Onzin. Je komt iemand tegen die het heeft, je koopt het en probeert het.Jalliz zei:Je weet het. Voelt het.
Exceptional Insight zei:Onzin. Je komt iemand tegen die het heeft, je koopt het en probeert het.Jalliz zei:Je weet het. Voelt het.
Ja niet dus, alleen ging er bij jou twijfel aan vooraf. Je voelt niet dat je er klaar voor bent, want je weet niet wat je moet verwachten.Intoxication zei:helemaal mis voor mij :P
Exceptional Insight zei:Ja niet dus, alleen ging er bij jou twijfel aan vooraf. Je voelt niet dat je er klaar voor bent, want je weet niet wat je moet verwachten.Intoxication zei:helemaal mis voor mij :P
Chemical zei:btw, kan het de hersenen beschadigen als je maar 15 bent en lsd neemt?

KetaNr1 zei:ik ben al 99,999 keer dXXdgegaan in een trip maar nog nooit op echte lsd getript
ik wil wel een zegeltje nemen..
of er nog ergens fatsoenlijke te vinden zijn, zal zeker maar bij mij in de buurt niks
Op een avond dacht ik te beginnen aan lekker de eerste keer lsd
maar het was volgens mij gewoon een stukje karton
Zal misschien een oude zijn geweest ik ben nog op zoek
crocodile zei:je bent er klaar voor wanneer je een zegeltje voor je neus hebt liggen. Verder heb ik nooit echt begrepen wat mensen bedoelen met ergens 'klaar voor zijn'. Je wilt iets of je wilt het niet.
crocodile zei:je bent er klaar voor wanneer je een zegeltje voor je neus hebt liggen. Verder heb ik nooit echt begrepen wat mensen bedoelen met ergens 'klaar voor zijn'. Je wilt iets of je wilt het niet.
amencrocodile zei:je bent er klaar voor wanneer je een zegeltje voor je neus hebt liggen. Verder heb ik nooit echt begrepen wat mensen bedoelen met ergens 'klaar voor zijn'. Je wilt iets of je wilt het niet.
Wanneer weet je dat je je er helemaal aan over durft te geven?Matthijs85 zei:Als je het gevoel hebt dat je je er helemaal aan over durft te geven
vaarklaas zei:Wanneer weet je dat je je er helemaal aan over durft te geven?Matthijs85 zei:Als je het gevoel hebt dat je je er helemaal aan over durft te geven
als je het gevoel hebt?

Duffeh zei:You don't find LSD, LSD finds you.
Zo ging het bij mij althans. Was er niet actief naar op zoek en ineens kwam ik een bepaalde persoon tegen die me heeft geïntroduceerd.