'n groep/cult/hippiesekte die op feesten enzo gratis lsd uitdeelden, helaas is de naam me even ontschoten, kan het zo snel ook niet vinden, maar dát lijkt me vet![]()
,het was alsook een commune.er werd gratis concerten gegeven,en gratis lsd uitgedeeld (door zanger gitarist gerry garcia),GROOVY!!! Tripper 25 zei:Ik zou ook wel willen dat iemand me postzegels kwam bezorgen :P
Dat houdt het een stuk simpeler want nou kan ik het niet vinden.
Tripper 25 zei:Ik zou ook wel willen dat iemand me postzegels kwam bezorgen :P
Dat houdt het een stuk simpeler want nou kan ik het niet vinden.