Maagbeschermers + 2-Methyl-AP-237 HCl

paradoxio

Experimenterende gebruiker
Goedeavond.

Ik wil binnenkort "2-Methyl-AP-237 HCl" uitproberen. (synthetische opioïde)
Ik heb hier over gelezen en zag staan dat het wel aardig agressief spul kan zijn, Ik wil het oraal innemen, krijg ze als pallets.

Mijn vraag daarom is.

Is het slim om van te voren maag beschermers te droppen? 20/30 min voor ik de 2-Methyl-AP-237 drop?

En ik snap dat het verslavend is, slecht voor je is, maar zou het ook problemen geven als ik het 1x per 2 a 3 maand zou gebruiken?
Ik heb best wel veel gebruikt in me leven en ben verslaafd geweest, ben gestopt en heb rc's uitgevonden en heb laatste jaren her en der wat rc's uitgeprobeerd.

laatste drug die ik heb gebruikt was 5-MeO-DMT en dat was met Halloween. natuurlijk wel wiet gerookt maar verder niks.
dus hele grote kans dat er veel langer tussen gaat zitten, maar op minimum zou ik het om de 2/3 maand eens kunnen willen proberen bijv. heb 100x 20 mg besteld.

De Zandman

DF-koning
Omeprazol is een goede maagbeschermer.
Ik zou er minstens 2 nemen.
1 in de ochtend voor uur U
1 vlak voor uur U.
Dan is je maag goed beschermd!

jam

Bewuste gebruiker
Heb deze stof ook geprobeerd in pellet vorm, en had er zeker geen maaglast door bij 1 of 2 pellets.
Je hebt wel best veel besteld voor een stof die je nog niet kent. Ik vond het niet heel bijzonder of iets wat ik vaak zou willen doen, maar wees er toch voorzichtig mee.
Volgens mij heb je geen maagbescherming nodig.

paradoxio

Omeprazol is een goede maagbeschermer.
Ik zou er minstens 2 nemen.
1 in de ochtend voor uur U
1 vlak voor uur U.
Dan is je maag goed beschermd!
Thanks! zal dat dan bestellen, kan me ook herinneren dat ik dat wel eens bij iemand heb zien staan.

ben wel beetje voorzichtig met dit spul aangezien het niet voor niks verboden wordt.

Heb deze stof ook geprobeerd in pellet vorm, en had er zeker geen maaglast door bij 1 of 2 pellets.
Je hebt wel best veel besteld voor een stof die je nog niet kent. Ik vond het niet heel bijzonder of iets wat ik vaak zou willen doen, maar wees er toch voorzichtig mee.
Volgens mij heb je geen maagbescherming nodig.
dat is beter dat er niet echt een crave aan overhoudt.

en weet dat het wel zeer verslavend kan worden, dus zal er zeker omdenken.

wil het eerst opzichzelf mee maken, vraag me ook af hoe het in combo zou zijn met bijv 2cb-fly / 4mapb / mdma bv.
Al weet ik niet of het slim is om het te gaan combineren met andere middelen.

kan je hier ook vies hard op weg spacen of? hou zelf eig meeste van hallucinaties. al heb ik dat niet vaak meer vooral sinds ik rc's doe.
4-aco-med was dan wel echt fkin awesome. had niet verwacht dat dat zo hard inkickte aangezien ik truffels wel gewend ben was dat wel echt een hele ervaring opzich alleen jammer dat je er zoón lange tijd tussen moet hebben voor je weer zo hard kan vliegen.

Als iemand anders daar nog tips voor heeft zijn altijd welkom.

De Schurk

Belezen gebruiker
kan je hier ook vies hard op weg spacen of? hou zelf eig meeste van hallucinaties. al heb ik dat niet vaak meer vooral sinds ik rc's doe.
4-aco-med was dan wel echt fkin awesome. had niet verwacht dat dat zo hard inkickte aangezien ik truffels wel gewend ben was dat wel echt een hele ervaring opzich alleen jammer dat je er zoón lange tijd tussen moet hebben voor je weer zo hard kan vliegen.

Mwa valt mee, mijn start dosis is 40mg (2x 20mg) maar ik heb wel een opiaat tolerantie.
het verschilt gek genoeg ook per keer, soms is die 40mg wel even pittig voor een half uurtje, maar soms geen probleem
ik denk dat dat met voedsel te maken heeft, ik lees veel dat innemen op een lege maag de beste werking oplevert.
Het eerste uur is lekker euforisch, daarna zwakt het wat af ik neem daarna wat brokjes bij maar dat eerste gevoel krijg je niet meer.

Maar nog nooit met maagbeschermers gebruikt, zou ik me eens in moeten verdiepen.
Van Codeine pillen kreeg ik wel altijd super buikpijn

jam

Bewuste gebruiker

Als je liefst houdt van hallucinaties zou ik eerder tryptamines of fenethylaminen bestellen, je hebt de MAP ook besteld, dus weet hoe RC's werken.
Er zijn veel betere en fijnere middelen met een minder groot risico als de MAP dus ik zou je daar eerder wat over inlezen. Verder zou je het af en toe kunnen gebruiken, maar ik vind het persoonlijk een middel met veel bijwerkingen en het effect eigenlijk niet echt waard.

paradoxio

Mwa valt mee, mijn start dosis is 40mg (2x 20mg) maar ik heb wel een opiaat tolerantie.
het verschilt gek genoeg ook per keer, soms is die 40mg wel even pittig voor een half uurtje, maar soms geen probleem
ik denk dat dat met voedsel te maken heeft, ik lees veel dat innemen op een lege maag de beste werking oplevert.
Het eerste uur is lekker euforisch, daarna zwakt het wat af ik neem daarna wat brokjes bij maar dat eerste gevoel krijg je niet meer.

Maar nog nooit met maagbeschermers gebruikt, zou ik me eens in moeten verdiepen.
Van Codeine pillen kreeg ik wel altijd super buikpijn
klopt alles werkt beter op lege maag. :P

denk dat over 2 maandjes ofz ook ff ga proberen 2x 2map gewoon zo ff te nemen kijken hoe hij alleen voelt, had nu gemixt met 5mapb en 3-fma.

voelde alleen dat ik wat meer ontspannen was terwijl ik wel keihard schaatste en het niet doorhad. maar voelde wel dat hij aanwezig was maar niet heel veel verschil ofzo

paradoxio

Als je liefst houdt van hallucinaties zou ik eerder tryptamines of fenethylaminen bestellen, je hebt de MAP ook besteld, dus weet hoe RC's werken.
Er zijn veel betere en fijnere middelen met een minder groot risico als de MAP dus ik zou je daar eerder wat over inlezen. Verder zou je het af en toe kunnen gebruiken, maar ik vind het persoonlijk een middel met veel bijwerkingen en het effect eigenlijk niet echt waard.
Klopt, triptamines mixte ik vaak met 5-mapb om dichterbij mdma gevoel te komen.

fenethylaminen, nog niet gehad dus zal die ook eens proberen.

heb alad en 1p-lsd gehad, 2cb-fly, dmt-meo gerookt en salvia, raad trouwens dmt-meo niet zo aan op festivals als je al leip bent van allemaal shit.
ging eerste paar keer lekker wel maar had 1 dikke hit alles werdt zwart en had visioen dat er allemaal mensen achter me aan zaten enz die me wouden pakken en was toen ff voor 2 min van fak wat moet ik doen, en leek allemaal vet logisch dat het zou gebeuren en toen dacht ik van moet gewoon ff me omgeving veranderen voelde ergens ook wel aan dat het niet helemaal klopte, heb je soms ook wel eens licht met wiet toch, dat je gevoel heb alsof mensen je gedachtes kunnen lezen bijv.

dmt roken is leuker als je samen of alleen ergens in een bos gaat, want als je dan ff psycho wordt dan heb je niet dat je dat gevoel na iedereen toe drukt.
al moet ik zeggen dat toen ik eenmaal begon met lopen richting van die lichten ik weet helemaal lekker ging en mensen erna vet met mij liepen lachen weet alleen niet meer om wat, maar was wel gezellig maar dat was wel me laatste hit die ik op een festival heb gehad. nog nooit gehad dat iets zo diep en echt kon voelen terwijl je ergens ook wel weet dat het niet kan en niet echt is.

Bovenaan