Maagklachten tijdens gebruik

Ik moet ... overgeven tijdens gebruik

• Altijd

Stemmen: 4 14,3%
  • Soms

Stemmen: 8 28,6%
  • Zelden

Stemmen: 4 14,3%
  • Nooit

Stemmen: 11 39,3%
  • Alleen na gebruik (soms)

Stemmen: 1 3,6%

• Totaal aantal stemmers
    28

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Joow ik zou graag is wete hoe uw maag meestal reageert door xtc.
'k heb namelijk al vaak gelezen dat mensen ervan overgeven,
maar heb dit nog nooit meegemaakt/gezien.

Thx voor de moeite :mrgreen:

:wave:

henkie84

Bewuste gebruiker
Af en toe. Dit heeft niet echt te maken met kutheid van pillen want verder spacete ik 'm keihard. Ik ben gewoon een snelle kotser, met alles is dat zo :)

crysis

Bewuste gebruiker
een keer gehad maar toen had ik absurd veel water achterover geketst en was dat natuurlijk de schuldige..

een keer bijna moeten kotsen maar toen had ik al veel alcohol op..

heb soms de dag erna wel last van buikpijn btw..

een vriend van me moet trouwens wel bijna elke keer kotsen als hij xtc neemt

Addick

Bewuste gebruiker
Soms wel soms niet.
Had een keer 800 mg maar moest niet kotsen ofzo alleen maar goed gevoeld etc.

Iemand zei, je was zeker behoorlijk ziek nog ?

Nou niet dus :) ,alleen een kater die niet zo lekker was.
Maar kosten niet.

Wirwar

Belezen gebruiker
ik heb tot nu toe 8 keer xtc gebruikt..
3 keer daar van zijn we snachts door het bos gaan lopen en alle 3 die keren moest ik overgeven..?
Komt waarchijnlijk omdat het alle 3 de keren rond het vriespunt was buiten?
Voor de rest heb ik nooit ergens last van.

SperSIZEboon

Badass junkie
ik heb in 8 jaar tijd nog nooit hoeven kotsen van xtc, heel soms btje misselijk maar dat is met een half uurtje weer weg

htweeoo

Bewuste gebruiker
Nog nooit of ik nu 15 pillen of 2 binneheb. Of kristal.
Nooiit je kan het verhelpen door er niet aan te denken.

Als je denkt ; o ik moet overgeven doe je het.
Echt waar dat helpt ik denk altijd ; ach ik moet niet overgeven en ik heb al 2 jaar ofzo niet overgeven :)

Play_bunny

Wijs gebruiker
Mijn maag gedraagt zich redelijk tijdens gebruik. Wat sperSIZEboon al gezegd heeft dat herken ik ook wel. Tot een half uur nadat ik iets heb genomen is mijn maag een beetje van slag/misselijk, maar verder nergens last van. Ook verder tijdens het gebruik niet.

crysis

Bewuste gebruiker
toen ik moest kotsen btw voelde ik me totaal niet kut.. niet 1 seconde ervoor en niet 1 seconde erna

maar toen ik erover na ging denken dat je je gewoon super goed voelt terwijl je moet kotsen dat kan toch echt niet gezond zijn.. maarja dat wuif je dan ook weg met een "boeie ik voel me chill"

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
Ik heb maar maar 2 keer hoeven kotsen van XTC. Ik heb echter altijd wel last van me buik met de inslag. Gelukkig kots ik voor de rest nooit, vind dat echt zo ranzig..

Northawke

Wijs gebruiker
Een paar keer behoorlijk erg. Ligt gewoon aan de pillen. Andere mensen die normaal gesproken ook nooit kotsen van XTC moesten van deze ook gewoon boven de wc hangen, zeg maar.

Mindcontroller

Experimenterende gebruiker
Als je alleen XTC / MDMA gebruikt als je je lichamelijk goed voelt, niet te lang door blijft gaan, genoeg en goed gedronken en gegeten hebt van ter voren en het niet te vaak / te veel gebruikt, dan heb je meestal geen hevige buikpijn.

Als je opeens buikpijn krijgt van XTC / MDMA en je had dit vroeger niet, dan kan je je afvragen of je niet eens een keer naar je lichaam moet gaan luisteren (in het geval je regelmatig / behoorlijk gebruikt).

Supervlieg

Wijs gebruiker
Nog nooit gekotst, wel regelmatig buikklachten maar dat is vaak achteraf en snel verholpen wanneer ik ff flink aan t winden ga :mrgreen:

-spaceman-

Badass junkie
Supervlieg zei:
Nog nooit gekotst, wel regelmatig buikklachten maar dat is vaak achteraf en snel verholpen wanneer ik ff flink aan t winden ga :mrgreen:

dat heb ik geweten ook.. ookal was t van een andere drug.. :P

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Mindcontroller zei:
Als je opeens buikpijn krijgt van XTC / MDMA en je had dit vroeger niet, dan kan je je afvragen of je niet eens een keer naar je lichaam moet gaan luisteren (in het geval je regelmatig / behoorlijk gebruikt).

Kan wel eens waar zijn.
In het begin NERGENS last van. Daarna af en toe buikpijn bij inkicken (niet kotsen fzo). En soms ook overactief :tongueout: (wat ik negatief vind).

Eén keer kwam hij slecht (ook niet overgeven), toen ik beetje ziek was enz.
Voor de rest blijft het tof :mrgreen:

ballie15

Belezen gebruiker
Le kots

Ik moet ALTIJD kotsen bij xtc-gebruik.
Het is niet eens dat ik erover nadenk, t komt, vliegt er als een malle uit en dan is t weer klaar.

Ik ben er inmiddels aan gewend. Ik eet van tevoren licht en zorg dat er een goed aantal uren tussen de maaltijd en het feest zit.

Tegenwoordig is het zo dat ik over het algemeen pas kots bij een tweede inslag en verder, de eerste gaat nu goed. Vaak komt er niet eens meer kots, maar zijn het gewoon kotsneigingen.

Ik heb verder geen buikpijn, zelfs niet eens echt misselijkheid, t schiet er echt ineens uit. Das wel eens lastig als ik in een club iets neem, al doe ik dat nu dus eigenlijk weinig meer.

Ik ben bang voor kotsen en heb er echt een hekel aan. Maar op t moment dat t gebeurt werken mijn pillen al en kan t me niet veel boeien, ik weet nu dat t komt, ik ben er niet dood aan gegaan en ben redelijk gezond. Tis soms een beetje jammer en raar als ik net aan t lopen ben en zo voorover duik bij een vreemd iemand voor zijn neus, mocht het je gebeuren, alvast sorry, ik raak bijna nooit iets, behalve de grond.

chrzz

Belezen gebruiker
Ik moet altijd heel vaak achter elkaar geeuwen als de pillen beginnen te werken. Dat gaat samen met een raar gevoel in mijn maag, maar ik word er niet misselijk van ofzo. Bij speedbommetjes voel ik ook dat raar gevoel en daarna een scherpe steek in mn maag als het begint te werken, duurt maar 1-2 seconden ofzo.

Maar als de pillen uitgewerkt zijn.. Jezus, kotsmisselijk, en die smaak in mn mond.. arghhhhhhh :cry: De eerste 1-2 uren nadat de pillen uitgewerkt zijn een sigaret opsteken betekent gegarandeerd kotsen.

NexxtGen

Belezen gebruiker
2 keer gekotst, waarvan de eerste keer mccp (waarschijnlijk) en de tweede keer... tsja, te veel in 1 keer denk ik (3 maanden niet gedaan en toen meteen 2 pillen à 110mg en toen na een uur nóg 1) De afgelopen keer gelukkig niet gekotst, dus godzijdank sleep ik het kotsen niet met me mee, zoals ik soms van anderen hoor (1 keer gekotst, altijd kotsen)

citrobacter

hydroxytryptamine zei:
ik heb tot nu toe 8 keer xtc gebruikt..
3 keer daar van zijn we snachts door het bos gaan lopen en alle 3 die keren moest ik overgeven..?
Komt waarchijnlijk omdat het alle 3 de keren rond het vriespunt was buiten?
Voor de rest heb ik nooit ergens last van.

Nochtans de beste manier om zo min mogelijk schade aan je hersencellen op te lopen...

Special_K

Yep. Regelmatig gekotst al. Zelfs als m'n maag volledig leeg is, krijg ik de kotsreflex. Dan voel'k het zo opkomen en doet m'n slokdarm raar, maar komt er helemaal niets uit.

LEX

Newbie
Ja laatst nog. Nog te snel een hele na de vorige halve, kwam het avondeten eruit. Wel apart, omdat ik eigenlijk nooit 'zomaar' kots. Tis meestal dat ik dronken ben en m'n vinger in m'n keel steek om me zo wat minder dronken te voelen :)

Tostini

Belezen gebruiker
de allereerste keer he ik gekotst van X, maar ik dacht dat het was omdat ik eerder de avond wat gedronken had, maar ik heb later wvaker erbij gedronken en toen was er niks gebeurd..
hoe wij het in de vriendengroep verklaren dat het zo lekker is om te kotsen..
er zit gewoon iets in je wat niet goed is, je buik komt in opstand en het moet er gewoon uit, het word dus beter :)

riflexz

Bewuste gebruiker
Ik heb nog maar 1 keer moeten kotsten van xtc, ik had gewoon véééél te veel water opgedronken, enja, ik moest dus water spugen.

Wat ik sindsdien wel altijd doe, is voor gebruik, een pil motilium pakken, dat onderdrukt de misselijkheid, braakneigingen en last van je buik :wink:

ik vind gewoon, als je drugs pakt, dat je met alles rekening moet houden, en niet zoals een domme on-evervaren gast, zoveel mogelijk slikt, snuift.. je weet wel

angie123

Bewuste gebruiker
Gewoon "pluggen" dan heb je geen last van je maag! En niet te veel maar ook zeker niet te weinig in je maag hebben, dan hoef je echt niet te kotsen.

HTID

Bewuste gebruiker
Voor het begint heb ik het altijd heel zwaar en ga ik wel eens kokhalzen, maar ik hou het altijd binnen. Heb wel een keer moeten kotsen aan het einde van de avond, toen had ik 3 blauwe mitsu's in te korte tijd op.

Jungle

HTID zei:
Voor het begint heb ik het altijd heel zwaar en ga ik wel eens kokhalzen, maar ik hou het altijd binnen.

Zelfde.. maar ik heb iets verschrikkelijk hard tegen kotsen, als ik het voel opkomen ga ik ook meestal panikeren en dat helpt gek genoeg wel om het tegen te houden.

Bovenaan