Lsd versturen

Drientje

DF-koning
Zou ik probleemloos LSD kunnen versturen naar iemand in NL?

Als ik het goed verpak in een bubble envelop en in een sealtje en zilverfolie, zouden er dan mogelijkheden zijn dat het ontdekt wordt?

X

Debris

Bewuste gebruiker
Ik zou 't niet doen, maar als je 't dan toch wilt doen zou ik het versturen zoals je beschrijft, maar dan in die envelop een cd-doosje met cd erin en onder in 't doosje (tussen dat ding waar de cd op ligt en de achterkant) stoppen.

Wacky

Badass junkie
Lijkt me niets nodig allemaal, kan zo in een envelop met een opgevouwen A4 erbij. Ze gaan je post echt niet open maken om te kijken of er toevallig lsd trips inzitten ofzo.

Drientje

DF-koning
Ik zou het toch graag in een sealtje willen doen om eventueel verlies van mics tegen te gaan...

Of niet?

shokora

Wijs gebruiker
In principe kan je dat gewoon versturen, zolang je het maar in een a4tje vouwt. Dan kun je niet zien wat voor vorm er in zit (hoewel dat ook niet echt schokkend is ofzo). En aangezien papertrips ook gewoon van papier zijn (JOH), lijkt het me niet dat je problemen hebt met detectie. Ook omdat het totaal reukloos is.

Je moet het inderdaad wel goed beschermen, want LSD is een erg kwetsbaar stofje.

Aldous

Belezen gebruiker
Per post versturen is geen probleem hoor! Ken iemand die dat vaak genoeg gedaan heeft... Wel ff luchtdicht verpakken idd!

azgaza

Badass junkie
Ik kreeg het voor elkaar paddo's in karton en servetjes verpakt in een brief naar het buitenland te sturen dus waarom zou LSD in een brief niet kunnen? Gewoon een kaart of blanco kaart matteriaal en daar het zakje met netjes in zilverfolie ingepakt de LSD in, niks verdachts aan :)

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
gewoon een verjaardagskaartje in een envelope steken met daar in de zegels in zilverpapier en in een weedzakje er op geplakt.
werkt altijd.. en trouwens ze kijken toch je mail niet na.

Funky Monkey

Badass junkie
Worstenjongen zei:
Hmmm chill dat het zo kan :tongueout:

Nu nog iemand vinden die het verkoopt xD
Ban!! Vragen of delen van verkoop punten word niet getollereerd! :beer:

Versturen werkt verder prima... je kan zelfs grammen speed per post versturen :P

Drientje

DF-koning
Nick de Neger zei:
Worstenjongen zei:
Hmmm chill dat het zo kan :tongueout:

Nu nog iemand vinden die het verkoopt xD
Ban!! Vragen of delen van verkoop punten word niet getollereerd! :beer:

Versturen werkt verder prima... je kan zelfs grammen speed per post versturen :P

Vind nou niet bepaald dat hij vraagt om LSD, hij insinueerd dat hij iemand moet vinden dus zal hij zelf moeten zoeken.

@ Worstenjongen: meestal weten dealers wel mensen te vinden die je aan allerlei rommel kunnen helpen. Ook mensen die LSD verkopen/uitdelen(de true hippie spirit is natuurlijk de gratis verspreiding van deze love ang hug drug!) Maar dat is mijn bescheiden mening!

X

Drientje

DF-koning
^Nou verstoor je mijn hippie style! Ik heb iemand heel lief gratis LSD opgestuurd(return the favor when needed)en ga jij mij op slechte gedachten brengen alles zelf te houden! Niet lief!!! Ga je schamen, in een hoekje!!!! Foei!!! :grin:

Drientje

DF-koning
Het mooie eraan is dat ik die lsd gekregen heb en zelf ook geen cent om mijn reet aan te krabben(toen nog niet iig)

Ik geef altijd alles weg, zou zelfs mijn laatste peuk nog met je delen.

X

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Maar dat is op kleine schaal neem ik aan. Vroeger was er zo'n groep/cult/hippiesekte die op feesten enzo gratis lsd uitdeelden, helaas is de naam me even ontschoten, kan het zo snel ook niet vinden, maar dát lijkt me vet :grin:

Drientje

DF-koning
Er is idd ooit sprake geweest van zo'n bende, daarom is het nu verboden, ze wilden het door het drinkwater gaan verspreiden, lekker slim...

Ik deel uit omdat ik er blij van word, alleen aan mensen die ik ken en op kleine schaal, niet meer dan 5-6 zegels op een avond...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Hm, ik dacht dat dat drinkwater verhaal een smoes was van de Amerikaanse regering.. Weet je toevallig waar ik een dergelijk artikel kan vinden?
En nu weer even ontopic, hoewel ik denk dat je vraag al beantwoord is; Ik verstuur zelf ook wel eens wat en een stukje zilverfolie er omheen en in een a4tje of een kaart of whatever should do the trick (ook buiten Nederland, mocht je daar ook in geïnteresseerd zijn)

shokora

Wijs gebruiker
Drinkwater was een grapje van de provo's in de jaren 60 in Nederland. Die zeiden dat LSD zo goed voor je was, dat ze er over nadachten om het in het drinkwater te doen... Leuk als de overheid het vind om hetze tegen links te zaaien en mongool als mensen zijn, geloofden sommige mensen het -_-

DreamWeaver

Badass junkie
Ik kreeg vroeger wel eens post van een Amsterdamse übertripper die mij zegels stuurde met de post. Het enige waar je op moet letten is vertrouwen, want hoe ga je dat betalen?
Voor in de enveloppe: zegels in zilverfolie vouwen (doe maar lekker dik, en druk de lucht eruit) vervolgens evt nog in een gripzakje en daarna nog in een A4tje. Die vouw je dubbel en steek je in een enveloppe :)

Happy postduiving!

DreamWeaver

Badass junkie
acidboy zei:
Hoezo... je plakt er toch gewoon een postzegel op.

Voor die zegels moet betaald worden, het frankeren van een enveloppe lijkt me niet zo moeilijk dat dat apart beschreven moet worden (tenzij je de verkeerde zegel op de envelop plakt :wink: ).

Het probleem met dat vertrouwen is dat de een zeker moet weten dat ie z'n geld krijgt en de ander zeker moet zijn dat de verkoper de zegels ook daadwerkelijk opstuurt.

Drientje

DF-koning
Dan moet je eerst iets opsturen naar de dealer wat geen waarde heeft voor hem maar des te meer voor jou en als hij dan de zegels opgestuurd heeft en jij betaald dan stuurt hij het gene wat niet van waarde was voor hem maar wel voor jou weer terug..... :sunglasses:

Valentijntje

Bewuste gebruiker
haha we dwalen weer lekker af mensen :P

ik zat bij mezelf na te denken om nog wat zinnigs aan deze discussie toe te voegen maar dat hoeft helemaal niet..

spread the love

LD50

Newbie
ExceptionalInsight zei:
Maar dat is op kleine schaal neem ik aan. Vroeger was er zo'n groep/cult/hippiesekte die op feesten enzo gratis lsd uitdeelden, helaas is de naam me even ontschoten, kan het zo snel ook niet vinden, maar dát lijkt me vet :grin:

Ik denk dat je de Merry Pranksters bedoelde (http://en.wikipedia.org/wiki/Merry_Pranksters), je moet maar eens "The Electric Kool-Aid Acid Test" lezen, een vrij goed (maar bizar geschreven) boek daarover.

Debris

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Dan moet je eerst iets opsturen naar de dealer wat geen waarde heeft voor hem maar des te meer voor jou en als hij dan de zegels opgestuurd heeft en jij betaald dan stuurt hij het gene wat niet van waarde was voor hem maar wel voor jou weer terug..... :sunglasses:
Of je rijdt er even naartoe duwt geld in zijn hand en pakt een zakje aan.

cronos

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:

misschien heb je het wel op de sixties band " the grateful dead " :rockband: ,het was alsook een commune.er werd gratis concerten gegeven,en gratis lsd uitgedeeld (door zanger gitarist gerry garcia),GROOVY!!! :hearteyes:

Lauu

Badass junkie
neem gewoon wat mee...het is gewoon papier waar toevallig allemaal vlekken op zitten van dezelfde grootte :P

Ik zou ook wel willen dat iemand me postzegels kwam bezorgen :P

Dat houdt het een stuk simpeler want nou kan ik het niet vinden.

cronos

Wijs gebruiker
Tripper 25 zei:
Ik zou ook wel willen dat iemand me postzegels kwam bezorgen :P

Dat houdt het een stuk simpeler want nou kan ik het niet vinden.

het begint hier langzamerhand toch de verkeerde kant uit te gaan,want dat is een duidelijk signaal om aan zegeltjes te geraken.sorry dat ik zo bitchy klink :( ,zoek en je vindt !!! :hearteyes:

Bovenaan