Lukt serieus houden bij paddo's

Elektronik

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal,
Ik ga straks paddo's eten en vraag mij dus af als je je serieus kan houden tijdens de trip.
Ik heb al eens paddo's gegeten maar toen is er geen trip van gekomen gewoon blij en lichte waren feller. Nu gaan we meer eten en dus ook trippen. Als je bijvoorbeeld al een uur tript en je ouders staan bijvoorbeeld voor je neus kun je je dan gelijk anders voordoen of lukt het echt niet?

Bedankt allemaal :)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je paddo's neemt reageer je meer op prikkelingen ipv rationeel. Bij een lage dosis valt dit nog mee. maar bij hogere doseringen willen paddo's graag sturen heb ik gemerkt. Houd dus altijd iemand erbij die nuchter is en je ook daadwerkelijk vertrouwd.

Als je niet wilt dat je ouders er achter komen zou ik het echt niet thuis doen. Je pupillen worden namelijk groter, en het is gewoon een stuk moeilijker om een normaal gesprek te voeren. In een rustig bos op een mooie dag is zeer vermakelijk.

Welke paddo's ge je nemen en hoeveel?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je na 2 uur naar huis moet kan je vragen om problemen. Paddo's duren zeker wel 5 uur, en 2 uur na inname ga je behoorlijk hard...

Ik zou het een andere keer doen dat je genoeg tijd hebt en geen andere verplichtingen die dag hebt.

Flameon

Badass junkie
Het valt inderdaad wel op en serieus blijven is mij althans nooit gelukt. Je voelt je wazig, en dat straal je dan ook uit. Ook al voel je van uit.
Zoek inderdaad een goeie setting uit voor je paddo avontuur: Lekker in het bos ofzo :grin:

Riel

Bewuste gebruiker
onmogelijk om normaal te doen met paddo's op. zeker na 2 uur. zelfs na afloop van de trip voel je je nog wazig. oftewel niet doen!

Angramar Temenos

Badass junkie
Tja, ik ben gisteren nog naar de supermarkt gegaan onder invloed van een bakje mexicaantjes, en ook m'n pa had niks door, maar dat was denk ik omdat een vriend van hem er ook was en ik niet te veel moest praten.

Ik kreeg wel zwaar last van paranoia in de supermarkt, zoiets van "oh shit, ik look hier als een gestoorde junk rond en iedereen staart me aan ze weten dat ik gek ben", was zo blij toen ik er weer uit mocht! Ik had frikandelbroodjes gekocht, maar de reflectie van het pakje en de zon boeide op het moment veel, veel meer dan de inhoud. Ik deed er ongeveer 5 minuten over om hem open te krijgen.

Toen ik thuis kwam ging ik jus d'orange drinken. Alleen vergat ik dat ik het wou drinken toen ik het pakje pakte, en dacht ik dat ik het pakte om het te lezen.. Ik ging in een idiote manier "koemelkvrij" (stond bij allergieinformatie) te rappen. Dus.. Als m'n pa aanwezig was, zou ik royaal door de mand zijn gevallen :tearsofjoy:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Echt heel de dag vrij houden.

Ik had zelf eens 15gram hawaiaanse paddo's genomen om 7:30. Ik moest die dag werken om 16:30. Ik had dus 9 uur de tijd om te trippen. Ik dacht dat dit genoeg was en dat was in principe ook wel genoeg ik tripte toen niet meer, maar was wel enorm verward. Ik had heel veel moeite met rekenen waardoor ik nauwlijks geld kun wisselen met klanten. Echt geen fijne situatie, ik heb er wat van geleerd.

evil_kermit

Bewuste gebruiker
op 2 u tijd heb je echt geen plezier aan je paddo's denk ik.je zit dan constant met het idee in je heeft oohh ik heb nog zo lang en dan moet ik naar huis,dus dat gaat je trip ook niet bevorderen.Als ik paddo's neem heb ik ook totaal geen besef van tijd meer.Ik hou de hele avond vrij als ik ze neem en de dag nadien spreek ik ook niet af.

L

Lid 6909

Gast
opzich kan ik me wel redelijk serieus houden, maar ik moet niet te veel handelingen uitvoeren :grin:

zitten en een praatje maken kan nog wel. :grin:

Elentherelién

Experimenterende gebruiker
Hmm, waarom wil je je serieus houden met paddo's?
Laat de kracht van het middel over je heenkomen, er tegen vechten is respectloos voor het middel.

Als je geen tijd kan vrijmaken moet je gewoon wachten of een kleine handelbare dosis doen.

TrippyShit

Badass junkie
Gaat je niet lukken. Na 2uur zit je juist op het hoogtepunt ongeveer. Serieus doen gaat je dan niet lukken. Ook zie je er appart uit. Je hebt grote pupillen en een rare blik in je ogen. Ik kwam zaterdag een uur na mn trip thuis en mn zusje zei. Wat zie jij eruit? Na de trip ben je nog zeker een paar uur 'trippy'. Je moet er echt ee dag voor vrij nemen en het ergens in de natuur doen.

azgaza

Badass junkie
2 uur is midden op het plateau in een paddotrip, dan wil je echt niet thuis komen. Een zeer ervaren tripper komt er misschien mee weg maar het is écht niet aan te raden.

phy

Bewuste gebruiker
Alleen bij milde trips kan je jezelf serieus houden op het hoogtepunt.

Bij een heftige trip ben je een hoopje onsamenhangend gebrabbel. Niet doen dus.
Of je moet van jezelf zo knettergek zijn dat je ouders het verschil niet zien.

trouwens, het vergroot de kans op een bad trip enorm!!

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ga voor de grap eens naar klassieke(licht) muziek luisteren. ook als je alleen maar hardstyle of metal gewend bent... Ik zou t overdag nooit opzetten, maar op zo'n moment klonk t echt geweldig. tot op een bepaald moment, richting t einde van de trip weer wakker worden met de vertrouwde MOH cd.

Hashja

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
Ga voor de grap eens naar klassieke(licht) muziek luisteren. ook als je alleen maar hardstyle of metal gewend bent... Ik zou t overdag nooit opzetten, maar op zo'n moment klonk t echt geweldig. tot op een bepaald moment, richting t einde van de trip weer wakker worden met de vertrouwde MOH cd.

Haha dat klopt!
Ik was samen met een kameraad van me op 30g Equadorianse aan het trippen bij mijn pa.
Op een gegevend moment kwam er een of ander opera nummer op, en dat is tot nu toe het enige nummer van de hele avond wat me is bijgebleven. Heel apart toen. Vond het nog mooi ook. :tearsofjoy:

Bovenaan