LSD + XTC??

gonzo

Experimenterende gebruiker
Morgen ga ik naar I Love Techno in Gent. Een goede gelegenheid om een kleine dosis lsd te doen. heb laatst bij het uitgaan één kwartje gegeten en voelde me supergoed.
nu vraag ik me af of het dom is xtc-gebruik te combineren met een kleine hoeveelheid lsd? Is er al iemand die dit geprobeerd heeft - en wat waren de bevindingen?
Dank bij voorbaat.

Intoxicated

Wijs gebruiker
LSD met xtc is zeker een lekkere combinatie. Ik zou dan eerst de lsd nemen, en, als dat wat rustiger word een kleine dosis mdma pakken. Dan ga je weer heerlijk. :hearteyes:

Maar als het echt een superlekkere lsd trip is vind ik het vaak zonde, want de xtc neemt zeker wel over na een uurtje ofzo. Dus ik doe het eigenlijk bijna nooit.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Sos doet igg geen afbreuk aan je trip het versterkt eerder de werking van acid alsof het deurtje wagenwijd wordt open gezet.

Afgelopen vrijdag een gram yeyo op met een fles whisky en toen vond ik nog een suply van een stuk of 15 microdots om 3.00 smorgens.

Een vriend van mij zijn eerste keer,nam er 3 tegelijk en ik vier.Het is 1 van mijn zwaardere trips geworden,eigenlijk alleen maar schaterlachen en een groots visueel spektakel aanschouwt.

De trip duurde dit keer alleen ontzettend lang,zeker 23 uur :openmouth: :P

Jeller

Badass junkie
keb er al verschillende dingen over gehoord..

ene maat van mij vind het leuk, maar zegt dat de lsd nog altijd overheerst..

een andere maat van mij zei dat het zijn trip uitschakelde en daar kon hij absoluut niet mee lachen, hij werd dan boos op de mdma, wat ik (op paddo's) dan wel terug zeer grappig vond :tongueout:

en ikzelf heb het nog niet gedaan e zou het ook niet doen omdat alles wat je er in xtc zit heb je ook in lsd en zelfs beter.. das dus eurforie, energie en wakker blijven :) en tis lichamelijk zelfs gezonder :)
dus als je dan xtc wilt nemen, neem het dan tegen het einde van je trip..
ikzelf zou dat gewoon vervangen door er nog wat lsd bij te pakken :)

maar aangezien i love techno gisteren was, kan ik je alleen maar vragen hoe het was :)

gonzo

Experimenterende gebruiker
Ik ben geweest, maar heb uiteindelijk geen lsd gedaan. Om eerlijk te zijn, ik durfde niet goed - het hele gebeuren leek me wat te overweldigend.
Ik had dan ook jullie tamelijk geruststellende antwoorden niet meer kunnen lezen. :( Maar goed, die trip is dan maar voor een andere keer. :wink:

Bovenaan