Wat nope?ExceptionalInsight zei:Nope. Hoeveel neem je?
tomz0r zei:Ik heb ook niet echt helemaal het gevoel dat ik hallucineer op LSD, maar eerder dat het zich allemaal in mijn hoofd afspeelt. Vooral die fractals enzo, die zie ik niet echt, maar die bedenk ik er bij heb ik het gevoel.
Spatzi zei:Ik zag gekleurde bomen dansen op muziek en zwaaien met blije tentakels terwijl ik op slechts op 60 tot 80 mics rondtripte. Zo zie je maar dat het per persoon verschilt.
Het krijgen van visuals is leuk, maar ga niet trippen met de gedachte 'ik moet per se visuals!'. Krijg je ze dan niet, dan valt het tegen en mis je door je frustratie wellicht andere leuke dingen van die trip. Dat zou zonde zijn! Qua LSD heb ik niet genoeg ervaring, maar bij Paddo's weet ik vrij snel in m'n trip of het een visueel spektakel gaat worden, of het fijn een avondje mindfucken wordt (mijn persoonlijke favoriet!), of dat ik bv. gewoon een beetje chillend extra goed van muziek ga genieten. Wat het dan ook wordt, ik heb er vrede mee en plezier door.
Ik zie het altijd maar als het verassingsmenu bestellen in een leuk restaurant. Wat ik krijg maakt me niet uit, als het maar lekker is!![]()
Spatzi zei:Ik zie het altijd maar als het verassingsmenu bestellen in een leuk restaurant. Wat ik krijg maakt me niet uit, als het maar lekker is!![]()
dain zei:Ik had bij mijn eerste trip ook het gevoel "waar blijven mijn visuals". Tot ik eens rondkeek, tot ik fatsoenlijk rondkeek en alles prachtig was, maar ik het als normaal had gezien. Daarna begon het avontuur van visual-huntenOveral rondkijken naar lijntjes, structuren, kleuren, in de hoop er wat moois uitkwam.
Ik heb wel nog het gevoel dat ik "de top" niet heb bereikt op gebied van visuals, bijlange na niet, misschien sta je niet bij alles stil maar is er een hoop pracht rond je. Al is er natuurlijk imho een hoop verschil van mens tot mens, je mindset, creativiteit, hoeveelheid, lengte en gewicht spelen waarschijnlijk een hoop erin mee.
Dat gaat hier niet spijtig genoeg.Spatzi zei:Laat je zegels eens testen, dan weet je de dosering...
plantenbak zei:dus wat raden jullie dan aan voor de volgende keer?
* Vorige keer had ik dus waarschijnlijk 150mics en hier merkte ik weinig van, zijn dan 2zegels aan te raden of is die stap te groot?
alvast bedankt![]()
Spatzi zei:plantenbak zei:dus wat raden jullie dan aan voor de volgende keer?
* Vorige keer had ik dus waarschijnlijk 150mics en hier merkte ik weinig van, zijn dan 2zegels aan te raden of is die stap te groot?
alvast bedankt![]()
Dat kan jij zelf het beste inschatten. Hoe ging het met je, op 125 mics? 2 keer zo intens, trek je dat? Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me nogal een stap...
Ik snap dat je graag visuals wilt zien, maar staar je er niet blind op (haha, woordgrapje!) Mogelijk zijn er wel gewoon visuals, maar heb je het gewoon niet door omdat je gedachten ook al op zijn kop staan. Ik heb op een lagere dosering wel gewoon visuals, ik moet alleen even de juiste mindset hebben. Gewoon lekker ontspannen, niets moet alles kan. Op een gegeven moment, als ik met mijn gedachten met iets heel anders bezig bent, heb ik ineens zo'n 'wtf?' moment. Het begint als ik niet echt meer kan inschatten hoe groot de ruimte is waar ik inzit, staat de tv nou een kilometer weg en is hij honderden meters groot, of zit ik er met mijn neus op? Da's vor mij een teken dat ik fraaie dingen ga zien.
![]()
wees dan maar heel blij want ik zit echt ver van dat niveau afazgaza zei:Ik kan me geen mild visuele trip voorstellen, ik heb van elke dosis eigenlijk al harde visuals, al is het wel dat de visuals nog harder worden van hoge dosissen, vanaf 100 ug heb ik op de piek al dat ik visueel het contact met de realiteit een beetje kwijt ben, op 200 ug is dat de halve trip zo, dat ik met mijn voeten moet voelen waar ik wel echt op kan lopen enzo, geweldig. Ik doe het ook wel echt grotendeels voor de visuals, want ze zijn zo mooi dat er haast geen woorden voor zijn, mooier dan de mooiste kunst, de combinatie van alle schoonheid en perfectie..![]()
youperdepoep zei:heb je je zegels al kunnen laten testen?
lijkt me stug dat je van 150 ug geen visuals krijgt nl...
maar stug of niet, sowieso je dosis opschroeven. ga lekker naar anderhalf, en als dat the trick neit doet naar 2. maarja, wel 2 weken ertussen laten om een beetje een reeel beeld te krijgen van je benodigde dosis denk ik.
Angramar Temenos zei:Hmm, visuals, raar verhaal bij mij.. Ik heb denk ik gemiddelde sterkte visuals, alleen ik heb de neiging om mezelf enorm op te fokken dat ik niet echt visuals heb en mezelf maar wijsmaak dat ik ze heb omdat ik denk dat ik ze hoor te hebben (enorm rare mindfuck).