Luchtzak met wiet

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Hallo!

ik ben nieuw hier en ik zou als eerst even willen zeggen dat ik dit een heel tof forum vind, lekker actief en een mooi onderwerp uiteraard.
Ik heb al vele uren leesplezier gehad hier en ik zal ook nog wel een paar tripreports schrijven. :)
Nu mijn vraag: Ik ben wel eens in amsterdam geweest en een terrasje gepakt en soms liep ik lang een coffeeshop en zag daar mensen met een soort ballon gevuld met, ja hoe zal ik het zeggen, wietrook.
Ik ben minderjarig en zit er niet op te wachten om naar amsterdam te gaan voor zo een ballon, maar ik ben wel benieuwd rookt zoiets nou lekker?
En kan ik dat ook zelf maken, zo ja Hoe?
Ik rook ongeveer elke week 4-5 keer, de helft van de keren met een pijpje puur en de andere helft bong puur. (en uiteraard op zijn tijd een jointje)
Ik wil ook HEEL graag z.s.m. Salvia proberen en paddos.
Bij deze dus ook een beetje mijn introverhaaltje voor dit forum :)

Bedankt! :stoned:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Deze zakken worden volgens mij gevuld met een verdamper, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het idee is dat het minder schadelijk is. Of het fijn rookt weet ik niet, maar ik heb altijd de voorkeur aan de jointjes gegeven (:

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Oké.. En van die verdamper, word je daar high van of is dat gewoon voor de 'smaak' ofzo net als sigaretten?
En denk je dat het na te maken is?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Vaste klant zei:
Oké.. En van die verdamper, word je daar high van of is dat gewoon voor de 'smaak' ofzo net als sigaretten?
En denk je dat het na te maken is?
Haha, nee dat is niet voor de smaak, tenzij je verslaafd bent natuurlijk :wink: Namaken kan, maar is wel prijzig:

Het kan goedkoper, zonder zo'n zak, maar het idee is hetzelfde:

mattskovic

Wijs gebruiker
zulke glazen vappijpjes of gewoone pijpjes doet me altijd aan crack pijpjes denken kan aan mij liggen hoor :mrgreen:

zo'n volcano vaporizer met ballon lijkt het me dat je minder loom stoned word maar meer actiever zoals je puur rookt maar heu sommige niet "merk ballonen" smaken zeer vies

en welkom op het forum :wave:

greetz matti

Bovenaan