Maagklachten tijdens gebruik

Ik moet ... overgeven tijdens gebruik

• Altijd

Stemmen: 4 14,3%
  • Soms

Stemmen: 8 28,6%
  • Zelden

Stemmen: 4 14,3%
  • Nooit

Stemmen: 11 39,3%
  • Alleen na gebruik (soms)

Stemmen: 1 3,6%

• Totaal aantal stemmers
    28

Drientje

DF-koning
Ik ben echt een slechte kotser, heb maar vier of vijf keer in mijn leven gekotst, en dat was toen ik echt ziek was en met koorts op bed lag. Ik heb maar 1 x een kotsneiging gehad na een pil, maar die wist ik goed te onderdrukken en dat was maar 1 x. Verder kots ik ook niet als ik een vinger achter in mijn keel steek, dat doet me echt niets. Ooit wel eens zo'n camera aan een lang snoer, in moeten slikken vanwege een vermoede maagzweer, en de arts zei dat hij ze wel allemaal zoals mij wou hebben omdat het zo soepel ging. Normaal schijnt dat een hel te zijn voor die mensen die het moeten ondergaan. Ergo: kotsen is niet aan mij besteed(vind het ook geen toffe bezigheid ofzo), jammer daarvan is wel dat als ik misselijk ben ik dat ook uit moet zitten tot mijn maag de boel heeft opgeruimd...

X

Drientje

DF-koning
Ik heb wel altijd heel erg last van mijn maag als ik xtc gebruik. Gevoelige maag en straalt uit over heel mijn buik. Vervelend: ja, reden om te stoppen: nee...

evil_kermit

Bewuste gebruiker
heb ook nog nooit moeten kotsen van xtc of mdma.ik eet ook nooit zwaar voor we uitgaan (frieten,kebab,pizza) liever gewoon een broodje of zo.wat ook helpt in plaats van 3 pillen ineens soldaat te maken,neem er ééntje en als je voelt dat het begint neem dan de rest zo heeft je maag het minder lastig.

ik ben van mening dat als je van jezelf weet dat je zal moeten kotsen (of zware maagproblemen krijgt ) dan moet je maar zo slim zijn om er niet te veel te nemen of zeker wat motillium mee te pakken, kotsen mag zeker niet als prettig ervaren worden, ma tis altijd beter alst eruit ligt

riflexz

Bewuste gebruiker
mightymoes zei:
ik ben van mening dat als je van jezelf weet dat je zal moeten kotsen (of zware maagproblemen krijgt ) dan moet je maar zo slim zijn om er niet te veel te nemen of zeker wat motillium mee te pakken, kotsen mag zeker niet als prettig ervaren worden, ma tis altijd beter alst eruit ligt

Idd, ikzelf neem altijd motilium mee, en pak dat vooraf meestal, je weet maar nooit hé

mja ik kost vrij vaak bij xtc gebruik
zwakke maag,overtollig sap uit de maag blazen en lekker rollen zonder probleem
maar t grote probleem vaak bij mij zijn de dagen erna,dan loop ik
constant met een kotsgevoel rond ook al moet ik nie kotsen
kdenkt da het iets te maken heeft met mijn maagzuur dat mijn slokdarm aantast ofzo...

iemand die dit herkent en zoja mss enkele tips heeft?

Lauu

Badass junkie
keeprolling zei:
mja ik kost vrij vaak bij xtc gebruik
zwakke maag,overtollig sap uit de maag blazen en lekker rollen zonder probleem
maar t grote probleem vaak bij mij zijn de dagen erna,dan loop ik
constant met een kotsgevoel rond ook al moet ik nie kotsen
kdenkt da het iets te maken heeft met mijn maagzuur dat mijn slokdarm aantast ofzo...

iemand die dit herkent en zoja mss enkele tips heeft?

betere pillen? stoppen? minderen?

Jackthetripper

Experimenterende gebruiker
Mijn vriendin moet altijd kotsen als ze een kwartier na een pil wat ghb pakt (vrij waterige, in een glaasje sinas) Errug jammer want dan ben je je ghb kwijt!

pretender

Belezen gebruiker
denk beter dat jullie, degene die moeten kotsen, kunnen stoppen..

maar ja beetje misselijk kan geen kwaad want naar mijn mening heb je dan wel goede pillen... maar goed van kutpillen wordt je ook misselijk..

zit gewoon tussen de oren... of niet?

......

Bartyo

Bewuste gebruiker
Hm ik moet zeggen dat ik hier nog niet eerder van heb gehoord..
Zelf ook nog nooit last van gehad, ik eet dan wel redelijk gezond :)

Addick

Bewuste gebruiker
Ben bijna nooit misselijk.
Heb wel is gekotst op xtc maar dat vind ik niet zo probleem altijd.
Bij hoge dosissen (500+mg) ook niet last ervaren op me maag oid.

nicole1973

Belezen gebruiker
Qua stem verkeerd gelezen.. Ik moet nooit overgeven maar heb wel altijd een rot gevoel in mijn maag... als ik thuis kom eet ik yoghurt en dan ist al wat minder

perzik

Newbie
nooit van moeten kotsen
wel is goed misselijk gevoeld van een dikke witte dollar en een wit hartje

vaak als ik veel genomen heb krijg ik wel het gevoel dat ik moet gaan schijten
wat zeer ergerlijk kan zijn as je op een feest zit waar de helft van het volk in de wc's en de gang naar de w's ant snuiven is :)

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
heb 1 x moeten kotsen,,voordat ik moest kotsen werd t me ook ff allemaal te warm,,begon onregelmatig te ademen,,toen ff snel naar de toilet geweest * :kots: *..en toen het eruit was,,voelde ik me weer heerlijk :)

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik krijg altijd last van me maag, maar dat lijkt me vrij logisch na ongeveer 1 gram chemicalien die je naar binnen werkt. Overgeven heb ik echter nog nooit gedaan..

hannus

Bewuste gebruiker
mijn maag protesteert wel tegen die chemische zooi, soms fikse kramp maar dat is dat meestal snel over.
kotse lucht wel op, maar hou het liever binnen zonde van me kostbare voedsel in me maag ken namelijk echt NIKS eten onder drugs en de dag erna

riflexz

Bewuste gebruiker
Zondag, na zaterdagnacht had ik het gevoel dat er een dier in me buik zat, en er gewoon uit wou kruipen.. raar gevoel!

Na 3 motilliums was dit gelukkig verholpen :)

Stoniemelony

ben echt 1 keer in heel me leven over men nek gegaan van pillen, maar daarna voel je je altijd zwaar maar dan ook zwaar gull, heb wel eens vaker dat als het begint in te slaan dat ik last van men maag krijg.

Stoniemelony

Heb ook wel eens honger maar dat is niet als ik aan het trippen ben, dan is het meestal al uitgewerkt als ik honger begin te krijgen :P

Fratzl

Newbie
Nog nooit ergens last van gehad.. mag wel bijgezegd worden dat ik altijd kristallen pak en geen pillen (mocht het iets uitmaken).

Moker

Bewuste gebruiker
die paar keer dat ik het gebruikt heb kreeg ik soms voordat het begon te werken wel eens van die vlagen van misselijkheid maar heb nog nooit hoeven kotsen. :wave:

tommeke

Newbie
Heb slechts één keer moeten kotsen van de de pille en dit was na overmatig drankgebruik.

Op tomorrowland, een fles wodka achter mijn kiezen op de middag.

Strontezat, beetje liggen wachten en veel water drinken en dan de pille gepakt.

Heb daarna puur water moeten kotsen, en daarna begon ik hard te feesten :d

Wat ik wel ALTIJD heb met xtc gebruik is buikpijn bij het inkicken van te pillen maar daar moet je gewoon niet opletten. Als je continue gaat denken, shit gast heb buikpijn, dan stop je het uiteindelijk in je kop.

Gewoon chillen en laat die trein op je afkomen :grin:

Bovenaan