Maaginhoud en daarop Mephedrone

doe de duif

Belezen gebruiker
Ik had gisteren rond 21h30 een vettige wokschotel gegeten (mijn enige maaltijd van die dag, ik had de nachtploeg gehad de vrijdag) en om 00h03 een capsule met 110mg (gewogen) mephedrone genomen.
75min later nog altijd niets aan het merken, wat redelijk saai was, en dan maar ongeveer 20-30mg nassaal genomen wat direct insloeg en heel lekker was en 1h45 duurde.
Na de rush 10uren kunnen slapen, kvoel me super voor een zondag :)
Geen kater of depri (voorlopig).

Maar ik vraag me nu wel af waarom ik helemaal niets merkte van die capsule?
Komt dit door die maaltijd 2uren vooraf of...?

IK had drie weken ervoor eens 20mg meph getest nassaal en daarvoor was het al 2-3 jaren geleden dat ik nog eens xtc of coke gedaan had.
Ik weeg 78kg en meet 1.89.

thanks

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb ook al 100 mg mephe oraal genomen ruim 3 uur na het eten en merkte daar weinig van, pas toen ik bij nam nasaal kwam het op :) Ik denk niet dat het veel te maken heeft met het eten, ik merkte het ook pas nadat ik het nasaal had genomen.

een orale dosis moet altijd meer zijn dan nasaal want anders merk je het niet, maar als je nou die 100mg nasaal zou nemen dna sta je misschien wel op de kop

een orale dosis houdt als het goed is wel iets langer aan dan de nasale

200mg in een capsule is geen overbodige luxe...ik zelf doe er altijd iets van 250 mg in

doe de duif

Belezen gebruiker
Een vriend van me zegt dat het inslaat als een bommeke als ie het in zijn drank mengt.
Hoeveel ie er dan indumpt weet ik wel niet.

Daarom had ik er al vertrouwen in dat het goed zou werken met een capsule.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Als je 100 mg oraal neemt en dan snuift, blijft het effect van het snuiven ietsje langer. Is best wel een aanrader, maar weet dat je die 100 mg oraal niet gaat voelen en dat je 30 mg nasaal dan weer wel voelt. Let daarop met doseren. En doseer niet teveel, 1 g op een avond is toch echt het max... Mephe is niet geheel ongevaarlijk, het werkt kort dus de drang om meer te pakken is enorm. Ik persoonlijk blijf het liefst onder de 500 mg want er is niet echt een maximale dosis, de een zegt 500 mg, de ander 1 g. Ik hou het liever safe :)

Aldous

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
En doseer niet teveel, 1 g op een avond is toch echt het max... Mephe is niet geheel ongevaarlijk, het werkt kort dus de drang om meer te pakken is enorm. Ik persoonlijk blijf het liefst onder de 500 mg want er is niet echt een maximale dosis, de een zegt 500 mg, de ander 1 g. Ik hou het liever safe :)
dat vind ik al erg veel.. heb pilletjes van 150mg als ik daar 2x een halve van neem zit ik zeker wel een uur of 4 goed,

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Aldous zei:
Sublimo zei:
En doseer niet teveel, 1 g op een avond is toch echt het max... Mephe is niet geheel ongevaarlijk, het werkt kort dus de drang om meer te pakken is enorm. Ik persoonlijk blijf het liefst onder de 500 mg want er is niet echt een maximale dosis, de een zegt 500 mg, de ander 1 g. Ik hou het liever safe :)
dat vind ik al erg veel.. heb pilletjes van 150mg als ik daar 2x een halve van neem zit ik zeker wel een uur of 4 goed,

Bij mij is het sneller dan 4 uur uitgewerkt. Mijn piek duurt maar 20 minuten ofzo.

Ik heb met koninginnenacht rond 12 uur 1 bommetje meph van 150mg gedropt en daar heb ik zeker
tot 4 uur genoeg aan gehad. Ik was dan ook wel al helemaal lazarus van de ouzo, dus dat kan ook bijgedragen hebben.

En de eerste keer dat ik t deed met een vriend thuis, hebben we ook allebei 500 mg erdoorheen gejaagd van 20.00 uur tot 6.00 uur. En ik moet zeggen dat je dan toch goed je best moet doen om t op te krijgen. De volgende dag ook nergens last van, maar een halve gram lijkt mij een relatief veilige gebruikershoeveelheid voor een nachtje.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Geiser Sosa zei:
Ik heb met koninginnenacht rond 12 uur 1 bommetje meph van 150mg gedropt en daar heb ik zeker
tot 4 uur genoeg aan gehad. Ik was dan ook wel al helemaal lazarus van de ouzo, dus dat kan ook bijgedragen hebben.

En de eerste keer dat ik t deed met een vriend thuis, hebben we ook allebei 500 mg erdoorheen gejaagd van 20.00 uur tot 6.00 uur. En ik moet zeggen dat je dan toch goed je best moet doen om t op te krijgen. De volgende dag ook nergens last van, maar een halve gram lijkt mij een relatief veilige gebruikershoeveelheid voor een nachtje.

En toch zijn er dan weer mensen die erbij zweren dat je niet boven de 500 mg mag gaan :P Dat zal dan ook wel weer persoongebonden zijn :)

Hashja

Bewuste gebruiker
doe de duif zei:
Een vriend van me zegt dat het inslaat als een bommeke als ie het in zijn drank mengt.
Hoeveel ie er dan indumpt weet ik wel niet.

Daarom had ik er al vertrouwen in dat het goed zou werken met een capsule.

De houder van de Smartshop hier raad het ook sterk aan om het in het drinken te doen en goed op te lossen. Hij verkoopt die zakjes van Aromatic-powder, dus over de dosis kan ik niet veel zeggen, ik zal een keer zo'n zakje wegen.

Sublimo zei:
Geiser Sosa zei:

En toch zijn er dan weer mensen die erbij zweren dat je niet boven de 500 mg mag gaan :P Dat zal dan ook wel weer persoongebonden zijn :)

Ik zelf houdt het ook altijd onder de 500mg. Better safe than sorry.

Groeten,

Bovenaan