live fast die Young
Belezen gebruiker
ik heb geen ERNSTIGE stoornis.. (denk ik) maar... tis wel echt moeilijk om van die shite af te blijven als je het het leukste vind wat er is en je vrienden zijn er helemaal gek van..
live fast die Young zei:ik heb geen ERNSTIGE stoornis.. (denk ik) maar... tis wel echt moeilijk om van die shite af te blijven als je het het leukste vind wat er is en je vrienden zijn er helemaal gek van..
ThaFrEaK zei:In hoeverre zijn Paddo's en LSD met 2cb te vergelijken? want dat heb ik wel vaak gehad. ik zie al die verhalen en dan krijg ik ook zin, maar de overstap van pillen naar 2cb was schrikken toen het me overkwam. Kan het nog harder?![]()
Intoxicated zei:2cb fuckt toch niet zo erg met je hoofd?
Jeller zei:heeft er eigenlijk al iemand eens paddo's en lsd gecombineerd? zo elk een halve portie ofzo
Ruben zei:een microdot .. dat loopt toch avn 50 - 200 microgram ?
Ruben zei:een microdot .. dat loopt toch avn 50 - 200 microgram ?
need^weed zei:Een papertrip bevat vaak tussen de 50 en 100 microgram. Enkele jaren geleden was dat nog 20 microgram. De op de testservices aangeboden doseringen lopen uiteen van erg licht (bijvoorbeeld 10 microgram) tot extreem zwaar (bijvoorbeeld 400 microgram of meer)
Ik denk dat dit van een papertrip ook 0ngeveer wel gelijk is aan een microdot
en microdots heb je ook heus wel van 80mg dus Psychonaut1976 ik denk niet dat het meer 100-200microgram is,,![]()
need^weed zei:Een papertrip bevat vaak tussen de 50 en 100 microgram. Enkele jaren geleden was dat nog 20 microgram. De op de testservices aangeboden doseringen lopen uiteen van erg licht (bijvoorbeeld 10 microgram) tot extreem zwaar (bijvoorbeeld 400 microgram of meer)
Ik denk dat dit van een papertrip ook 0ngeveer wel gelijk is aan een microdot
en microdots heb je ook heus wel van 80mg dus Psychonaut1976 ik denk niet dat het meer 100-200microgram is,,![]()