LSD + Visuals

BifiWorst

Belezen gebruiker
Hallow :wave:

Zijn er mensen die ook bijna geen tot geen visuals hebben op lsd...
Niet dat ik het erg vind, maar ik vroeg me gewoon af als dit misschien van persoon tot persoon afhangt??

Greetz

tomz0r

Badass junkie
Sommige mensen trippen inderdaad niet zo visueel, maar meer in hun hoofd. De werking verschilt van persoon tot persoon.
Ik heb ook niet echt helemaal het gevoel dat ik hallucineer op LSD, maar eerder dat het zich allemaal in mijn hoofd afspeelt. Vooral die fractals enzo, die zie ik niet echt, maar die bedenk ik er bij heb ik het gevoel.

Maar ik ken ook mensen die mentaal zo goed als nuchter zijn op LSD en juist alleen maar hallucineren.

Het verschilt nogal :P

BifiWorst

Belezen gebruiker
tomz0r zei:
Ik heb ook niet echt helemaal het gevoel dat ik hallucineer op LSD, maar eerder dat het zich allemaal in mijn hoofd afspeelt. Vooral die fractals enzo, die zie ik niet echt, maar die bedenk ik er bij heb ik het gevoel.

Oké, dat moest ik dus weten :)
Bij mij is dit ook het geval, vind dit eigenlijk niet zo erg, zo kan je nog lekker 'normaal' dingen doen.
En als ik me echt een tijdje op iets concentreer, echt staren, dan komen er wel lichte visuals boven...

Nog mensen???

Spatzi

Belezen gebruiker
Mijn meissie heeft onlangs voor het eerst LSD genomen, ergens rond de 25 a 30ug, erg weinig dus. Ze had een supertijd maar geen visuals. Da's niet raar voor zo'n lage dosis. Laat je zegels eens testen, dan weet je de dosering...

L

Lid 6909

Gast
Ik denk ook dat je gewoon te weinig neemt, ik had ook zegels waar ik een hele van nam, maar achteraf bleek dit dan +/- 40~50 mics te zijn. Maar toen ik 2 zegels nam kwam er wel visueel vuurwerk naar boven.

:wink:

Spatzi

Belezen gebruiker
Ik zag gekleurde bomen dansen op muziek en zwaaien met blije tentakels terwijl ik op slechts op 60 tot 80 mics rondtripte. Zo zie je maar dat het per persoon verschilt. :sunglasses:

Het krijgen van visuals is leuk, maar ga niet trippen met de gedachte 'ik moet per se visuals!'. Krijg je ze dan niet, dan valt het tegen en mis je door je frustratie wellicht andere leuke dingen van die trip. Dat zou zonde zijn! Qua LSD heb ik niet genoeg ervaring, maar bij Paddo's weet ik vrij snel in m'n trip of het een visueel spektakel gaat worden, of het fijn een avondje mindfucken wordt (mijn persoonlijke favoriet!), of dat ik bv. gewoon een beetje chillend extra goed van muziek ga genieten. Wat het dan ook wordt, ik heb er vrede mee en plezier door.

Ik zie het altijd maar als het verassingsmenu bestellen in een leuk restaurant. Wat ik krijg maakt me niet uit, als het maar lekker is! :grin:

L

Lid 6909

Gast
Spatzi zei:
Ik zag gekleurde bomen dansen op muziek en zwaaien met blije tentakels terwijl ik op slechts op 60 tot 80 mics rondtripte. Zo zie je maar dat het per persoon verschilt. :sunglasses:

Het krijgen van visuals is leuk, maar ga niet trippen met de gedachte 'ik moet per se visuals!'. Krijg je ze dan niet, dan valt het tegen en mis je door je frustratie wellicht andere leuke dingen van die trip. Dat zou zonde zijn! Qua LSD heb ik niet genoeg ervaring, maar bij Paddo's weet ik vrij snel in m'n trip of het een visueel spektakel gaat worden, of het fijn een avondje mindfucken wordt (mijn persoonlijke favoriet!), of dat ik bv. gewoon een beetje chillend extra goed van muziek ga genieten. Wat het dan ook wordt, ik heb er vrede mee en plezier door.

Ik zie het altijd maar als het verassingsmenu bestellen in een leuk restaurant. Wat ik krijg maakt me niet uit, als het maar lekker is! :grin:

Dat dat is wel waar, maar ik ben van mening dat visuals WEL voor iedereen zijn weggelegt, maar dat je het even te pakken moet krijgen ofzo, en dat elke trip gewoon anders is idd.

BifiWorst

Belezen gebruiker
Met paddo's heb ik ook bijna geen tot geen visuals...
Op een bakje hawiaanse zie ik wel een beetje de dingen golven en plotseling werd alles paars, maar echt lang duurt dit nooit... Snap niet dat er mensen zijn die kaboutertjes zien lopen :grin: :grin:
Het zal wel aan mij liggen dan :)

azgaza

Badass junkie
Ik trip zelf juist extreem visueel, al vanaf hele lage dosissen (onder de 50 ug), ik heb hetzelfde met paddo's, die voel ik ook al vanaf 2 of 3 losse paddo's. Het verschilt dus sowieso erg veel per persoon maar de dosis heeft er natuurlijk ook redelijk wat mee te maken.

dain

Bewuste gebruiker
Ik had bij mijn eerste trip ook het gevoel "waar blijven mijn visuals". Tot ik eens rondkeek, tot ik fatsoenlijk rondkeek en alles prachtig was, maar ik het als normaal had gezien. Daarna begon het avontuur van visual-hunten :grin: Overal rondkijken naar lijntjes, structuren, kleuren, in de hoop er wat moois uitkwam.

Ik heb wel nog het gevoel dat ik "de top" niet heb bereikt op gebied van visuals, bijlange na niet, misschien sta je niet bij alles stil maar is er een hoop pracht rond je. Al is er natuurlijk imho een hoop verschil van mens tot mens, je mindset, creativiteit, hoeveelheid, lengte en gewicht spelen waarschijnlijk een hoop erin mee.

J0rrit

Badass junkie
dain zei:
Ik had bij mijn eerste trip ook het gevoel "waar blijven mijn visuals". Tot ik eens rondkeek, tot ik fatsoenlijk rondkeek en alles prachtig was, maar ik het als normaal had gezien. Daarna begon het avontuur van visual-hunten :grin: Overal rondkijken naar lijntjes, structuren, kleuren, in de hoop er wat moois uitkwam.

Ik heb wel nog het gevoel dat ik "de top" niet heb bereikt op gebied van visuals, bijlange na niet, misschien sta je niet bij alles stil maar is er een hoop pracht rond je. Al is er natuurlijk imho een hoop verschil van mens tot mens, je mindset, creativiteit, hoeveelheid, lengte en gewicht spelen waarschijnlijk een hoop erin mee.

en niet te vergeten de soort crystal lsd, verschilt ook per blotter namelijk.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja idd grotendeels maak je je visuals zelf, als je er blijft aan denken en denken moet het zoiezo wel verschijnen...
sommige komen vanzelf mr dan heb je die onbewust zelf bedacht ik je hoofd.. :grin:

psych-out

Bewuste gebruiker
je hebt hallucineren en je hebt hallucineren.
hiermee bedoel ik:
iemand die nog nooit gehallucineerd heeft die ziet hallucineren anders dan een persoon die het al heeft gedaan en gezien.
iemand die nog nooit gehallucineerd heeft denkt dat je dan allemaal dingen ziet die er niet zijn, ... die persoon heeft een heel andere visie op wat hallucineren nu juist is. ik dacht vroeger toen ik nog maar net van wiet had gehoord over het high zijn,... dus ik beelde mij daar iets in van, echt vliegen ( in je hoofd dan wel he) dat je alles heel anders zag,... maar nu weet ik ook dat wiet gewoon CHILL is ma goed.
paddo's en LSD,... geven hallucinaties maar in normale hoeveelheden, zie je de werled heel anders, kleuren worden intenser,... je kan dingen zien dansen ofzo maar dat is gewoonweg anders dan dat je dat voorstelt, als je grote hoeveelheden neemt of een ander soort drugs, bv 2c-b, salvia 20x , jah dan heb je wel die '' dingen die er niet zijn zien''
als ik tegen iemand zeg die nog nooit gehallucineerd heeft '' ik heb de warmte uit de lampen zien vloeien'' dan denkt die persoon hoogst waarschijnlijk '' allemaal kleuren die uit de lamp komen(was bij een LSD trip) ''
verkeerde visie maargoed, had ik ook toen ik het niet kende.
de mensen met ervaring van paddos, LSD ,... weten dat je allemaal patronen enz... ziet.
maar ik zou zeggen . neem eens wat meer en als je dan eens ziet wat hallucineren is dan veranderd dat heel je visie, kijk op hallucineren.
wow hoeveel keer heb ik wel niet het woord ''hallucineren'' gebruikt. :mrgreen:
succes en trip ze.
mvg LSDmathXtc

wodansman

Newbie
Wat ik en m'n buddy's doen, is in het begin, als het aan het opkomen is (en al duidelijk merkbaar is) maar nog perse visuals; in een keidonkere kast gaan staan, en en gewoon om je heen kijken in de duisternis. probeer iets te zien, dit werkt bij mij meestal vrij goed (en voor je het weet waan je je echt in een andere wereld). Wat ook werkt bij mij is bijvoorbeeld naar m'n armen kijken, en proberen de details de zin (van je arm, of gewoon in het algemeen van ding) een vergrootglas is een idee voor de volgende keer wat me nu te binnen schiet :)

Daarnaast verschilt het denk ik ook gewoon per trip. En hoe je ingesteld bent. Soms werkt het ook om gewoon ff niets te proberen te zien.

Chris Pontius

Badass junkie
had het gister voor het eerst geprobeerd, 1 zegel 150mics (zo schijnt maar ik laat het nog testen)
en had echt minimale visuals maar volle mindfucks ...
met paddo's had ik net iets meer visuals maar ook vrij weinig.

BifiWorst

Belezen gebruiker
Het lijkt inderdaad dus van persoon tot persoon af te hangen...
Best vreemd :grin:

Had nog een artikeltje gevonden dat ook wel eventjes de moeite waard is om te lezen.
Voor de geïnteresseerden...

Code:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=22&t=19621

De_willy

Experimenterende gebruiker
Hangt af van persoon tot persoon.
Ik heb hier thuis al zitten trippen met mijn broer en een kameraad. Ik en m'n broer hadden echt veel visuals en m'n kameraad had enkel het mentale aspect met lichte visuals.
We hadden toen alle drie de zelfde trips genomen (ook de zelfde hoeveelheid).
Veel te veel mensen onderschatten echt de capaciteiten van de "geest" aka. het eigen brein tijdens het trippen

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ik heb al een paar keer gehad dat ik de hallucinaties van een lage dosis pas duidelijk merkte toen ik na een tijdje in mijn ipod of gsm schermpje staren, terug omhoogkeek. (wat een veel te lange zin)

Chris Pontius

Badass junkie
dus wat raden jullie dan aan voor de volgende keer?

* Vorige keer had ik dus waarschijnlijk 150mics en hier merkte ik weinig van, zijn dan 2zegels aan te raden of is die stap te groot?

alvast bedankt :)

Spatzi

Belezen gebruiker
plantenbak zei:

* Vorige keer had ik dus waarschijnlijk 150mics en hier merkte ik weinig van, zijn dan 2zegels aan te raden of is die stap te groot?

Dat kan jij zelf het beste inschatten. Hoe ging het met je, op 125 mics? 2 keer zo intens, trek je dat? Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me nogal een stap...

Ik snap dat je graag visuals wilt zien, maar staar je er niet blind op (haha, woordgrapje! :grin:) Mogelijk zijn er wel gewoon visuals, maar heb je het gewoon niet door omdat je gedachten ook al op zijn kop staan. Ik heb op een lagere dosering wel gewoon visuals, ik moet alleen even de juiste mindset hebben. Gewoon lekker ontspannen, niets moet alles kan. Op een gegeven moment, als ik met mijn gedachten met iets heel anders bezig bent, heb ik ineens zo'n 'wtf?' moment. Het begint als ik niet echt meer kan inschatten hoe groot de ruimte is waar ik inzit, staat de tv nou een kilometer weg en is hij honderden meters groot, of zit ik er met mijn neus op? Da's vor mij een teken dat ik fraaie dingen ga zien. :)

aapkut

Badass junkie
Nou ik begin net uit me eerste LSD trip te ontwaken ( andere half zegeltje van 135ug each)
en ik moet zeggen dat mijn trip extreem visueel was :grin: ik zag overal een soort van spiraaltjes die van alles deden :grin:

Chris Pontius

Badass junkie
Spatzi zei:
plantenbak zei:

Dat kan jij zelf het beste inschatten. Hoe ging het met je, op 125 mics? 2 keer zo intens, trek je dat? Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me nogal een stap...

Ik snap dat je graag visuals wilt zien, maar staar je er niet blind op (haha, woordgrapje! :grin:) Mogelijk zijn er wel gewoon visuals, maar heb je het gewoon niet door omdat je gedachten ook al op zijn kop staan. Ik heb op een lagere dosering wel gewoon visuals, ik moet alleen even de juiste mindset hebben. Gewoon lekker ontspannen, niets moet alles kan. Op een gegeven moment, als ik met mijn gedachten met iets heel anders bezig bent, heb ik ineens zo'n 'wtf?' moment. Het begint als ik niet echt meer kan inschatten hoe groot de ruimte is waar ik inzit, staat de tv nou een kilometer weg en is hij honderden meters groot, of zit ik er met mijn neus op? Da's vor mij een teken dat ik fraaie dingen ga zien. :)

het was mij meer de vraag of als je de dosis verdubbeld ook de trip verdubbeld zegmaar.
het kan natuurlijk ook zo zijn dat wanneer je een dubbele dosis neemt, je trip misschien wel 4x zo hard is.
maar 150 mics was voor mij een beetje te weinig :)
ik denk dat ik maar gewoon 2stuks neem volgende keer. Ik had gister ook 2cb genomen en ook daar merk ik niet zo veel van.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
De ene keer heb ik veel visuals, de andere keer ben ik juist heel filosofiesch, weer een andere keer word ik er echt superactief van en dat alles van dezelfde zegels met zelfde hoeveelheden... Denk dus echt dat het aan je mood ligt, moet zeggen dat tegenwoordig filosofische kleurrijke trips met niet al teveel visuals (wel lekker golven) mijn favoriete zijn, en denk dus ook dat ik hier onbewust naartoe stuur :P

azgaza

Badass junkie
Ik kan me geen mild visuele trip voorstellen, ik heb van elke dosis eigenlijk al harde visuals, al is het wel dat de visuals nog harder worden van hoge dosissen, vanaf 100 ug heb ik op de piek al dat ik visueel het contact met de realiteit een beetje kwijt ben, op 200 ug is dat de halve trip zo, dat ik met mijn voeten moet voelen waar ik wel echt op kan lopen enzo, geweldig. Ik doe het ook wel echt grotendeels voor de visuals, want ze zijn zo mooi dat er haast geen woorden voor zijn, mooier dan de mooiste kunst, de combinatie van alle schoonheid en perfectie.. :hearteyes:

L

Lid 6909

Gast
ja dat inderdaad, maar de filosofische kant vind ik ook heel interessant.

aapkut

Badass junkie
ind die visueels zijn zo mooi :hearteyes:
Ik kan het ook niet echt uit leggen hoe ze eruit zaggen maar ik weet het wel hebben jullie daar ook last van ?:P

Chris Pontius

Badass junkie
azgaza zei:
Ik kan me geen mild visuele trip voorstellen, ik heb van elke dosis eigenlijk al harde visuals, al is het wel dat de visuals nog harder worden van hoge dosissen, vanaf 100 ug heb ik op de piek al dat ik visueel het contact met de realiteit een beetje kwijt ben, op 200 ug is dat de halve trip zo, dat ik met mijn voeten moet voelen waar ik wel echt op kan lopen enzo, geweldig. Ik doe het ook wel echt grotendeels voor de visuals, want ze zijn zo mooi dat er haast geen woorden voor zijn, mooier dan de mooiste kunst, de combinatie van alle schoonheid en perfectie.. :hearteyes:
wees dan maar heel blij want ik zit echt ver van dat niveau af :cry:
en ik zou het toch merendeel voor de visuals doen :)

de GT

Bewuste gebruiker
heb je je zegels al kunnen laten testen?

lijkt me stug dat je van 150 ug geen visuals krijgt nl...

maar stug of niet, sowieso je dosis opschroeven. ga lekker naar anderhalf, en als dat the trick neit doet naar 2. maarja, wel 2 weken ertussen laten om een beetje een reeel beeld te krijgen van je benodigde dosis denk ik.

Chris Pontius

Badass junkie
youperdepoep zei:
heb je je zegels al kunnen laten testen?

lijkt me stug dat je van 150 ug geen visuals krijgt nl...

maar stug of niet, sowieso je dosis opschroeven. ga lekker naar anderhalf, en als dat the trick neit doet naar 2. maarja, wel 2 weken ertussen laten om een beetje een reeel beeld te krijgen van je benodigde dosis denk ik.

7 feb. ga ik als het goed is weer trippen, zit genoeg tijd tussen dus.
ik probeer dan ook 1zegeltje extra te halen zodat ik hem kan laten testen.
nog ff geduld dut :)

Angramar Temenos

Badass junkie
Hmm, visuals, raar verhaal bij mij.. Ik heb denk ik gemiddelde sterkte visuals, alleen ik heb de neiging om mezelf enorm op te fokken dat ik niet echt visuals heb en mezelf maar wijsmaak dat ik ze heb omdat ik denk dat ik ze hoor te hebben (enorm rare mindfuck).

J0rrit

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Hmm, visuals, raar verhaal bij mij.. Ik heb denk ik gemiddelde sterkte visuals, alleen ik heb de neiging om mezelf enorm op te fokken dat ik niet echt visuals heb en mezelf maar wijsmaak dat ik ze heb omdat ik denk dat ik ze hoor te hebben (enorm rare mindfuck).

Gast serieus....

Dit had ik mijn laatste 2cb trip ook, verder nooit last van gehad, maar ik had echt het gevoel alsof ik niet echt visuals had maar omdat ik dacht dat ik ze moest hebben? Maar als ik me dan heel goed concentreerde op 1 letters stond die gewoon stil. Alsof ik alles even 'scherp' kon stellen. Tripte verder redelijk, dus het lag niet aan de dosis denk ik.

Bovenaan