LSD voor op hardstyle feestje

Hoi allen,

Ik heb binnenkort een hardstyle feestje, en ben van plan lsd 70-75 ug te doen. Misschien in combinatie met bommetje speed (max 80-100mg).

Ik heb al ervaring net 25ug op feestje en thuis. Tripte toen niet, maar dr lag verder wel een mooi laag je overal overheen zegmaar. Verder heb ik goede mindset en nooit problemen gehad met psychedelica.

Juist om de hardstyle denk ik erover te combineren met speed, ondanks ik vaak lees dat lsd van zichzelf vaak ook wel genoeg energie brengt, maar toch.
Verder vraag ik me af of de lsd me kan 'overdonderen' omdat ik er nu wel wat meer (3x) van neemt?

Misschien zijn de vragen niet heel duidelijk, maar vraag me af of iemand hier nog advies of tips voor heeft.

Thanks alvast!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
75 is heel wat anders dan 25 mcg. Met 75 kún je in principe echt gaan trippen, al hangt dit van de persoon af.

Zeker kan lsd je overdonderen. Impulsen komen veel harder binnen dan nuchter. Ik weet niet hoe handig het is om dat te ervaren terwijl je al in zo'n intense setting bent als een hardstyle feest (zelf niet gedaan), maar kan me voorstellen dat dit je kan overweldigen.

Het lijkt me niet verstandig om een voor jou onbekende dosering van een middel als eerste keer in zo'n setting te doen. Als je het eerst eens thuis had gedaan, dan wist je tenminste wat je ongeveer kunt verwachten, want zoals gezegd is 75 mcg iets heel anders dan 25.

Combineren met speed zou ik al helemaal niet doen. Lsd is sterk stimulerend voor zo'n dikke 10 uren lang.

Rebell

Wijs gebruiker
Ik vind 75 best wel kunnen niet meer nemen als dat anders word het allemaal te veel.
Bij 150 ga ik pas echt trippen bij 75 word alles gewoon mooier en interessanter.

T

ToetjesMonster

Gast
Lsd lijkt me niet echt een drugs voor op de hardstyle, maar misschien dat jij het geweldig vind.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
@Cloudbreaker

Ik ben nog nooit op een hardstyle feestje geweest maar LSD lijkt me niet meteen de 'drug of choices' op dat soort parties...25 ug is trouwens wel echt serieus iets anders dan 75ug. Bij 25 ug is het effect heel mild en kan ik nog normaal functioneren. Ik zou zelfs kunnen gaan werken al denk ik wel dat ik dan niet erg productief meer zou zijn. 75ug gaat al veel meer richting een "echte trip". Als je nog geen ervaring hebt met dit soort doseringen dan zou ik je afraden om dit voor het eerst op een feest te doen. Het kan natuurlijk goed gaan maar het lijkt me een onnodig groot risico.

Ik zou eerst thuis eens 75 of 100ug doen voordat je 50 of 75 ug op een feestje doet. Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen...

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
En wat als ik dosis van de lsd zou verlagen? Naar 50ug?
Dat is al minder risico, maar kan net zo goed verkeerd uitpakken. LSD is nou eenmaal psychedelica en niet bij uitstek een party drug. Het kán goed uitpakken, maar het kan ook verkeerd uitpakken.

Ik vind 75 best wel kunnen niet meer nemen als dat anders word het allemaal te veel.
Bij 150 ga ik pas echt trippen bij 75 word alles gewoon mooier en interessanter.
Jij vindt dat best kunnen, maar dat kan bij een ander helemaal anders zijn. Het punt is dat het niet verstandig is om een tripmiddel uit te testen in zo'n setting waar je geen invloed hebt op de impulsen om je heen. Een hardstyle feest is dan ook nog eens een uiterste qua impulsen. Wat als het dan even wat teveel wordt? Dan kun je nergens ontsnappen en heb je potentieel nog 10 uren voor de boeg. Als hij het nou eerst had getest in een thuissetting, dan wist hij tenminste wat je een beetje kunt verwachten.

Ik ga bijvoorbeeld bij 100 al echt trippen en bij 75 zit het er tegenaan.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Als hij het nou eerst had getest in een thuissetting, dan wist hij tenminste wat je een beetje kunt verwachten.

Precies dit. Ik denk dat de meeste ervaren trippers al niet snel LSD op een hardstyle feest zouden doen. Maar als je niet eens bekend bent met trippen dan lijkt het me echt 'gekkenwerk'.

Ik ga komende zomer waarschijnlijk 100-125ug LSD doen op Psy-Fi. Ik heb al redelijk wat trip ervaring (op dossisen tot 220ug) en Psy Fi is wel echt speciaal ingericht om trippen te accomoderen. En toch vind ik het nog steeds heel spannend om zomaar in het openbaar op een feest te trippen...

Bas

Wijs gebruiker
Ooit ben ik iemand tegen gekomen die LSD had gedaan, hij zei dat hij dit altijd doet en de tijd van zijn leven had. Dosis e.d. weet ik niet. T viel wel op dat ie andere drugs op had dan bijvoorbeeld uppers.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Als jij goede ervaringen hebt met LSD en graag naar hardstyle feestjes gaat dan is het echt wel mogelijk om van LSD te genieten op zo'n feestje. Iedereen is anders toch?!

Ik zou alleen niet zomaar in het diepe springen zonder voldoende ervaring. Die eerste ervaringen kun je volgens mij beter in een rustige (thuis)setting opdoen.

Bovenaan