• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Ikbeneenfiets

Bewuste gebruiker
Dankjewel :blushing:

Thanks :grin: Persoonlijk vind ik MDMA en LSD de leukste combinatie die er bestaat - als je het goed doet is het écht heel erg leuk, en niks dappers aan hoor :) Weet je wat pas dapper is? DMT nemen. Maar DMT is niet per se "leuk", dat stofje is met name heel erg interessant, boeiend, leerzaam en geestverruimend. Ik neem dat ook niet zomaar, en echt alleen om te leren over het leven. De combinatie van LSD en XTC is gewoon super leuk - niks leerzaams aan, gewoon genieten van de beelden en het gevoel. Het mooie is ook dat de visuals (bij mij althans) een hele andere wending nemen, en de trip zelf ook daadwerkelijk compleet anders wordt. Alsof je een soort verborgen deurtje hebt gevonden in je LSD trip en ineens een compleet andere trip ingezogen word. Candyflippen is niet te vergelijken met een normale LSD trip, vind ik. Als ik XTC of MDMA neem, neem ik dat om die reden veel liever in combinatie met LSD dan op zichzelf. De dip blijft natuurlijk bestaan, want je serotonine worden vanzelfsprekend wel opgemaakt. Maar ik heb daar eigenlijk nooit zoveel last van tijdens de comedown, dat is pas de dagen erna. Ik ben wel lichamelijk "op" zogezegd, maar dat ben ik met alleen XTC ook. Dat gezegd hebbende, heb ik wel ontzettend veel ervaring met LSD en heel veel ervaring met XTC.. Al kan ik het wel iedereen aanraden omdat het zo leuk is. Heel anders dan bijvoorbeeld de combinatie van 2C-B en LSD, dat zou ik niet iedereen kunnen aanraden tenzij je echt heel veel ervaring hebt met beide stofjes en sterk in je schoenen staat, want dat is best pittig ondanks dat dat ook een hele leuke ervaring is. Al met al valt die comedown best wel mee hoor :) Als ik daar moeite mee had dan had ik het niet meer gedaan. Ik heb bijvoorbeeld ooit een keer met opzet een k-hole bereikt, en dat was voor mij een keer maar nooit weer omdat die comedown echt verschrikkelijk is.

Ik moet zeggen, je kan het wel heel erg goed verkopen! Maar goed, ik heb zelfs nog nooit LSD gedaan. Eerst maar bewijzen dat ik significante dosissen LSD aan kan voordat ik hier mee ga kloten. Als ik terug denk had ik bij XTC op zich ook dat de comedown pas de dagen daarna kwam. DMT is iets wat voor mij echt ver in de toekomst ligt. Eerst vind ik dat ik moet bewijzen dat ik LSD en Truffels hoog kan doseren zonder te breken. Alleen dan mag ik aan de DMT. Ik zou het wel graag een keer doen, vooral vanwege de filosofische implicaties. Ik heb best wel een hang naar spiritualiteit maar kan nooit in dingen geloven zonder dat ze bewezen zijn of dat ik ze gezien heb. Ik vind het wel interessant wat je zegt over de k-hole. Ik heb keta ook nog nooit gedaan. Maar ik heb gehoord dat je er vrijwel geen kater van krijgt. Maar dat is dus anders bij een k-hole? Ik las dat je op psi-fi ook best een boel had gedaan, had je daar ook last van? Keta wil ik ook nog niet aan beginnen, omdat je het kunt gebruiken om je problemen weg te stoppen. Geef mij dan maar truffels, die staan dat niet toe. Truffels word denk ik mijn eerstvolgende drug. Als ik eens wat vrienden maak, en dan samen in de natuur ergens, dat lijkt me echt tof. Of anders een keer alleen op mijn kamer, ik heb allemaal trippy posters opgehangen :grin:.

Knuffel,

fiets

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan