azgaza zei:Als je geen schizofrenie in je familie hebt en geen zware mentale problemen hebt gehad is het grootste risico dat de ervaring je niet bevalt; een bad trip dus. Als je rekening houdt met de omgeving, mensen en hoe je je die dag voelt is de kans daar op al een stuk kleiner.
Neem verder de eerste keer niet te veel (half zegeltje ofzo).
DreamerOfDreams zei:komt wel goed hoor
eerst krijg je kriebels, dan begint het wat te golven, het gebeurd allemaal zeer geleidelijk aan.
tkan zijn dat je het bij momenten niet leuk vind, maar bad trips komen alleen voor bij verkeerde dosisen of op verkeerde plaatsen
enjoy
DreamerOfDreams zei:maar bad trips komen alleen voor bij verkeerde dosisen of op verkeerde plaatsen
verkeerde sfeer/settingmagicwasso zei:DreamerOfDreams zei:maar bad trips komen alleen voor bij verkeerde dosisen of op verkeerde plaatsen
er moet nog iets bij: ook bij verkeerde stemming, (boos, triest, etc.)![]()
PsyTrance zei:DreamerOfDreams zei:komt wel goed hoor
eerst krijg je kriebels, dan begint het wat te golven, het gebeurd allemaal zeer geleidelijk aan.
tkan zijn dat je het bij momenten niet leuk vind, maar bad trips komen alleen voor bij verkeerde dosisen of op verkeerde plaatsen
enjoy
gewoon bij iemand thuis is da een goeie plaats??
pythregius zei:ehm, je kan natuurlijk ook psychose gevoelig zijn, zoja bestaat er een kans dat je in een psychose komt, het enige wat ik wel heb gezien is dat neit iedere mallloot die een psychose aan lsd heeft overgehouden er geen lol meer in heeft je kan ook totaal gestoord worden maar het zelf naar je zin hebben( niet te serieus opvatten)
Verder mocht je bad gaan kan er een trauma onstaan, lsd is geen speelgoed en het kan je dingen laten zien van jezelf wat je liever neit wil zien ook kun je allerlei lessen over jezelf verkeerd interpreteren.
zit je goed in je vel verwacht je absoluut niet dat je metale stoornissen hebt en ben je vooral niet bang met een mogelijke confrontatie met jezelf dat zou ik zeggen, lsd opend een zeer freaaie bijzondere wereld, die neit alleen voor de kick is
groetjes
Ellesdee zei:verkeerde sfeer/setting
pythregius zei:lsd is geen speelgoed
groetjes
jcutter123 zei:Ik heb ooit eens in een kut gepist tijdens een lsd trip![]()

De gebruikers hebben in totaal 353174 berichten geplaatst