Le kots
Ik moet ALTIJD kotsen bij xtc-gebruik.
Het is niet eens dat ik erover nadenk, t komt, vliegt er als een malle uit en dan is t weer klaar.
Ik ben er inmiddels aan gewend. Ik eet van tevoren licht en zorg dat er een goed aantal uren tussen de maaltijd en het feest zit.
Tegenwoordig is het zo dat ik over het algemeen pas kots bij een tweede inslag en verder, de eerste gaat nu goed. Vaak komt er niet eens meer kots, maar zijn het gewoon kotsneigingen.
Ik heb verder geen buikpijn, zelfs niet eens echt misselijkheid, t schiet er echt ineens uit. Das wel eens lastig als ik in een club iets neem, al doe ik dat nu dus eigenlijk weinig meer.
Ik ben bang voor kotsen en heb er echt een hekel aan. Maar op t moment dat t gebeurt werken mijn pillen al en kan t me niet veel boeien, ik weet nu dat t komt, ik ben er niet dood aan gegaan en ben redelijk gezond. Tis soms een beetje jammer en raar als ik net aan t lopen ben en zo voorover duik bij een vreemd iemand voor zijn neus, mocht het je gebeuren, alvast sorry, ik raak bijna nooit iets, behalve de grond.