maanzaad thee

ik wil binnekort een keer maanzaad thee zetten
maar k heb wel eens gelezen dat dit behoorlijk riskant kan zijn
heeft er iemand ervaring mee?

Sarori

Bewuste gebruiker
ArieKanariE zei:
het is maar waar je zin in hebt zeg he
inderdaad :)

Lees ook eens het volgende (bad) tripreport:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=19782

Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar sindsdien heeft TS Wromtraxe zich hier niet meer gemeld... :confused:

Hier een link naar een website, opgezet door ouders die hun zoon aan de poppy seed tea hebben verloren, omdat de hoeveelheid morfine in de zaden in de batch opeens extreem hoog was:
http://poppyseedtea.com/

Ik hou het nog maar even bij de Earl Grey.

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
ik fok zelf passiebloem en muntachtigen in de tuin :) prima theetjes altijd...

al heb ik van het MAO remmende effect vooralsnog eigenlijk nix gemerkt ...

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
lolz neuh drink het gewoon omdat ik het lekker vind :)

ben altijd al een plantjes mens geweest :tongueout:

zelfs op de tuinbouwschool kwam ik er al achter dat die ene cactus in het lokaal van plantenkennis een san pedro cactus was .. na vier jaar plakjes erafhalen kreeg ik hem mee van de leraar .. en ik altijd maar denken dattie nix doorhad :flushed:

gem. wel een 9 voor dat vak .. plantenkennis whaaaaahaahahaaaa :tearsofjoy:

:wave:

Sarori

Bewuste gebruiker
ArieKanariE zei:
zelfs op de tuinbouwschool kwam ik er al achter dat die ene cactus in het lokaal van plantenkennis een san pedro cactus was .. na vier jaar plakjes erafhalen kreeg ik hem mee van de leraar .. en ik altijd maar denken dattie nix doorhad :flushed:
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Zou hij ook zo gereageerd hebben als hij had gemerkt dat de door hem op de vensterbank zo mooi gekweekte papavers somniferia steeds meer inkervingen bevatten? :confused:

ArieKanariE zei:
gem. wel een 9 voor dat vak .. plantenkennis whaaaaahaahahaaaa :tearsofjoy:
Als echte vakdocent zag hij toen al jouw oprechte voorliefde voor al het schoons dat de natuur te bieden heeft...iets wat je daarna natuurlijk ook niet onder stoelen of banken hebt gestoken... :wink:
:wave:

jon

Newbie
gisteren al lezend op erowid wat afgeleid geraakt naar site met tutorials over homemade opiumm, en die thee
Dan zelf nogal DIY en onvoorbereide poging gedaan en ging heel fijn, heel gemakkelijk om te doen, weinig spullen nodig, enkele spoelingen,telkens een glaasje gedaan samen met 1 of 2 jointjes (toch behoorlijk minder dan normaal) en heel de avond gewoon mellow achtergrond, niet drukkend gewoon rustig, misschien straks terug naar de supermarkt en deze keer wat grondiger werken, lijkt mij ok method

Bovenaan