Patrick a.k.a Spaceface
Bewuste gebruiker
azgaza zei:reijers zei:Wat is chiller een sitter erbij? of gewoon een vriend die meetript met je op lsd?
MIj lijkt een sitter niks... voor die sitter is het saai en voor je eigen is het saai... Je hebt geen gesprekstof lijk me en die sitter gaat nie 12u zitten heletijd bij je lijk me:P maarja Gr
Ik ben meer een voorstander van zéér ervaren betrouwbare persoon die op een lage of medium dosis meetript, nuchtere mensen lijken namelijk soms wel volledig lege vastgeroeste in herhalende patronen werkende saaie wezens waar je erg weinig mee kan behalve observeren van een afstandje, ik vind nuchtere mensen in mijn trip vaak een beetje ongezellig, tenzij er genoeg meetrippers zijn, liever een volledig gezeldschap aan de LSD, maar één moet zeer ervaren zijn op een niet te hoge dosis trippen als het iemands eerste keer er bij is vind ik.
Aardig goed verwoord, als ik met een kleine groep doe liever allemaal spacen. Een sitter is al helemaal niet mijn ding, prima lui maar niet als ik op een andere golflengte zit! Lijkt net alsof mijn trip een beetje geblokkeerd word, heb me zelfs een keer heel ongemakkelijk gevoeld omdat ik samen zat met iemand die helemaal nuchter was... De trip vloeide gewoon niet