Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo ik heb laatst mijn eerste solo trip lsd gedaan met een halve tab. Alleen het gekke vond ik de visuals ik zie altijd ogen en vreemde mensen die ik nog nooit heb ontmoet heb meerdere mensen dit vond het best apart
Je ziet mensen die je nog nooit hebt ontmoet? Hoe bedoel je dat, met je ogen dicht of open? Dat klinkt inderdaad niet als standaard LSD visuals. Ik zie zelf geen ogen zomaar, maar als ik mensen aankijk dan willen ze nog wel eens een extra rijtje ogen hebben.
Je ziet mensen die je nog nooit hebt ontmoet? Hoe bedoel je dat, met je ogen dicht of open? Dat klinkt inderdaad niet als standaard LSD visuals. Ik zie zelf geen ogen zomaar, maar als ik mensen aankijk dan willen ze nog wel eens een extra rijtje ogen hebben.
Ik heb dit ook 2x gehad op een hoge dosis mdma. Ik zie wel vaker mensen op hoge doseringen maar 9/10x is dit dan mijn vriendin ( die op dat moment niet bij me is ). Maar 1x had ik weer hoog gedoseerd ik zat op de bank en rechts van mij was de kamerdeur met daarnaast een smal verticaal raam. Ik zag in m'n ooghoek iemand aan komen lopen vanuit de hal, dus ik keek en het was een volwassen man in een kinderlijke pyjama en zo'n slaapmuts. Hij had ook een knuffeltje vast. Hij stond me een beetje schuilend achter de dichte deur aan te staren. Tot dat er een vrouw met rode jas aan kwam lopen en hem mee nam. Was best freaky maar gelukkig weet ik altijd dat het komt door de xtc. En mijn 3e keer xtc ofzo had ik het ook. Een lange vrouw met blonde bobline en lange zwarte jas en zwarte zonnebril. Liep zo even door de kamer en was weer weg.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.